Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 5 april 2012, 13:35   #1
ibi_star
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2010
Berichten: 18
Question

Hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier en dit is de eerste keer dat ik iets post op haarweb. Ik heb sinds mijn 15 al grote inhammen maar ik kon er mee leven.
Sinds kort heb ik een opmerking gekregen van iemand uit mijn school dat ik vooraan een kale plek heb. Ik wist dat mijn haarlijn begon terug te trekken maar toch was ik sprakeloos van de eerste reactie die ik kreeg over mijn haarlijn.
Ik voel mij hierdoor echt slecht en onzeker. Ik vind 19 veel te jong om kaal te worden. Na een tijdje te googlen en op haarweb te kijken zou ik willen starten met proscar. Ik weet dat het de dht blokkeert en de uitval van de haren stopt maar heb nog niets goeds kunnen lezen over de terug groei van de haren. Is het mogelijk dat mijn inhammen terug gevuld worden na het innemen van proscar?
Ook heb ik iets gelezen over de shedding, dat zou een periode moeten zijn waarbij heel veel haren uitvallen? Moest dit zo zijn dan zou het mij heel erg bang maken naar het resultaat. Ben ik in die maanden van shadding nog kaler dan ervoor? Ik ben al bij een dermatoloog geweest enkele maanden geleden maar proscar wou hij me niet geven omdat de bijwerkingen op mijn leeftijd te erg zouden kunnen zijn. Ik hoop dat er een oplossing is want ik sluit me al enkele maanden op en ik begin er echt wel depressief van te worden
Alvast bedankt.

IMG_1104.jpg
IMG_1098.jpg

Laatst gewijzigd door ibi_star; 5 april 2012 om 21:33
ibi_star is offline   Met citaat reageren
 

Labels
aga, haarlijn, inhammen, proscar, shedding

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.