Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Kaal of impotent?
Ik ben liever kaal dan impotent 104 57,78%
Ik ben liever impotent dan kaal 76 42,22%
Aantal stemmers: 180. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2007, 00:18   #166
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Dat ze er anders uitziet zal denk ik o.a komen doordat de mode van 30 jaar geleden iets anders was dan nu.
dat bedoel ik dus.
kapsel, make-up, kleding en zelfs tint (volgensmij was een bleke huid destijds populair?).
op iemand van deze tijd komt dat dus "onverzorgd" over.

ik ben zelf van 81 en mijn herinneringen die ik heb van de jaren 80 was ook een beetje "holbewoner". lang haar, baarden, rare korte leren jacks, etc.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 00:25   #167
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Even een ouwe hippie aan het woord:

Darkster, ik weet niet welke films jij bedoelt of wat jij nou eigenlijk verstaat onder uiterlijke schoonheid, maar nu klets je onzin. De mode was destijds natuurlijk inderdaad heel anders, maar ik gaf kapitaaaaaaalen uit aan kleding en schoeisel. Onze uiterlijke verzorging was niet slechter of beter dan nu. Mode, make-up en uiterlijk schoon was zeer belangrijk en dat zal het altijd blijven.

Er was een categorie wereldverbeteraars die 2e hands kleding droegen of kleding zelf hadden gemaakt van oude tafelkleden e.d. en een categorie die zelf kleding maakte van nieuw gekochte stoffen of kant-en-klare kleding kocht.

Maar ik neem het je niet kwalijk. Je kunt je niet inleven in een ander tijdperk en dat is logisch.


Hoe kun je nou zeggen dat die meisjes van ABBA onverzorgd zijn?! Op deze foto zijn ze duidelijk op vakantie ofzo, dus heel ongedwongen. Toen zij beroemd werden, was de hippietijd trouwens allang voorbij.

Die onderste foto die jij publiceert, doet mij precies denken aan mijn ouders, ooms en tantes in 1950. Het is echt precies alsof al mijn ooms en tantes van destijds gezellig bij elkaar liggen!
De kapsels van de jongens van nu lijken verdacht veel op die van toen. De geschiedenis herhaalt zich.

En toch ben je een lieve schat. Doei!
wij hebben dus alleen foto's, films en verhalen van ouderen.

als je een beetje de grote lijn bekijkt dan ben ik het eens dat de jaren 50 en 60 wat meer overeenkomen met huidige tijdperk.

ik vind de jaren 70 en 80 ook triest overkomen.
de meesten zullen wel eens met de auto door luik (belgie) zijn gereden op weg naar een zonnige bestemming.

je ziet dan de arbeidershuizen en pauperwinkels.
alles is saai, eentonig en bedekt met een groezelige grijs zwarte aanslag van de industrie (kolen?).

ik kreeg en krijg dan altijd een heel depressief gevoel, datzelfde gevoel heb ik dus bij de jaren 70 en 80.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 00:50   #168
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Luik was vies, ja, nu waarschijnlijk nog steeds.
Maar, wat heeft dat er mee te maken?

De hippietijd, flower power, was juist zéér kleurrijk!
Kleurrijke kleding, bloemen in het haar, veel kralenkettingen e.d.
De wanden werden oranje, paars en/of groen geschilderd.
Zingen, muziek maken, popconcerten, vredesdemonstraties.
Echt jammer dat die tijd voorbij is.
AIDS was nog niet eens uitgevonden!
BSE ook niet.
Moord was niet aan de orde van de dag zoals nu.
Voedselbanken waren niet nodig.
Werkloosheid was er niet of nauwelijks.
Files ook niet.
Je mocht 70 km p/u op de brommer zonder helm.
En ik ken niemand die daardoor een ongeluk heeft gekregen.
Het was: genieten van het leven en lief zijn voor elkaar.

Maar we zijn al een hele tijd OFF TOPIC.

Laatst gewijzigd door Hanna; 15 januari 2007 om 13:14
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 12:01   #169
Helen64
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik geef toch de voorkeur boven een mooie verzorgde vrouw zoals aniston dan zo'n raar abba figuur.
Ik dacht dat het in deze topic ging over de aantrekkelijkheid van mannen en in hoeverre hun kaal zijn daar een rol in speelt? En niet over het aanvallen van vrouwen uit welke periode dan ook omwille van hun uiterlijk?

