Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 november 2014, 12:54   #31
henkdehaarman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 63
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Ik had er nog nooit van gehoord.. Heb het natuurlijk even opgezocht en denk zelf het de grootste onzin is. Ik geniet vooral voor enkele reactie onder een video met uitleg.

"I did this for 3 weeks my hair was looking the same but I have worn my finger nails out!!!!! is there an scientific technique like licking my elbow for 20 mins a day to regrow my nails?"
Je mag natuurlijk denken wat je wilt. Overigens, 3 weken is zoals aangegeven niet voldoende. Enig resultaat wordt doorgaans zichtbaar na 3-4 maanden, zoals ook met verscheidene medicijnen. Deze yogatechniek werkt naar grote waarschijnlijkheid via zenuwuiteinden onder de stam van het nagelbed, welke verbonden zijn met de haarwortels. Ikzelf weet er het wetenschappelijke niet van, maar dat kun je wellicht zelf uitzoeken. Heb je trouwens het grote aandeel 'likes' gezien, ten opzichte van de 'dislikes', en daarbij de positieve reacties?
henkdehaarman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 13:47   #32
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Tuurlijk moet iedereen proberen waar hij zich goed bij voelt. En het is geen schadelijk medicijn dus zoveel kwaad kan het niet. Als je je nagels niet lakt. De likes op Youtube zeggen niet zoveel. Ik heb zelf meerdere channels met verschillende onderwerpen en kan je vertellen dat er genoeg mensen zijn die "gratis likes" gebruiken om geld te verdienen op youtube.
Ik kijk dan ook niet alleen naar likes maar naar het totaal plaatje van de video's en ik kan je vertellen dat iemand hier gewoon zijn geld mee verdient. De links naar deze video's worden nogal gespammed. Maar als u er succes mee heeft dat is dat alleen maar mooi. Ik zelf word al naar van het idee om dit elke dag 20 minuten te moeten doen.

Dan lik ik toch liever me elle boog.

Sorry voor de vervelende schrijf Style ik antwoord via mijn telefoon.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 14:12   #33
henkdehaarman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 63
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Tuurlijk moet iedereen proberen waar hij zich goed bij voelt. En het is geen schadelijk medicijn dus zoveel kwaad kan het niet. Als je je nagels niet lakt. De likes op Youtube zeggen niet zoveel. Ik heb zelf meerdere channels met verschillende onderwerpen en kan je vertellen dat er genoeg mensen zijn die "gratis likes" gebruiken om geld te verdienen op youtube.
Ik kijk dan ook niet alleen naar likes maar naar het totaal plaatje van de video's en ik kan je vertellen dat iemand hier gewoon zijn geld mee verdient. De links naar deze video's worden nogal gespammed. Maar als u er succes mee heeft dat is dat alleen maar mooi. Ik zelf word al naar van het idee om dit elke dag 20 minuten te moeten doen.

Dan lik ik toch liever me elle boog.

Sorry voor de vervelende schrijf Style ik antwoord via mijn telefoon.
Ik denk niet dat iemand hier geld aan verdient. En ik ben geen spammer of promoter van dergelijke video's. Trouwens, als je zelf meerdere kanalen hebt, weet je dat je met 670 'subscribers' (zoals in het geval van de Indiër met z'n nailrub) niet tot nauwelijks geld zult verdienen. Bovendien, de yogamethode is volledig gratis! In tegenstelling tot medicatie waarvoor weldegelijk reclame gemaakt wordt. 20 minuten is overigens aan de hoge kant; 3-5 minuten tweemaal daags volstaat al.
henkdehaarman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 14:51   #34
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkdehaarman Bekijk bericht
Ik denk niet dat iemand hier geld aan verdient. En ik ben geen spammer of promoter van dergelijke video's. Trouwens, als je zelf meerdere kanalen hebt, weet je dat je met 670 'subscribers' (zoals in het geval van de Indiër met z'n nailrub) niet tot nauwelijks geld zult verdienen. Bovendien, de yogamethode is volledig gratis! In tegenstelling tot medicatie waarvoor weldegelijk reclame gemaakt wordt. 20 minuten is overigens aan de hoge kant; 3-5 minuten tweemaal daags volstaat al.
We gaan steeds wat veder odd-topic dus ik zal het kort houden. Subs is leuk voor de extra views maar levert zeker geen extra geld op. Pas als je betaalde subs zou instellen. Het gaat puur om clicks op advertenties die getoond worden voor,naast of tijdens de Video. Met 80.000 views kun je best een paar 100 verdienen. Maar dit hangt of van verschillende factoren. Zoals ik al zei: We/ vooral ik gaan off-topic.

Als ik ooit besluit deze methode te gebruiken zal ik nog even terug denken aan je.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2015, 01:27   #35
henkdehaarman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 63
Is er al iemand op dit forum die hier ervaringen mee heeft? Ikzelf doe nu ongeveer 2 jaar (niet heel consequent) aan zogenaamde 'nail-rubbing', en heb het idee dat het weldegelijk helpt. Mijn haarlijn begon zich vanaf ongeveer mijn 16e jaar iets terug te trekken tot op heden, maar het proces voltrekt zich nog langzaam. Dit alhoewel ik regelmatig een shedding heb die overwegend bestaat uit miniatuur dan wel 'AGA-haartjes'. Op dit moment heb ik ongeveer een NW2-2,5 naar eigen inschatting, en is het haar rondom de inhammen lichter en dunner dan de rest. Bij normaal daglicht is er verder geen hoofdhuid zichtbaar, waardoor het lijkt alsof mijn haar van normale dikte en dichtheid is.

