Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 september 2015, 16:27   #1
Hairstruggles
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2015
Berichten: 2
Geslacht:
18 jaar en mis haar aan de zijkant van mijn hoofd

Hey iedereen!

Ik ben een 18 jarige jongen en heb laatst mijn haar anders laten knippen. Ik heb altijd mijn haar over mijn voorhoofd gehad en wou nu eens iets anders.

Maar opeens voel ik me heel onzeker over mijn haar. Het voelt alsof ik wat mis aan de zijkanten van mijn hoofd wat iedereen wel heeft en er wordt tegen mij gezegd dat ik kaal begin te worden. Mijn vader is ook al bijna kaal maar bij hem begon het pas rond zijn 30ste.

Foto's :
http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=2807
http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=2806
http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=2804

ook aan de achterkant merk ik dat ik wat haar mis. Maar ik heb niks gemerkt als heftige haaruitval of zoiets.

Is dit door stress en kan het terug groeien? Ik heb voor de zomer hevige stress gehad door toelatingen.

Ik ben niet de gezondste 18 jarige jongen. Ik ben een typische gamer die veel thuis is en in het weekend uitgaat met mijn vrienden. Ik heb voor 2 jaar elke week 2-3x geblowt en in de vakanties misschien 4x en heb vanaf mijn 16e tot 17e heel veel alcohol gedronken. Ik ben deze zomer gestopt met blowen en ik drink vanaf de winter ook maar 4-5 biertjes op een hele avond. Ik sport nier maar ben van plan om binnenkort te beginnen met hardlopen.

Please help ik ben hier echt heel onzeker over..

Thx!

Laatst gewijzigd door Hairstruggles; 17 september 2015 om 16:39
Hairstruggles is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2015, 18:28   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Nou helaas doen de links het niet dus kan ik niet kijken naar de foto's maar ik denk dat je met 'zijkanten' de inhammen bedoelt en met 'achterkant' de kruin?

Tsja een behoorlijk ongezond leefpatroon doet het lichaam geen goed. Stress ook niet, zeker geen langdurige heftige stress. En je zegt dat je 'maar' 4-5 biertjes op een avond drinkt... Je bent pas 18 en je doet dit al enkele jaren, voorheen zelfs meer??? Ik zou zeggen: laat alle zooi eens staan. Begin met alles op orde te krijgen en pas dan heeft het écht zin om iets aan je haarprobleem te doen. Maar ik heb het idee dat je dit zelf al min of meer in de gaten hebt?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2015, 18:55   #3
Hairstruggles
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Werken ze nu wel?

inhammen en de kruin ja. De kruin valt reuze mee op dit moment.

Ja ik heb een grote alcohol bui gehad. Maar volgens mij doet iedereen dit op het moment dat je mag drinken ( en bij mij was het legaal op mijn 16e ). Op zich op een hele avond ( van 10 uur tot 4 uur 's ochtends ) is 4-5 biertjes wel heel normaal. En ik heb het bij wiet gehouden en geen andere drugs ooit gebruikt.

Misschien klinkt dit als heel veel maar ik kan zeggen dat 20 vd 30 klasgenoten dezelfde leefstijl hebben. Het enige is dat ik niet ( veel ) sport.
Hairstruggles is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.