Waarom misbruik je deze topic om effen jouw eisen qua uiterlijk van vrouwen te etaleren? En waar haal je in godsnaam de idee dat iemand die in '64 geboren is er uitziet gekleed is als een Abba-dame anno '70/'80?

Weet je wat ik denk? Dat je een typische "Average Joe" bent voor wie enkel een fotomodel goed genoeg is.

Het valt me trouwens op dat mannen enerzijds wel zeuren over het feit dat ze kaal worden en schrik hebben dat ze geen enkele vrouw meer kunnen krijgen, maar terzelfdertijd wel ongenadig zijn voor de fysieke onvolmaaktheden van vrouwen. Je reinste narcisme is dat.
Helen64 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 12:59   #170
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Jij zei dat jij liever een man had die een stoere gast is met een goed lichaam en dat een kale kop niet uitmaakte en ik opperde dat het ideaalbeeld van man en vrouw waarschijnlijk verschilt per generatie.

ik val geen vrouw aan maar ik vind over het algemeen dat de jaren 70 en 80 behoorlijk onverzorgt er uit zag, althans zo komt het op mij over.
het is geen aanval maar mening. net als veel ouderen misschien de hedendaagse metrosexualiteit onder mannen gay vind.

het idee dat iemand geboren in de jaren 60 eruit ziet als een "abba" figuur is omdat dat toen de mode was en 90% van de jeugd en jong volwassenen waarschijnlijk aan die norm voldeed, ik ga geen uitspraken doen aan de hand van de uitzonderingen...

en ik ben gelukkig toch echt geen average joe, helaas niet.
ik ben vaak degene die zegt: "dat meisje is knap" waarna mijn vrienden zeggen dat ik niet spoor.
ik val graag op excentrieke vrouwen, anders dan normaal.
zo zag ik in parijs een zwerfstertje, ieder mens loopt er aan voorbij, vies smerig en hulpeloos.
als je echter beter keek dan had ze een prachtig gezichtje met een paar sprekende ogen, ja ze keken triest maar er was ook iets dat haar bijzonder maakte.

omhult door een vieze oude deken, vet haar en een paar oude tassen met spullen naast haar zullen weinig dat oordeel met me delen.

fotomodellen vind ik vaak niet knap, tenminste als je de make-up en dure kleding weg denkt blijft er letterlijk weinig moois over.
de mooiste meisjes die ik ken zijn vaak meisjes uit mijn directe omgeving en dan vaak van die meisjes die juist niet zo overdreven zijn zoals een typische breezah.

en ja, vrouwen met een kaal hoofd vind ik in 80% van de gevallen geen turn-on, kan ik schijnheilig gaan liegen maar dat doe ik niet.
ik zie niet vaak mensen van mijn leeftijd met een kaal hoofd, waarschijnlijk dragen de meeste pruiken (soms meen ik dat wel eens te zien).
een vrouw met eigen haar of met een pruik maakt me niet uit, ik vind een vrouw met lang haar gewoon mooi, sorry dat ik een narcistische klootzak ben dan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helen64
Ik dacht dat het in deze topic ging over de aantrekkelijkheid van mannen en in hoeverre hun kaal zijn daar een rol in speelt? En niet over het aanvallen van vrouwen uit welke periode dan ook omwille van hun uiterlijk?

Waarom misbruik je deze topic om effen jouw eisen qua uiterlijk van vrouwen te etaleren? En waar haal je in godsnaam de idee dat iemand die in '64 geboren is er uitziet gekleed is als een Abba-dame anno '70/'80?

Weet je wat ik denk? Dat je een typische "Average Joe" bent voor wie enkel een fotomodel goed genoeg is.

