Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 augustus 2007, 17:19   #181
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Halo beste haarvrienden,
mijn verhaal begint zowat 7 jaar geleden. Jullie kennen wel het scenario van iedere dag te moeten zien in de spiegel hoe het haar steeds dunner wordt.Zo was dit in mijn geval. Toen had ik maar besloten om een ht te doen, nog met de FUT methode, wist toen nog helemaal niets van FUE. Om het resulaat naar boven te halen heb ik 4 strips(van 1999 tot 2004) laten doen (ongeveer 3000graft). Heel kort samengevat vond ik het resultaat een matig bevredigende dekking, plus achteraan een jaap van een litteken.
Nu 3 jaar later heb ik mij eens laten bezien in de Prohaircliniek te Mechelen en heeft Bart(patiëntbegeleider) samen met dr De Reys mij verteld dat ik nog genoeg donor had om een paar FUE's te laten doen. Hier kan ik al een foto laten zien van mijn litteken van mijn strips van vroeger, genomen als ik mijn FUE gedaan was.
Ik heb mijn voorkruin laten behandelen, met 1500 grafts.Ook de breedste plek van mijn litteken heb ik laten opvullen met 100 grafts.Hier van een foto waar je ziet dat ze de breedste plek van het litteken opvullen. Als deze beplanting tot resultaat komt, want we weten ondertussen al dat littekenweefsel niet hetzelde is als gewone huid, zal ik de rest van het litteken ook later wat opvullen.
s'Morgens rond 07.30 begonnen met wasbeurt, haar nog iets korter laten scheren om de FUE goed te kunnen doen en dan naar de behandelingskamer. Hier was dokter de Reys ,die begon met de verdoving. De prikjes van de verdoving voel je wel een beetje maar eigelijk valt die heel goed mee.En dan is de rest allemaal vanzelf gegaan, de worteltje worden er uitgeponsd en daar voel je niets van.Een dikke pluim voor dokter de Reys die dit heel vakkundig doet. Dit duurt een voormiddag en na de middagpauze gaat men over met de implanting met bijkomende assistentie van 2 verpleegsters. Kort samen gevat: alles gebeurt met heel fijn materiaal, er word echt aandacht aan jou gegeven op alle detail, dit ook door Bart, die de patiënten begeleid, van in het begin.Ook zijn de graftjes veel fijner dan bij een FUT omdat men daar de graftjes uit huid moest uitsnijden en daarom zit er nog vrijveel vet aan, dus fijnere kortsbolletjes heb ik nu, in vergelijking met vroegere FUT. Ik hoop dat er resultaat komt van de implanting in het litteken, want dit vond ik het allergrootste nadeel van FUT implataties.Toen ik in 1999 er me begonnen was, was er hier in België nog geen sprake van FUE. Ik moet veel moeite doen als de haren 5mm te kort zijn geknipt om dit te camoufleren en daarom zou ik nooit geen FUT meer laten doen.Er is soms sprake van slechte FUE's in sommige klinieken omdat deze graftjes die minder vetomhulsel hebben dan bij FUT soms te lang in de blote lucht aanwezig zijn voor ze worden ingeplant (bv ze leggen er direct een hele reeks op zijkant van hun hand om dan in te planten,wat verkeerd is daar ze dan te lang aan lucht zijn blootgegeven.Bij Prohair zitten ze in een soort kelkje met vocht, op de vinger en gaan direct in het gaatje waar de implating voorzien is). hier zie je nog wat fotos van de 1500 graftje's die zijn ingeplant.

Na de behandeling met Bart nog wat gepraat over de nazorg, die valt zeer goed mee. Ik kon perfect naar huis rijden, en heb geen pijn, geen bloedingen, of dergelijke. Misschien kan er altijd negatieve commentaar worden op gegeven maar in mijn geval ben ik tot hier toe heel tevreden. Ik ga ook niet zeggen dat mijn vroegere FUT slecht waren gedaan qwa implanting, maar het litteken achteraan stoorde mij persoonlijk heel erg. Heb wat krullend haar en soms als het haar wat naar boven krulde zag je wel iets van het litteken.Prohair kan misschien op hun site voor sommigen mooie woorden geven, maar ik heb nu zelf ondervonden dat ze inderdaad met een heel fijne techniek te werk gaan, en inderdaad er geen race van maken tegen de klok. Als alles gegroeid is hoop ik nog later eens terug te komen voor eventueel de achterkruin.
Goldentruy
Hey,beste vrienden alvast hier wat fotootjes van het resulaat na 10 dagen, geen pijn gehad, geen tegentrekken en het litteken een kleine 'testzone 'ook laten doen:, tot hier toe tevreden, Goldentruy
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 18:08   #182
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
welke dichtheid heb je gekozen?
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 19:19   #183
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Ziet er bijzonder goed uit en wat een haargroei in krap 2 weken! Complimenten!!!

Ben ook erg benieuwd of de grafts in het littekengebied aanslaan. Begreep dat naarmate het litteken ouder en dus ook taaier wordt des te kleiner de overlevingskans is.

Keep us updated!!!
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 20:30   #184
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Goldentruy,

Ziet er goed uit! mooi evenredig verdicht!
Wat DikkieD ook vroeg> hoe dense zit je nu en straks in het verdichte gebied? 50 grafts cm2? 60 grafts cm2? 70 grafts cm2? ???????????

Mooie haarlijn ook! en idd hopen dat het goed aanslaat in het litteken.

Ik hoop dat het bij mij ook zo ongeveer gaat worden zoals als bij Jouw!
Al moet ik zeggen mijn haar is veel dichter dan bij Jouw op die foto(voorheen)
Die JIJ had gepost met je verhaal omtrent je HT'S

Groeten en Groei! Ze!

