Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 januari 2024, 16:00   #1
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
tot 35 jaar uitgestelde haartransplantatie

Ik ben 35 jaar en ik stel deze operatie al 10 jaar uit. Om heel eerlijk te zijn was ik erg bang. Tenslotte is dit een operatie en als een persoon niet zeker is van het eindresultaat kan je nogal bang ervan worden. Nu ik 35 jaar ben geworden heb ik toch besloten om dit te doen. Hier begon het proces eigenlijk bij. Ik heb met zeven verschillende klinieken gesproken. Ik heb per kliniek gekeken naar het eindresultaat binnen de klinieken. Met de gespokken klinieken waren een paar in turkije. Maar wat er ook zou gebeuren heb ik toch besloten om wat voor mij er dichtebij uitkomt. Ik woon zelf in amsterdam en ik wilde kijken naar klinieken hier dicht in de buurt met het beste resultaat. Wat resulteerde in Hairtimeistanbul in Capelle aan den IJssel. Het besluit waarom ik hiervoor heb gekozen is vanwege de commincatie binnen het bedrijf. De persoon die mij goed heeft geholpen binnen het proces was mevrouw Ismigul. Ik ben echt blij geweest dat ik met haar in contact ben gekomen want zij heeft alles stap voor stap uitgelegd. Na alles besproken en overeengekomen te hebben brak de dag van de operatie aan. Ik ben door de spanning vergeten om te ontbijten maar zonder ontbijt kon ik de operatie niet doen dus heeft het team een goed lekker ontbijt voor mij voorbereid voor de operatie. Na het ontbijt is me spanning helemaal verdwenen. Het medisch team heeft me gerustellend ontvangen met een warm welkom waardoor ik mezelf meer en meer op me gemak voelde om zo met een goed gevoel de operatie te ondergaan.

Ik ben meegenomen om kaalgeschoren te worden en is er bloed afgenomen om een paar testen te verrichten. Daarna ben ik verder begeleid naar een kamer waar de haarlijn werd bepaald. Ik vond/vind het belangrijk om een hele natuurlijke haarlijn te hebben zonder dat er zou worden opgemerkt dat ik daadwerkelijk een haartransplantatie ben ondergaan. Met behulp van het medisch team is er daadwerkelijk een mooie en natuurlijke haarlijn getekend en kon de operatie beginnen. Het verdovingsproces was het tweede wat me heel erg opschrikte. Maar de digitale injectie wat ze zou noemen in medisch term heeft er voor gezorgd dat ik geen enkel manier van pijn heb gevoeld. Daarna is er door mijn eigen haar om precies te zijn 4560 graft uit mijn donorgebied gehaald. Nadat mijn eigen haar volledig is verwijderd heb ik een lekkere lunch gekregen van het team.

Na de lucnh zijn de grafts die uit het donorgebied geplaatst op mijn kale plekken die geen haar bevatten. Terwijl dit proces verder verliep heb ik in de tussentijd drie grappige series gekeken en voelde me meer op mijn gemak en geruststellend. Nadat de operatie was afgerond heb ik een bandage gekregen en zijn er vervolg stappen uitgelegd over de nazorg voor na de operatie ik heb een tasje meegrekegen met een hoofdkussen,shampoo en lotion set en een uitleg over de vervolgstappen voor de aankomende dagen. De eerste dag na de operatie is mijn hoofdband verwijderd en ben ik naar Hairtimeistanbul gekomen voor de eerste wassing. Er is tijdens wassing precies aangegeven hoe ik thuis de wassing moet verrichten tot aan de 15e dag en de nazorg wat ik allemaal wel en niet kan doen en hoe ik moet douchen is meerdere malen herhaald. Ik zit nu in mijn derde maand en de reden waarom ik drie maanden heb gewacht is omdat ik mijn eigen proces echt van dichtbij wilde volgen of ook echt mijn wensen tot vervulling zijn gekomen. Vitamines slik ik discreet elke dag in. Haarserum gebruik ik ook dagelijks borstellend. Kort gezegd de nazorg wensen van de kliniek doe ik zonder enkele moeite. Momenteel ben ik heel erg tevreden over het resultaat. Voornaamste mijn donorgebied waar de grafts zijn uitgehaald heb ik geen problemen meer mee. Het ziet er net zo uit als voor het ondergaan van de transplantatie. Ik ga na mijn 6e maand controle zeker mijn revieuw aanvullen en hoe het er nu naar uit ziet zal dat zeker met meer positieve uitkomsten uitkomen. Dit is echt geen reclame maar echt ervaring die ik van dichtbij heb meegemaakt. Als er aan mij wordt gevraagd of ik het adviseer kan ik alleen maar ja antwoorden. Ik raad Hairtimeistanbul zeker aan. Als er vragen ontstaan over het proces kan ik hierover altijd worden benaderd.
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2024, 21:07   #2
babayaga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2022
Berichten: 19
Geslacht:
Heb je postop foto's die je kunt delen?

Gebruikten ze een microscoop? Ik zie een aantal goede voor- en na foto's op de website van de kliniek, maar bij veel zie je overduidelijk dubbele en zelfs triple hair grafts in de haarlijn, wat het resultaat onnatuurlijk maakt. Zonder microscoop kun je nooit met zekerheid zeggen of een graft een single, dubbel of triple is. Het natuurlijkste resultaat krijg je alleen als singles in de haarlijn worden getransplanteerd.