Het valt me trouwens op dat mannen enerzijds wel zeuren over het feit dat ze kaal worden en schrik hebben dat ze geen enkele vrouw meer kunnen krijgen, maar terzelfdertijd wel ongenadig zijn voor de fysieke onvolmaaktheden van vrouwen. Je reinste narcisme is dat.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 13:17   #171
Helen64
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
Jij zei dat jij liever een man had die een stoere gast is met een goed lichaam en dat een kale kop niet uitmaakte en ik opperde dat het ideaalbeeld van man en vrouw waarschijnlijk verschilt per generatie.
Dus jij denkt dat er van jouw generatie geen meisjes zijn die er niet om geven als een man kaal is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik val geen vrouw aan maar ik vind over het algemeen dat de jaren 70 en 80 behoorlijk onverzorgt er uit zag, althans zo komt het op mij over..
En wat heeft dat met mij te maken? Man toch, je ziet "64" staan en je begint een tirade over hoe onverzorgd mensen in de jaren '70 en '80 waren. Alsof het feit dat ik in '64 ben geboren iets zegt over het feit of ik er verzorgd of onverzorgd uitzie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
en ik ben gelukkig toch echt geen average joe, helaas niet..
Ik bedoel hiermee dat ik vermoed dat je zelf niet bepaald een adonis bent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
en ja, vrouwen met een kaal hoofd vind ik in 80% van de gevallen geen turn-on, kan ik schijnheilig gaan liegen maar dat doe ik niet.
ik zie niet vaak mensen van mijn leeftijd met een kaal hoofd, waarschijnlijk dragen de meeste pruiken (soms meen ik dat wel eens te zien).
een vrouw met eigen haar of met een pruik maakt me niet uit, ik vind een vrouw met lang haar gewoon mooi, sorry dat ik een narcistische klootzak ben dan.
Dat is je goed recht maar als jij vrouwen met een kaal hoofd niet mooi vindt, dan moet je ook niet janken dat er vrouwen zijn die jouw kale hoofd niet mooi vinden. Als je mensen afschrijft op basis van één aspect van hun uiterlijk, wees dan niet verbaast dat ook jij vaak zult afgeschreven worden.
Je zal nog wel met scha en schande ondervinden dat relatie over meer gaan dan een mooi uiterlijk.
Helen64 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 13:42   #172
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
gaat idd een beetje offtopic alhoewel dit indirect toch ook weer ermee te maken heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helen64
Dus jij denkt dat er van jouw generatie geen meisjes zijn die er niet om geven als een man kaal is?

als je een volle bos haar hebt zal dat wel pluspunten opleveren iig.
en nee niet iedere vrouw basseert haar definitieve oordeel op het feit dat iemand kaal is of niet.




En wat heeft dat met mij te maken? Man toch, je ziet "64" staan en je begint een tirade over hoe onverzorgd mensen in de jaren '70 en '80 waren. Alsof het feit dat ik in '64 ben geboren iets zegt over het feit of ik er verzorgd of onverzorgd uitzie.

laat dit hele gedoe maar zitten, het was geen aanval maar een algemene opmerking over het feit dat het ideaalbeeld veranderd met de tijd (anders google ff op "rubens vrouw" misschien dat je het dan snapt.


Ik bedoel hiermee dat ik vermoed dat je zelf niet bepaald een adonis bent.

Ik ben zeker geen "fotomodel". toen ik nog niet kalend was vond ik het wel best. echter met inhammen ga ik lijken op een russische onderwereld figuur . Als ik tevreden was over mijn uiterlijk dan was ik hier geen lid (maar dat geld voor de meesten hier).


Dat is je goed recht maar als jij vrouwen met een kaal hoofd niet mooi vindt, dan moet je ook niet janken dat er vrouwen zijn die jouw kale hoofd niet mooi vinden. Als je mensen afschrijft op basis van één aspect van hun uiterlijk, wees dan niet verbaast dat ook jij vaak zult afgeschreven worden.
Je zal nog wel met scha en schande ondervinden dat relatie over meer gaan dan een mooi uiterlijk.

zoals gezegd schrijf ik andere mensen en vrouwen niet meteen af, als puber deed ik dat ook niet snel al was ik wat oppervlakkiger.
ik zeg alleen eerlijk dat ik een vrouw met lang haar gewoon mooi vind, of het echt haar of een pruik is maakt me niks uit. ik ben gewoon een mens met natuurlijke mechanismen en een daarvan is dat ik me aangetrokken voel tot "mooie" vrouwen.
hetzelfde geld voor de meeste vrouwen, elke vrouw zal kriebels krijgen bij een george clooney of brad pitt terwijl de vrijgezelle kalende collega diezelfde gevoelens niet per direct losmaakt.

