Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2016, 18:25   #1
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Vroegtijdig haaruitval (21)

Ha , hier ben ik weer! Ik word echt depressief van mijn haarsituatie , omdat ik zo jong ben... ben er echter elke dag mee bezig ( spiegel kijken , foto's trekken ,haar vergelijken met andere mensen, Minder zelfvertrouwen...)
Ik wil het zo zoveel mogelijk stabiliseren (dan binnen paar jaar een HT overwegen aan de inhammen) , ben dus finastride aan het overwegen! Zou ik daar beter eerst met een dermatoloog over praten? of zou ik het gwn online bestellen?

Maar , zit nog met enkele vragen over finastride

1) Heeft het zoveel kans op erge bijwerkingen ?
2) zo ja , zijn er andere middelen die hetzelfde doen met minder bijwerkingen?
3) Heeft het veel invloed op je sport ,spieraanmaak,... ( ik ben student als een personal trainer )

Ik heb nog andere middelen gezien op het internet , werkt dit wel echt of is dit echter niet waar ...


1) follixin
2) vivicomb
3 procerin

Foto's situatie :


https://i.gyazo.com/8ba61ce30bfed133...795c9c4040.jpg

https://i.gyazo.com/b75b48322bc59579...ede8f97647.jpg

Ik hoop dat het goed komt!


groetjes ,

Malibuuuu
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 18:34   #2
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
btw , als in mijn haar zo zou stabiliseren , hoeveel grafts zou ik in totaal nodig hebben voor de inhammen op te vullen? ( gewoon dat ik een idee , hoeveel het mij zou kosten in de toekomst)

groetjes

M
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 20:37   #3
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Niks aan de hand......

Ziet er super uit.

Ga lekker genieten van het leven
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 20:40   #4
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Genieten van het leven moeten we sowieso doen mensen! Kom op. Het leven is te mooi en te kort om je leven er door te laten leiden.

En ja, ik zeg dat wel mooi. Maar ben er zelf ook behoorlijk mee bezig. Maar toch.

Malibu....het ziet er prima uit man. En die inhammen? Lekker laten dat is mannelijk. Verder dik donker haar. Mooi man!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:10   #5
biker84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Mee eens mannen, maar aan de andere kant... referentiekaders. Als TS voorheen geen inhammen had, dan is het begrijpelijk dat hij zich nu wel zorgen maakt. Ik zou ook tekenen voor zo'n haarbos incluis inhammen...

Persoonlijk zou ik nog even wachten. Ik had 10 jaar geleden ook inhammen en die zijn heeeeeel langzaam een klein beetje groter geworden.
biker84 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:13   #6
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Niks aan de hand......

Ziet er super uit.

Ga lekker genieten van het leven
"Super?" alles behalve , haar vanvoor is super dun! lijkt gwn dik door de foto

Groetjes

Malibu
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:15   #7
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Genieten van het leven moeten we sowieso doen mensen! Kom op. Het leven is te mooi en te kort om je leven er door te laten leiden.

En ja, ik zeg dat wel mooi. Maar ben er zelf ook behoorlijk mee bezig. Maar toch.

Malibu....het ziet er prima uit man. En die inhammen? Lekker laten dat is mannelijk. Verder dik donker haar. Mooi man!
Dank u voor uw reactie ,

Euhm ja , ma ik zou het graag willen stabiliseren! gebruik nu minoxidil 5% , wil er schepje bovenop doen met finastride!

Malibuuu
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:21   #8
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biker84 Bekijk bericht
Mee eens mannen, maar aan de andere kant... referentiekaders. Als TS voorheen geen inhammen had, dan is het begrijpelijk dat hij zich nu wel zorgen maakt. Ik zou ook tekenen voor zo'n haarbos incluis inhammen...

Persoonlijk zou ik nog even wachten. Ik had 10 jaar geleden ook inhammen en die zijn heeeeeel langzaam een klein beetje groter geworden.
Ja , het haar tussen de inhammen zijn zeer dun en weinig! Op de foto's lijkt het zeer dik , maar dat is het zeker niet ! ( gewoon kut da ik op zo'n vroege leeftijd , mij hier zorgen moet overmaken... ik had wel altijd een soort V haarlijn , maar dat is het echter niet meer )

Groetjes

Malibuu
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:26   #9
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Zie op de fotos geen dun haar.