Ter ondersteuning van mijn dieet neem ik dagelijks vitamine B-complex, en probeer sinds enkele dagen kokosolie uit om mijn hoofdhuid mee in te masseren. Hiervan ervaar ik verkoeling - ongeveer hetzelfde (maar langer) effect als bij nailrubbing.

Ik ben benieuwd!
henkdehaarman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2015, 13:42   #36
Glas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2015
Berichten: 11
Geslacht:
Ik heb voor de grap gegoogled wat de japanse eten en dat was (min of meer) hetzelfde sochtends, smiddags en savonds:

Rijst + vis + groente als basis.

Wij eten brood met kaas/hagelslag/pindakaas/jam/vlees etc als ontvijt en lunch met eventueel een stuk fruit.
Savonds verschilt denk ik per gezin.(ik gok dit allemaal)

Oftewel, japanse krijgen op jaarbasis, vergeleken met ons, minder suiker binnen (hagelslag, jam etc) minder verzadigde vetten (kaas rood vlees etc) en meer omega 3 Vetten (vis) en 'natuurlijke' koolhydraten (rijst).

dit eetpatroon zit veel dichterbij ons evolutionait eetpatroon.
Het schijnt dat na de 2e wereldoorlog heel azie meer europees/amerikaans is gaan eten en dat ze nu dus ook minder gezond zijn als voorheen.

Ik hoop dat de sushi trend in nederland aanhoudt
Glas is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 16:19   #37
Nishinakajima
HaarWeb lid
 
Nishinakajima's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 95
Best grappig dat even googlen al genoeg is om zo'n zelfverzekerde conclusie te trekken.

Ik heb een jaar in Japan gewoond, waarvan ongeveer drie maanden bij een gastgezin. Daarnaast ga ik er nog regelmatig naar toe (wat je misschien ook al kon zien aan mijn nick). Dat Japanners drie keer per dag rijst tot zich nemen is helemaal waar. 's ochtends vroeg kleefrijst met natobonen en miso soep, smiddags wederom rijst en hetzelfde geldt voor diner. Fruit, groenten en vlees worden nimmer overgeslagen. Zeg nou alleen niet dat die mensen veel gezonder eten dan wij, want je moet eens weten hoeveel suiker ze overal bij doen. Mierzoete sojasaus voor elk hapje rijst, suiker in het korstje van de tempura, ze doen zelfs suiker over de chips..zout mét suiker, hoe verzin je het. Daarnaast gaat het gerucht vaak rond dat Japanners slechter tegen alcohol zouden kunnen, nou neem van mij een ding aan, zowel mannen en vrouwen kunnen echte zuipschuiten zijn. Kans is groot dat een glas bier bij het avondeten hoort. Rijstwijn komt ook regelmatig ter tafel. In het uitgaansleven heb ik talloze Japanners zulke bierpullen vol bier zien weggieten. Ik heb ook talloze keren gezien dat Japanners die er slank uitzagen tot twee keer zoveel konden eten als ik. En wat snacken betreft is het daar een paradijs voor de zoetekauwen, chocolaatjes, snoepjes, taartjes, cake, snacks, allemaal mierzoet met dikke lagen suiker. Hun "croissantjes" zeg maar, zijn gewoon suikerbommen met smaakstoffen en dikke suikerkorsten. En toch zul je misschien minder vaak een dikke Japanner tegenkomen, behalve wat uitzonderingen en sumoworstelaars misschien, want je kunt andere volkeren niet met elkaar vergelijken. Allemaal ander dna, genen en anatomie. Japanners kunnen bijvoorbeeld gehurkt zitten met de bovenkant van de voet op de vloer. Dat kon ik dus ab-so-luut niet. Gelukkig maar dat kleermakerszit was toegstaan voor "de vreemdeling" die nou eenmaal geen japanner is.
Oh en mocht je het willen weten, ik viel erg veel af wat ik eerder zou willen verwijten aan de vervelende luchtvochtigheid (=veel zweten) (dit is overigens iets waar wij veel slechter tegen kunnen, Japanners zagen wij nauwelijks zweten) en het ontbreken van granen en knollen, terwijl ik verder ongeoorloofd veel snackte. In Japan is bijna alles wel te vinden, als je trek hebt in Belgische wafels dan is er binnen een kilometer wel een winkel die dat toevallig verkoopt, maar brood (zoals wij dat kennen), aardappelen, pizza, crackers, havermout.. dat hebben ze daar nauwelijks. Binnen een week begin ik dat aan mijn ontlasting te voelen en daardoor neem ik altijd een koffer vol met crackers, havermout, aardappelpurree mee. Het vreemdste van alles is nog wel dat ik er niet omheen kan draaien dat mijn haaruitval verminderde, maar of dat met anders eten te maken heeft kan gewoon niet mogelijk zijn. Met andere genen wellicht wel.

Laatst gewijzigd door Nishinakajima; 30 oktober 2015 om 16:40
Nishinakajima is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 15:58   #38
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Je wordt kaal door je genetica. Niet omdat je meer brood eet dan een Japanner. Accepteer dat maar.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.