Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van een kaal geschoren hoofd bij een man?
Niet mooi. Ik zie liever een man met een haarwerk / pruik dan een kaal hoofd. 4 40,00%
Hangt ervan af; een jonge 20-er ziet er zo stoer uit, maar boven de 40 staat dat minder 2 20,00%
Ik vind een kaalgeschoren hoofd beter, dan een pruik of dunnend haar. 3 30,00%
Ik vind een kaal hoofd bij een man per definitie altijd mooier. 1 10,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2015, 22:44   #16
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Negatieve ervaringen Micro Pigmentatie graag ook welkom

Dank voor de reacties zover.

Ik was nog steeds benieuwd of iemand negatieve reactie(s) heeft op Micro Haar Pigmentatie (ofwel Permanente Make up op kale hoofdhuid)..? Vlekken, verkleuring of iets anders?

Ik las in een andere discussie (http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ht=pigmentatie) dat Beuaty Care Noordwijk een van de weinigen of zoniet de enige is, die permanent pigment plaatst. Wie weet of dat nog klopt nl dat zij de enige zijn in NL/BE en ook of dat het werkelijk permanent is (en niet na enkele jaren duidelijk vermindert), vlekkerig wordt, verkleuringen of andere ervaringen?

Ook zou ik graag ervaring willen weten van mensen die de permanente Micro Pigmentatie al jaren geleden (ook al is deze relatief nieuw) hebben ondergaan als een van de eersten..?

Dit kan mij helpen met Go/NoGo voor MHP OF behoud haarwerk OF gewoon kaalscheren.
Haired is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.