Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 september 2020, 11:12   #1
Forster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Lightbulb Welke kliniek moet ik kiezen?

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik besloten om een HT te doen. Ik ben 36 en heb altijd inhammen gehad, ik ben niet kalend op de kruin. Als ik kijk naar mijn vader en opa's wordt het zeg maar langzaam eb en geen uitval op de kruin.

Ik heb me altijd gestoord aan de inhammen en zou ze minder willen hebben, vandaar dat ik graag een HT wil laten doen. Na dat ik besloten had het te laten doen ben ik gaan oriënteren en leek op dat punt een behandeling bij Hasci een mooie methode en heb ik daar dan ook een intake gehad. Ze zouden 1000 grafts doen voor een prijs van 5800! Maar dit zou ook kunnen voor een last minute prijs of opleiding prijs met een reductie van 25%. Nog steeds duur denk ik? Gelukkig ben ik een "over thinker" en erg analytisch en kwam ik na nog meer onderzoek op dit forum terecht. En gelukkig maar want de recensies van hasci zijn in het echt niet zo best lees ik hier.

Ik heb vrij dik haar en zou het lelijk vinden als er straks dun haar in mijn inhammen staat door de hasci methode dan zie ik er juist kalend uit terwijl ik dat nog niet ben. (en nog teveel betaal ook!)Daarom ben ik opzoek naar een kliniek die goed aangeschreven staat, nette prijzen hanteert, natuurlijk plaatst, met een mooie dichtheid zodat alles er natuurlijk uit ziet.

Ik ben in principe niet van plan om het in turkije ofzo te laten doen, maar gewoon in de Benelux. (of Westers Europa) Ik heb geprobeerd me te oriënteren maar zie door bomen het bos niet meer haha. Misschien kunnen jullie mij op weg helpen en adviseren. Ik vind het bijvoorbeeld bij Arie Boomsma het er erg goed uit zien en die is bij Beau kliniek geweest begreep ik? Tevens las ik positieve review van Del Reys? Als ik het goed heb in België.

Ik hoor graag van jullie!

Gr Foster
Forster is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2020, 11:24   #2
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
iedereen heeft andere ervaringen bij de kliniek die hij of zij kiest het is helemaal niet gek om bij meerdere klinieken op consult te gaan. Kies er een aantal uit waarvan jij denkt dat ze bij je passen en plan een oriënterend gesprek. Het is ook goed om na die consults te kijken wat alle klinieken adviseren
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2020, 15:26   #3
Forster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt voor je reactie en advies. Ik was dat ook van plan maar dan moet ik wel weten welke klinieken er positief bevallen zijn. Mocht er iemand een aantal klinieken kunnen aanbevelen hoor ik het graag.
Forster is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2020, 15:50   #4
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forster Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie en advies. Ik was dat ook van plan maar dan moet ik wel weten welke klinieken er positief bevallen zijn. Mocht er iemand een aantal klinieken kunnen aanbevelen hoor ik het graag.

mijn eigen ervaring is hier te lezen ook. http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39237


Ben zelf bij Kliniek Veldhoven geweest voor een consult, goed consult nette kliniek en goed advies , ook bij Deborah Smaal geweest, ook goed advies en consult. De laatste paste beter bij mijn eisen/wensen vandaar mijn keuze. Resultaat moet ik nog afwachten (pas 3 weken geleden) maar behandeling+nazorg is erg goed bevallen.
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2020, 21:01   #5
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
FB kliniek rotterdam Ferry
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2020, 23:03   #6
twente85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Berichten: 42
Geslacht:
Ik heb ook eind Juli bij Ferry van FB Clincis een haartransplantatie gedaan.

Ik ben over de voorzorg, operatie, nazorg zeer tevreden ik zal hier binnenkort een review met foto's over schrijven.

Had een kruin transplantatie 1200 grafts eerste instantie was het 800 tot 1000 grafts in overleg 200 extra gedaan met het oog op de toekomst en haardichtheid randgebied.

Zit in dezelfde leeftijdscategorie 36 jaar eerst proberen te maskeren vanaf 3 jaar terug met volume hairspray jaar later Nanoxidil en jaar later Minoxidil in combi met foligain haargroei capsules.