wij mensen zijn voor een groot deel nog visueel ingesteld, ethisch misschien niet eerlijk maar meer dan accepteren en er rekening mee houden kun je niet.
mijn grootste probleem dat ik met vrouwen (en mannen als vriend zijnde) is dat ik niemand tot me toe laat. 60% van de mensen is ooit binnen een relatie vreemd gegaan of gaat vreemd, vriendschap is voor de meesten niet meer dan tijdverdrijf.
vroeger was je veel afhankelijker van elkaar. vriendschap en liefde was meer puur omdat je op elkaar aangewezen was, banden sterker.
tegenwoordig ben je van niemand meer afhankelijk en als een vriend of zelfs partner in de problemen zit dan is het gemakkelijkste om een andere partner of vriend te zoeken.
heb me dus een paar jaar compleet afgeschermt van de buitenwereld, iets dat zijn tol wel heeft ge-eist.
maar ik ga vrolijk verder, ik evalueer mijn vriendschappen, kijk naar mijn eigen acties en ik. bij mij is het niet alleen het kaal worden maar ook een negatief zelfbeeld (ook dankzij een paar heerlijke exen).


__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 15:21   #173
Helen64
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
gaat idd een beetje offtopic alhoewel dit indirect toch ook weer ermee te maken heeft.
"ik ben gewoon een mens met natuurlijke mechanismen en een daarvan is dat ik me aangetrokken voel tot "mooie" vrouwen.
hetzelfde geld voor de meeste vrouwen, elke vrouw zal kriebels krijgen bij een george clooney of brad pitt terwijl de vrijgezelle kalende collega diezelfde gevoelens niet per direct losmaakt."


Beste Darkster, dit zijn gewoon domme veralgemeningen. Wat iemand "mooi" vindt, is uiterst persoonlijk! Bovendien is iemand zijn uiterlijk maar één aspect van zijn persoonlijkheid en geloof me, als de inhoud in de mooie verpakking niet boeiend is, dan is een relatie geen lang leven beschoren.

En ja, veel mensen gaan tegenwoordig op een oppervlakkige manier met relaties om, maar hoe JIJ met relaties omgaat, bepaal JIJZELF. Ik vind dat je dubbele normen hanteert. Enigszins doe je nogal defaitistisch over het feit dat iedereen vreemd gaat, anderzijds bezit je blijkbaar niet de mentale flexibiliteit om een vrouw zonder lang haar mooi te vinden.

Volgens mij verwacht jij dat jouw partner je zou kunnen verlaten voor een kerel met meer haar. Weet je waarom je denkt dat ze dat zou doen? Omdat JIJZELF in staat bent om je partner te verlaten voor een vrouw met langer/mooier/voller haar...
Helen64 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 16:50   #174
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helen64
Volgens mij verwacht jij dat jouw partner je zou kunnen verlaten voor een kerel met meer haar. Weet je waarom je denkt dat ze dat zou doen? Omdat JIJZELF in staat bent om je partner te verlaten voor een vrouw met langer/mooier/voller haar...
Misschien heeft hij wel een partner met het mooiste, langste en volste haar?! Maar volgens mij heeft hij helemaal geen partner...

Maar ik moet hem gelijk geven, heb er net een relatie van 4 jaar opzitten en viel in eerste instantie op haar uiterlijk, maar toen ik haar goed leerde kennen interesseerde me dat eigenlijk niet meer.

En je hebt wel gelijk dat je er niks aan hebt als alleen de verpakking mooi is, maar het is wel het eerste wat je ziet! En niet verkeerd bedoeld, maar als ik een hele lelijke verpakking zie, dan hoef ik niet eens te weten wat er in zit...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 16:59   #175
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helen64
"ik ben gewoon een mens met natuurlijke mechanismen en een daarvan is dat ik me aangetrokken voel tot "mooie" vrouwen.
hetzelfde geld voor de meeste vrouwen, elke vrouw zal kriebels krijgen bij een george clooney of brad pitt terwijl de vrijgezelle kalende collega diezelfde gevoelens niet per direct losmaakt."