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 20:42   #185
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Goldentruy,

Nog een vraagje
Weet je ook wanneer er gezegd kan worden of een FUE grafts in een litteken het gaat halen?

Is het gewoon zo dat ook deze gewoon uit gaan vallen.
Dat als het daarna weer zo gaan groeien er dan gezegd kan worden.

Ya die hebben het gehaald!? of is het dan nog niet zeker?
Kan dat ''nieuwe''(verplaatste) haartje nog afgestoten worden dat JIJ weet?

Groeten,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 22:44   #186
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Heel mooi resultaat Goldentruy ,en een mooi gemaakte haarlijn...terecht dat je hier blij mee bent

Gr. Dundee.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:09   #187
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Mwa, vinden jullie die haarlijn echt zo mooi???
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:19   #188
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Mwa, vinden jullie die haarlijn echt zo mooi???
Mwah, ik vind eigenlijk dat er weinig mis is met zijn haarlijn. Het is een mannelijke haarlijn naar mijn idee.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:28   #189
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Mwa, vinden jullie die haarlijn echt zo mooi???
Ik vind hem een pietsje hoekig. Ik kan het niet goed inschatten van de foto, maar wellicht toch ietsjes te 'agressief' (lees jeugdig) ingestoken?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:49   #190
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik vind hem een pietsje hoekig. Ik kan het niet goed inschatten van de foto, maar wellicht toch ietsjes te 'agressief' (lees jeugdig) ingestoken?
Beetje te scherpe hoek bedoel je ,ik vind het nog mooi meevallen ,vooral als je de foto met rechtaanzicht (vergroot) bekijkt .Denk niet dat dat een probleem word ofzo ,eenmaal gegroeid ,knip je dat wel mooi gelijk

Ik wil ook wel een haarlijn van een dertiger hoor...vind ik mooier dan die haarlijn van een veertiger...wat soms iets te hoog staat precies ...wie wil en nu niet als een jong manneke uitzien
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 16 augustus 2007 om 23:57
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2007, 00:32   #191
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Een vent van 48 met een haarlijn van een 30er kan toch niet!
Gebruik je verstand Dundee.........
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2007, 00:57   #192
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Een vent van 48 met een haarlijn van een 30er kan toch niet!
O nee?!!! Ik ken meerdere oudere mannen in mijn directe omgeving die nooit een HT hebben ondergaan en toch een zeer jeugdige haarlijn hebben.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2007, 01:10   #193
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Hey,beste vrienden alvast hier wat fotootjes van het resulaat na 10 dagen, geen pijn gehad, geen tegentrekken en het litteken een kleine 'testzone 'ook laten doen:, tot hier toe tevreden, Goldentruy
Hoi Goldentruy ,
Ziet er erg goed uit kerel en ik denk dat wanneer alles gegroeid is je een prachtige kop met haar krijgt waar menigeen jalours op zal zijn , hopenlijk stuur je nog wat foto`s van het eindresultaat ? dat zullen zeer veel mensen op prijs stellen denk ik .

Vraagje : had je jou FUE HT in Belgie in een keer laten doen of in tussenpozen van een paar dagen of zo ?
Alles ziet er zo bedekt uit na die operatie .

Groeten Blizzard
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2007, 21:23   #194
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi Goldentruy ,
Ziet er erg goed uit kerel en ik denk dat wanneer alles gegroeid is je een prachtige kop met haar krijgt waar menigeen jalours op zal zijn , hopenlijk stuur je nog wat foto`s van het eindresultaat ? dat zullen zeer veel mensen op prijs stellen denk ik .

Vraagje : had je jou FUE HT in Belgie in een keer laten doen of in tussenpozen van een paar dagen of zo ?
Alles ziet er zo bedekt uit na die operatie .

Groeten Blizzard
Hey Blizzard, ik heb 4 ht's FUT na één gedaan in België, met ongeveer een jaar en en half tussenpoos.Mijn haar is nooit in één keer uitgevallen of op korte tijd, neen het ging steeds verdunnen en ik liet toen een volgende ht doen.Niemand heeft er ooit wat van gemerkt.
Goldentruy
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 00:21   #195
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Hey Blizzard, ik heb 4 ht's FUT na één gedaan in België, met ongeveer een jaar en en half tussenpoos.Mijn haar is nooit in één keer uitgevallen of op korte tijd, neen het ging steeds verdunnen en ik liet toen een volgende ht doen.Niemand heeft er ooit wat van gemerkt.
Goldentruy
Hoi Goldentruy ,
Bedankt voor je info
Dacht eerlijk gezegd dat jij FUE had laten doen inplaats van FUT ?
Geweldig dat niemand iets in de gaten heeft gehad want een kennis van mij heeft het ook eens laten doen en toen die zoutoplossing onder zijn ogen ging zakken zag hij er echt niet uit het leek wel iemand van outerspace ...

Zit er zelf ook aan te denken om het eens wat dichter te laten maken maar probeer het eerst nog eens een tijd Minox en finasteride alvorens over te gaan naar een HT .

Denk je persoonlijk dat ze in Belgie beter zijn als hier in Nederland met HT`s ?

Ik hoop echt dat je nog ooit eens een foto zult plaatsen van het eindresultaat want daar ben ik en vele andere erg benieuwd naar...

Groeten Blizzard
blizzard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Geen litteken bij de GHO methode ? Sunbreezer Chirurgische behandelingen 2 25 maart 2005 19:38
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Ervaringen ELOS methode..... ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 1 24 december 2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.