Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2002, 04:42   #1
Bart -bold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2002
Berichten: 10
verband tussen Baardgroei en Hoofhaar uitval

Is niemand het verband tussen snelle Baardgroei en Hoofdhaar opgevallen?
Mijn Baard staat tegenwoordig na 1 nachtje slapen er weer.
(Bekende Ruud Lubbers baard)

Mijn hoofhaar groeit niet zo hard, en nu begint al langzaam inhammen te krijgen.

Volgens mij neemt z'n extreme Baardgroei alles weg zodat hoofdhaar ervoor moet wijken.
Dat denk ik tenminste, en ik heb het welleens gehoord.
Klopt het ook?
Want dan ik wil meteen zorgen dat ik geen Baardgroei meer heb dan dan blijft mijn haar tenminste op mijn hoofd!

Is dit onzin? Of zit hier een kern van waarheid in ?
Bart -bold is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 13:16   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
dag Bart -bold


De reden dat je baard zo hevig groeit duidt op de aanwezigheid van DHT.DHT is de SECUNDAIRE mannelijke geslachtshormoon . Deze secundaire geslachtshormoon heeft de natuurlijke taak van : de secundaire mannelijke geslachtseigenschappen , dat zijn er 3:

1-Baartgroei
2-Lichaamsbeharing
3-Zware stem

En DHT heeft HELAAS ( ! ) ook het effect dat de haren op je hoofd erdoor worden aangevallen.WAAROM de haren bovenop je hoofd ervoor gevoelig zijn, blijft zelfs voor de wetenschappers een mysterie.

Je baardgroei neemt niets weg ofzo. Dat is een verkeerde theorie.Dht valt gewoon je haren aan .Je kunt baardgroei nu niet meer stoppen. Omdat , ook al zou je al je dht in je lichaam doen verdwijnen ( duta kan dit ) , dan nog zou je baard blijven groeien. Omdat dan je haren door de primaire geslachtshormoon ( Testosteron ) in stand wordt gehouden.Of je moet je laten castereren.Dan heb je geen Testosteron meer in je bloed , zodoende geen DHT meer , dus dan ook geen baardgroei meer en ook geen haaruitval. Maar dit doe je NATUURLIJK niet. Is alleen maar theorie.

Conclusie. Baardgroei duidt op aanwezigheid DHT. Terugtrekkende inhammen duiden op gevoeligheid voor DHT--->Mannelijke kaalheid.

Gebruik Finasteride om verdere haaruitval ( DHT ) te stoppen.

Succes


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 23:09   #3
Bart -bold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2002
Berichten: 10
als fina- zo goed zou werken hadden we dit forum toch niet?
Trouwens onbetaalbaar.

Ik denk echt als je veel baardharen blijven weg zou halen dmv electronisch epileren bv dat je dan minder last zou hebben- echt.

Kijk maar eens in je omgeving: mensen die zware baardgroei hebben hebben er het meeste last van.
Bart -bold is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2002, 14:31   #4
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Bart,

Ik denk dat je een verkeerde conclusie hebt getrokken. Het is namelijk zo dat kale mensen vaak gezichtshaar laten staan ter compensatie.

Want ja..... je hoort als mens immers haar te hebben op je gezicht. En als je het op je hoofd niet hebt, dan maar op je gezicht.

Het is een veelvoorkomend verschijnsel..... jammergenoeg. Alsof je van kaling alleen al niet snel genoeg een ouwe kop krijgt... en dan ook nog eens een keer een baard erbij.

Christ...
  Met citaat reageren
Oud 17 maart 2002, 23:51   #5
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Baargroei en haaruitval

Bart -bold

Citaat:
Ik denk echt als je veel baardharen blijven weg zou halen dmv electronisch epileren bv dat je dan minder last zou hebben- echt.
Bart-bold,dit is echt een misgedachte van je.Je baardgroei heeft niets DIRECT met je haaruitval te maken.

Ook al zou je al je baardharen weghalen, door middel van laser ofzo,dan nog zullen je haren blijven uitvallen !

Het is niet je baard die iets weghaalt bij je haren. Het is die klote hormoon DHT die iets weghaalt bij je haren.Namelijk hij haalt het leven uit je haren.DHT valt je haren DIRECT aan.

kijk: DHT doet

-baard groeien
-Haar uitvallen.

Baard en haar zijn afhankelijk van DHT en niet afhankelijk van elkaar.Onthou dit


Citaat:
Kijk maar eens in je omgeving: mensen die zware baardgroei hebben hebben er het meeste last van.

Die mensen hebben dus die DHT in hun lichaam, en kennelijk hebben ze aanleg voor kaalheid. Genetisch bepaald.

je zult ook vast wel mensen met super dikke baardgroei gezien die tegelijkertijd ook een super dikke haargroei op hun hoofd hadden.

Hoe wil jij dit dan verklaren?Jij zegt baard haalt alles van de haren weg, toch?

Het is de DHT en de gevoeligheid voor dht die je haren doet uitavllen Bart -bold

Ik hoop echt dat je van je misgedachte afkomt, want je raakt er alleen maar door gefrustreerd. Elke keer dat jij je baard ziet, denk jij van , shit waarom een baard en niet mijn haren op mijn kop.Jij moet denken, waarom DHT en gevoeligheid ervoor? En wat kan ik er tegen doen. Tegen DHT ( dus je haaruitval ) is wat te doen.Maar tegen frustraties door misgedachtes kun je weinig doen en kom je weing vooruit in het leven. Gooi die gedachte weg.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 01:34   #6
Bart -bold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2002
Berichten: 10
maar vertel mij eens dan hoe het komt dat DHT de baardgroei stimuleerd, en tevens hoofdhaar afremt.
Is totaal tegenstrijdig. Dit regelt dat DHT dus.
Bart -bold is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 07:49   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Bart -bold

Je hoofdhaar is genetisch geprogrammeerd om te miniatuseren als het met DHT in aanraking komt.Waarom? Dit is zelfs voor de wetenschappers een vraag.Maar het is wel een feit.

Antwoorden op de vraag WAAROM zul je de komende jaren moeilijk kunnen vinden.

Antwoorden op HOE, die kun je wel vinden. Anders hadden ze medicijnen als Proscar en Propecia nooit kunnen ontwikkelen.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 13:56   #8
Bart -bold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2002
Berichten: 10
Proscar en Propecia werken echt niet ok.
Die DHT theori die zorgt dat haar op bepaalde plekken niet groeien kan en juist op hele andere plekken haargroei stimuleerd........de hele theori is veroudert en deugt niet en is ook niet te onderbouwen.
Die theori is er alleen voor om die medicijnen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen !
Bart -bold is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 15:39   #9
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Bart -bold
Proscar en Propecia werken echt niet ok.
Die DHT theori die zorgt dat haar op bepaalde plekken niet groeien kan en juist op hele andere plekken haargroei stimuleerd........de hele theori is veroudert en deugt niet en is ook niet te onderbouwen.
Die theori is er alleen voor om die medicijnen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen !
Paranoide gelul.
  Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 16:27   #10
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Bart -bold

Citaat:
de hele theori is veroudert en deugt niet en is ook niet te onderbouwen
Nee hoor, DHT theorie staat als een muur.

Check deze site , krijg je wel een beeld van Finasteride en DHT:

http://www.propecia.com/


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2002, 16:47   #11
Bart -bold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2002
Berichten: 10
ja hoor de verkopers van propecia prijzen hier hun eigen theori en hun eigen produkt aan.
Heb je geen enkele onafhankelijke instantie die dit verhaal ondersteunt?
Bart -bold is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.