Beste Darkster, dit zijn gewoon domme veralgemeningen. Wat iemand "mooi" vindt, is uiterst persoonlijk! Bovendien is iemand zijn uiterlijk maar één aspect van zijn persoonlijkheid en geloof me, als de inhoud in de mooie verpakking niet boeiend is, dan is een relatie geen lang leven beschoren.

En ja, veel mensen gaan tegenwoordig op een oppervlakkige manier met relaties om, maar hoe JIJ met relaties omgaat, bepaal JIJZELF. Ik vind dat je dubbele normen hanteert. Enigszins doe je nogal defaitistisch over het feit dat iedereen vreemd gaat, anderzijds bezit je blijkbaar niet de mentale flexibiliteit om een vrouw zonder lang haar mooi te vinden.

Volgens mij verwacht jij dat jouw partner je zou kunnen verlaten voor een kerel met meer haar. Weet je waarom je denkt dat ze dat zou doen? Omdat JIJZELF in staat bent om je partner te verlaten voor een vrouw met langer/mooier/voller haar...
waarom denk je dat "mooie" tussen aanhalingstekens staat?
moet ik nog extra erbij zeggen dat het een subjectief begrip is?

ik zeg dat ik me aangetrokken voel tot vrouwen met lang haar.
dat is hetzelfde als dat ik zeg dat ik blauwe ogen mooier vind dan bruine of dat ik kleine borsten boven grote prefereer.

ik zeg nergens dat ik uitsluit dat ik niet zou vallen op mensen die anders zijn.
zo viel ik altijd op meisjes met donker haar, totdat ik een meisje leerde kennen met rood haar (vond ik nooit zo mooi). toch ben ik knettergek geweest op dat meisje en heb nu ook opeens een zwak voor meisjes met rood haar.

jij doet net alsof het raar is dat mensen een bepaalde voorkeur hebben...
iedereen mag toch ergens op vallen of een bepaalde voorkeur hebben?
als iedere man zou vallen op blonde dames met cup D dan zou het ook een saaie boel worden.
diversiteit is toch leuk en smaken toch ook?

je doet het nu lijken alsof jij de perfectie zelve bent en dat elke man bij jou evenveel kans zou maken of heeft gemaakt.

maar misschien ben jij wel onbevooroordeeld en perfect, ikzelf heb niet het lef of de arrogantie om zoiets van mezelf te beweren.

ik sluit het zelfs niet uit dat ik ooit een moslima of een christen meisje zou daten
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 16:59   #176
Helen64
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
En niet verkeerd bedoeld, maar als ik een hele lelijke verpakking zie, dan hoef ik niet eens te weten wat er in zit...
Er is een groot verschil tussen een verpakking die je echt lelijk vindt, of een verpakking waarbij je niet dadelijk "Wow" zegt.
Ik schrik van de manier waarop mensen tegenwoordig andere mensen afschrijven puur en alleen op basis van het feit dat iemand qua uiterlijk niet dadelijk hun type is.
Geen wonder dat zoveel relaties fout lopen want van zodra er een hebbeding voorbijloopt dat er beter uitziet, dan gaat men al twijfelen over de relatie waar men in zit.

Het lijkt wel of de wereld vol loopt met kinderen die op blinkend speelgoed afvliegen. Als ze een tijd gespeeld hebben met het speelgoed en de glans is er af, dan zien ze een nieuwe gadget en dan moeten ze dat weer hebben.

Ik vind het ongelooflijk dat men een relatie met iemand begint puur omwille van haar/zijn uiterlijk, ik heb dat nooit gekund. Ik kan iemand erg knap vinden maar zolang ik niet weet of die persoon iets te vertellen heeft, kan ik er niks voor voelen. Bovendien is het zo dat iemand wiens uiterlijk mij in eerste instantie niet onmiddellijk veel zie, heel aantrekkelijk kan worden eens ik hem beter ken.
Helen64 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 17:08   #177
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Nou, voor mij veranderd uiterlijk niet als ik een innerlijk ken. Iemand zal in het geheel wel "mooier" worden misschien, maar zijn neus, ogen, mond, oren, etc. zullen gewoon hetzelfde blijven hoor!


Ik denk juist eerder dat als iemand je partner al een langere tijd is, je de schoonheid steeds minder begint te zien...