Kan je eens fotos in daglicht nemen.

Naarmate je ouder wordt zal je steeds meer een volwassen haarlijn krijgen.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:32   #10
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Zie op de fotos geen dun haar.

Kan je eens fotos in daglicht nemen.

Naarmate je ouder wordt zal je steeds meer een volwassen haarlijn krijgen.
Morgen zal ik betere foto's posten !
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:48   #11
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biker84 Bekijk bericht
Mee eens mannen, maar aan de andere kant... referentiekaders. Als TS voorheen geen inhammen had, dan is het begrijpelijk dat hij zich nu wel zorgen maakt. Ik zou ook tekenen voor zo'n haarbos incluis inhammen...

Persoonlijk zou ik nog even wachten. Ik had 10 jaar geleden ook inhammen en die zijn heeeeeel langzaam een klein beetje groter geworden.
Mooi toch, zo langzaam. Bij mij zet het voorlopig niet door. Aardig stabiel. Maak elke maand aantal fotos bij zelfde licht en plek. Geen achteruit gang...
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 07:51   #12
biker84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Oom van m'n moeder is 95 en heeft de haarlijn van een 15 jarige en ook zo dik en vol. Vraag me toch af hoe dat kan... genen ja.

@malibu, maken anderen er opmerkingen over ook? Ik leg zelf erg de focus op m'n haar en daardoor valt het erg op. Maar van anderen hoor ik niets hierover.

Ik snap dat je je geen zorgen wil maken over je kapsel...
biker84 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 09:01   #13
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Weinig DHT misschien en sowieso haarzakjes die niet gevoelig zijn voor DHT.

Ik denk eerder dat die oom van 94 genen heeft die afwijken van normaal in Plaats van dat kale mannen afwijkend zijn. Want kaalheid hoort bij de man. Toevallig bij deze oom niet met toevallig een positief effect
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 12:45   #14
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Hoi Malibu,
Je haardos ziet er tot heden goed uit. Het beste hoe je jou haardos kunt voorspellen is door gewoon naar je familie en met name je vader te kijken hoe zijn haardos eraan toe is.

Als je voor de toekomst eventuele verslechtering wilt voorkomen, dan kan dat het beste door met finasteride op tijd te beginnen. Dit remt verdere verdunning, mocht je dit al opmerken.

Al vind ik dat je er voorlopig nog prima aan toe bent ,en je bent vast niet voor niets op deze forum beland.

Je hoeft je bij finasteride geen zorgen te maken over ernstige bijwerkingen.
Helaas bestaan er geen andere middelen dan finasteride of dutasteride om de basisoorzaak haaruitval tegen te gaan. En de enige lotions die deze medicatie een duwtje in de rug geven zijn minoxidil of nanoxidil.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 12:59   #15
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Hoi Malibu,
Je haardos ziet er tot heden goed uit. Het beste hoe je jou haardos kunt voorspellen is door gewoon naar je familie en met name je vader te kijken hoe zijn haardos eraan toe is.

Als je voor de toekomst eventuele verslechtering wilt voorkomen, dan kan dat het beste door met finasteride op tijd te beginnen. Dit remt verdere verdunning, mocht je dit al opmerken.

Al vind ik dat je er voorlopig nog prima aan toe bent ,en je bent vast niet voor niets op deze forum beland.

Je hoeft je bij finasteride geen zorgen te maken over ernstige bijwerkingen.
Helaas bestaan er geen andere middelen dan finasteride of dutasteride om de basisoorzaak haaruitval tegen te gaan. En de enige lotions die deze medicatie een duwtje in de rug geven zijn minoxidil of nanoxidil.
Geen zorgen te maken over ernstige bijwerkingen? Dat zou ik nou net niet typen als ik jou was. Fina is geen licht middeltje, het is geen paracetamolletje en er KUNNEN nare en serieuze bijwerkingen aan vast kleven.

Advies is dus; mocht je fina gebruiken lees je goed in over mogelijke bijwerkingen. Zodat je ze in ieder geval kunt herkennen mocht je iets vreemds opmerken.

Advies 2: als je gaat gebruiken. positief benaderen en niet met het idee dat je bijwerkingen gaat krijgen....want ervaring leert, dan krijg je ze. al zit het enkel maar tussen je oren.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.