En verspil geen geld aan zogenaamde haarserumpjes/olietjes. Finasteride/Dutatsteride zijn de enige bewezen middelen die helpen (en evt. minoxidil als je overkill wil gaan).
babayaga is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 10:42   #3
slckaltuntas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo Murat,

Wat toevallig ik twijfelde ook enorm lang over of ik een haartransplantatie wilde. Toevallig ben ik ook bij Hairtimeistanbul geopereerd en kan niet wachten om mijn ervaring te delen. Mijn 3 maanden zijn nog niet voltooid maar kan niet wachten om na drie maanden tijd mijn ervaring te delen.

Groeten,

Selcuk
slckaltuntas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 12:53   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Ik ruik wat reclame accounts voor Hairtime istanbul. Dat ruikt niet lekker.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 13:01   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik ruik wat reclame accounts voor Hairtime istanbul. Dat ruikt niet lekker.
Zou zomaar eens kunnen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 13:42   #6
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Tot 35 jaar uitgestelde haartransplantatie,toen wist ik het al...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 16:19   #7
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Tot 35 jaar uitgestelde haartransplantatie,toen wist ik het al...
Wat begreep je er precies uit? )
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 16:27   #8
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik ruik wat reclame accounts voor Hairtime istanbul. Dat ruikt niet lekker.

Oh is dat zo? Maar welke reclame precies...ik kan begrijpen dat je denkt dat dit een reclame stunt is kijkend naar je profiel heb je daar veel verstand van ). Buiten het feit om dat JIJ aangeeft dat dit een reclame is wat NIET het geval is. Is dit MIJN ervaring wat ik met andere deel wijsneus.
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 17:12   #9
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muratduman Bekijk bericht
Oh is dat zo? Maar welke reclame precies...ik kan begrijpen dat je denkt dat dit een reclame stunt is kijkend naar je profiel heb je daar veel verstand van ). Buiten het feit om dat JIJ aangeeft dat dit een reclame is wat NIET het geval is. Is dit MIJN ervaring wat ik met andere deel wijsneus.
Plotseling zijn er 2 nieuwe accounts die allebei lyrisch zijn over een Turkse kliniek, dit hebben we de afgelopen jaren al tig keer gezien op dit forum.
Het grappige is dat dit juist averechts werkt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 09:26   #10
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muratduman Bekijk bericht
Oh is dat zo? Maar welke reclame precies...ik kan begrijpen dat je denkt dat dit een reclame stunt is kijkend naar je profiel heb je daar veel verstand van ). Buiten het feit om dat JIJ aangeeft dat dit een reclame is wat NIET het geval is. Is dit MIJN ervaring wat ik met andere deel wijsneus.
Geen foto's. Geen prijzen. Een tweede meneer met een Turkse naam die het hosannaverhaal onderschrift. En wat al helemaal verdacht is is het aanraden van deze kliniek terwijl je nog niet eens weet wat het eindresultaat is.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2024, 10:55   #11
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Geen foto's. Geen prijzen. Een tweede meneer met een Turkse naam die het hosannaverhaal onderschrift. En wat al helemaal verdacht is is het aanraden van deze kliniek terwijl je nog niet eens weet wat het eindresultaat is.
Kan je begrijpend lezen? MOMENTEEL ben ik inderdaad tevreden maar ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen. Ik heb aangegeven foto's pas te delen wanneer ik zeker van mijn resultaat ben pas bij de 6e maand! Dus omdat ik een Turkse naam heb mag ik geen transplantatie ondergaan 😂? IK BEN NIET DE EIGENAAR VAN DE KLINIEK NOGMAALS! Wat jij uberhaupt denkt boeit me niet .
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2024, 11:26   #12
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Plotseling zijn er 2 nieuwe accounts die allebei lyrisch zijn over een Turkse kliniek, dit hebben we de afgelopen jaren al tig keer gezien op dit forum.
Het grappige is dat dit juist averechts werkt.
.

Maar dat het voor jou averechts werkt wilt niet zeggen dat anderen dit ook zo ervaren. Jij moet doen waar jij zin in hebt dat doe ik namelijk ook. NOGMAALS met nadruk wat jullie denken boeit me 0. Ik snap dat voor vele begrijpend lezen een dingetje is. Nederlands is een moeilijke taal.
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2024, 12:21   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muratduman Bekijk bericht
Kan je begrijpend lezen? MOMENTEEL ben ik inderdaad tevreden maar ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen. Ik heb aangegeven foto's pas te delen wanneer ik zeker van mijn resultaat ben pas bij de 6e maand! Dus omdat ik een Turkse naam heb mag ik geen transplantatie ondergaan 😂? IK BEN NIET DE EIGENAAR VAN DE KLINIEK NOGMAALS! Wat jij uberhaupt denkt boeit me niet .
Doe eens rustig aan. Dadelijk heb je het nog aan je hart. En blijf fatsoenlijk svp.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2024, 15:55   #14
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muratduman Bekijk bericht
.

Maar dat het voor jou averechts werkt wilt niet zeggen dat anderen dit ook zo ervaren. Jij moet doen waar jij zin in hebt dat doe ik namelijk ook. NOGMAALS met nadruk wat jullie denken boeit me 0. Ik snap dat voor vele begrijpend lezen een dingetje is. Nederlands is een moeilijke taal.
Waarom zo agressief? Zo ga je toch niet met elkaar om...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2024, 17:24   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Henk, dit draadje staat verkeerd, moet naar Chirurgische behandelingen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.