Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 april 2009, 11:02   #1
Anne Sofie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2009
Locatie: Zierikzee
Berichten: 9
bio-logisch

Het werkt echt en het beschadigt je lichaam niet, omdat het biologisch is. Ik heb het nu over haarmaskers en shampoo's van [RECLAME], mijn bedrijf, dat producten voor o.a. haarverzorging verkoopt. Zelf heb ik geen haaruitval, roos, jeuk of andere kwalen, wel een dune haar. Ik gebruik het om het haar in goede conditie te houden. Maar er zijn een paar mensen die hebben het wel als een natuurlijk geneesmiddel ervart. Één van hen heeft zijn ervaring op HaarWeb uitgewisseld onder topic "seborrisch eczeem", hij heeft mij ook het adres van forum gegeven. Gelukkig heeft het hem geholpen, dat heeft mij ook gestimuleerd om op HaarWeb gaan te vertellen over deze producten. Ik sta graag te woord voor iederen die geen chemische troep wil gebruiken. Ik kan niet zeggen dat het een wondermiddel is maar uit ervaring van deze mensen het helpt beter dan Nizoral of Ketoconazol. Bovendien stopt haaruitval en het haar gaat (sneller) groeien..

Een zonnige groet,
Anne Sofie
__________________
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN

Laatst gewijzigd door Anne Sofie; 9 april 2009 om 12:16 Reden: klinkt beter
Anne Sofie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2009, 11:18   #2
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Dag Anne Sofie,

Ik heb je bericht aangepast, omdat reclame maken voor je eigen bedrijf niet toegestaan is op Haarweb. Ik heb je ook een privébericht hierover gestuurd.

Groeten
Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2009, 12:14   #3
Anne Sofie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2009
Locatie: Zierikzee
Berichten: 9
Dank u wel Cloud. Graag wil ik uw reactie op mijn e-mail ontvangen.
__________________
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN
Anne Sofie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2009, 16:08   #4
Natuurkapster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2009
Berichten: 1
Wink

Hallo allemaal,

In navolging op deze mail,wilde ik me voorstellen.Ik lees veel over de problemen en kom ook veel dames tegen met allergische reacties met name de PPd in de synthetische kleuringen kunnen een enorme reactie teweeg brengen (na 20 jaar kleuren vaak pas en vooral bij zwart)Het lichaam geeft gewoonweg een seintje dan ,dat het genoeg is geweest.
Dames die ik behandel in mijn groene natuurkapsalon zijn vaak heel blij dat er nog maar een mogelijkheid is .Dat komt omdat ik alleen werk met Plantenhaarkleuringen in de kleuren rood tot bruin ,blond en zwart echter ik bleek en permanent niet.De kleur blond kan alleen in lichter en grijs haar.In de kleur blond zijn vele nuances.Het is gemaakt van biologisch vervaardigde kleurende delen van planten waarvan er veel soorten voorkomen in de natuur.Ik maak het aan met water of een kruidenextract.Het geeft absoluut geen reacties en is onschuldig en zelfs een boost voor het haar en hoofdhuid.Ook verkoop ik biologische en op plantaardige basis verkregen produkten.Allemaal met een certificaat.(bdih (duits)of eco of ecocert)(frans)Er zijn 22 natuurkapsalons in Nederland en er is veel te weinig over ze bekend.Het PPd probleem is echter enorm.Ik heb tevens een diploma kruidengeneeskunde en ben homeopathie aan het studeren.(Buiten mijn Kappersdiploma)Ik hoop dat ik iets kan betekenen voor alle problemen met het haar.Op natuurbasis.
Groetjes Rose
Natuurkapster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Operatie tegen kaalheid: galeatomie en onderbinding Dennie23 Overige behandelingen 245 5 april 2022 20:13
Intercytex. (Hairmultiplication) agnes Overige behandelingen 423 30 maart 2010 19:07
[finasteride] Algemeen (archiefthread) Druifstuif Medicijnen/haargroeimiddelen 992 22 september 2005 00:29
Mijn verhaal... confessions of a "diffuse" thinner Baldwin AGA - Algemeen 20 9 juli 2005 18:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.