Mijn relatie van 4 jaar is net twee weken geleden beeindigd, maar ik mis haar innerlijk en karakter veeeel meer dan haar uiterlijk.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 17:25   #178
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Nou, voor mij veranderd uiterlijk niet als ik een innerlijk ken. Iemand zal in het geheel wel "mooier" worden misschien, maar zijn neus, ogen, mond, oren, etc. zullen gewoon hetzelfde blijven hoor!


Ik denk juist eerder dat als iemand je partner al een langere tijd is, je de schoonheid steeds minder begint te zien...

Mijn relatie van 4 jaar is net twee weken geleden beeindigd, maar ik mis haar innerlijk en karakter veeeel meer dan haar uiterlijk.
Rot voor je. Wat betreft innerlijk/uiterlijk: (bijna) elke relatie is begonnen omdat je je uiterlijk tot elkaar voelt aangetrokken. Als je elkaar voor die tijd al kende kan het zijn dat dat iets minder is, maar dan nog zul je normaal gesproken geen relatie beginnen als je iemand lelijk vind.
En er is misschien geen definitie voor mooi, maar sommige mannen/vrouwen worden door mannen/vrouwen knapper gevonden dan anderen.
Na verloop van tijd wordt het innerlijk belangrijk.
Om eventjes on-topic terug te komen, ik zou echt niet liever impotent zijn dan kaal. Ik moest er niet aan denken. Maar ik kan me wel voorstellen dat er momenten zijn dat je zo baalt van je kaalheid dat je er anders over denkt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 17:35   #179
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Nou, voor mij veranderd uiterlijk niet als ik een innerlijk ken. Iemand zal in het geheel wel "mooier" worden misschien, maar zijn neus, ogen, mond, oren, etc. zullen gewoon hetzelfde blijven hoor!


Ik denk juist eerder dat als iemand je partner al een langere tijd is, je de schoonheid steeds minder begint te zien...

Mijn relatie van 4 jaar is net twee weken geleden beeindigd, maar ik mis haar innerlijk en karakter veeeel meer dan haar uiterlijk.
toen ik net in een relatie zat waren er twee rampen die voorbij kwamen.
eerst dat hercules vliegtuig die met een leger fanfare in de hens vloog en toen Volendam.

zat je dan met je vriendin op de bank te kijken naar journaal en reportages over dat.

wat toen indruk op mij maakte was een overlevende van de hercules.
de jongen in kwestie was voor het ongeluk een behoorlijk mooie kerel, erna zag het er dus verschrikkelijk uit. zo'n beetje alle menselijke vormen waren eruit.

die jongen had dus een bloedmooie vriendin, het meisje bleef gewoon bij hem. en niet uit medelijden maar uit liefde, als je ze zag dan zag je nog steeds de verliefdheid in beider ogen.

heb toen me wel voorgesteld dat mijn vriendin zoiets zou overkomen, een ongeluk zit namelijk in een klein hoekje.
ik heb een levendige fantasie en kon me haar dus wel helemaal verbrand voorstellen (hoe smakeloos en raar dat ook klinkt).
ja ik zou het jammer vinden als het echt zou zijn gebeurd maar hey allerfijnste wat ik altijd vond was dat je op een bepaald moment alleen met elkaar was en dan op de bank of in bed nog lekker tegen elkaar aan lag.

dat was een gevoel van gelukzaligheid wat me altijd is bij gebleven en dat had weinig te doen met uiterlijk.

maar stel dat ik haar had ontmoet na haar ongeluk....
als ik haar niet zou kennen dan zou ik haar voorbij lopen en misschien denken wat zielig en verder niks.

maar ondanks dat het meisje van ongekende schoonheid was was dat niet hetgene waar ik bij haar op verliefd ben geworden. het was vooral de blik in haar ogen en haar ondeugende uitstraling.

weet mijn allereerste kus nog met haar, zelfs wat ze aanhad en hoe haar haar zat en we keken naar die life-time music collection op tv.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 18:54   #180
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
darkster,ik ben niet alles met je eens,maar je bent een heerlijke vent!
petra00 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oprah over wimpers Jente Boeken en artikelen 6 6 mei 2005 13:56
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.