Qua leeftijd zit je wel in een mooie categorie voor een HT denk ik.
twente85 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2020, 02:04   #7
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
1000 grafts voor 5800 euro? woww dat is niet goedkoop.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forster Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik besloten om een HT te doen. Ik ben 36 en heb altijd inhammen gehad, ik ben niet kalend op de kruin. Als ik kijk naar mijn vader en opa's wordt het zeg maar langzaam eb en geen uitval op de kruin.

Ik heb me altijd gestoord aan de inhammen en zou ze minder willen hebben, vandaar dat ik graag een HT wil laten doen. Na dat ik besloten had het te laten doen ben ik gaan oriënteren en leek op dat punt een behandeling bij Hasci een mooie methode en heb ik daar dan ook een intake gehad. Ze zouden 1000 grafts doen voor een prijs van 5800! Maar dit zou ook kunnen voor een last minute prijs of opleiding prijs met een reductie van 25%. Nog steeds duur denk ik? Gelukkig ben ik een "over thinker" en erg analytisch en kwam ik na nog meer onderzoek op dit forum terecht. En gelukkig maar want de recensies van hasci zijn in het echt niet zo best lees ik hier.

Ik heb vrij dik haar en zou het lelijk vinden als er straks dun haar in mijn inhammen staat door de hasci methode dan zie ik er juist kalend uit terwijl ik dat nog niet ben. (en nog teveel betaal ook!)Daarom ben ik opzoek naar een kliniek die goed aangeschreven staat, nette prijzen hanteert, natuurlijk plaatst, met een mooie dichtheid zodat alles er natuurlijk uit ziet.

Ik ben in principe niet van plan om het in turkije ofzo te laten doen, maar gewoon in de Benelux. (of Westers Europa) Ik heb geprobeerd me te oriënteren maar zie door bomen het bos niet meer haha. Misschien kunnen jullie mij op weg helpen en adviseren. Ik vind het bijvoorbeeld bij Arie Boomsma het er erg goed uit zien en die is bij Beau kliniek geweest begreep ik? Tevens las ik positieve review van Del Reys? Als ik het goed heb in België.

Ik hoor graag van jullie!

Gr Foster
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2020, 13:06   #8
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Ik raad je aan om vooral het forum door te spitten met reviews over klinieken waarin je geïnteresseerd bent. De meeste klinieken maken gebruik van een gratis consult, maak hier ook gebruik van. Stel hierbij kritische vragen over dichtheid, aantal grafts, etc. Controleer de artsen of zij geregistreerd zijn.

2 mensen hebben hier positief gereageerd over FB clinic. Ik heb hier zelf geen goede ervaring mee (zie mijn topic).

Laatst gewijzigd door Lauraa; 20 september 2020 om 13:09
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 21:23   #9
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa Bekijk bericht
Ik raad je aan om vooral het forum door te spitten met reviews over klinieken waarin je geïnteresseerd bent. De meeste klinieken maken gebruik van een gratis consult, maak hier ook gebruik van. Stel hierbij kritische vragen over dichtheid, aantal grafts, etc. Controleer de artsen of zij geregistreerd zijn.

2 mensen hebben hier positief gereageerd over FB clinic. Ik heb hier zelf geen goede ervaring mee (zie mijn topic).
Waar je ook rekening mee moet houden is dat de FUE methode ook het donor gebied reduce naar 35% dit wordt ook niet altijd vrij gegeven als informatie maar wel handig om te weten.
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 00:37   #10
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ver uit de buurt blijven!

Staan meerdere reviews over deze kliniek en die zijn niet best!

Er zijn meerdere goede klinieken ik heb zelf goede ervaring bij Prohair maar zou als ik jou was meerdere vrijblijvende consulten plannen, het is niet niks een HT!

Succes!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 09:06   #11
keesH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2020
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Ver uit de buurt blijven!

Staan meerdere reviews over deze kliniek en die zijn niet best!

Er zijn meerdere goede klinieken ik heb zelf goede ervaring bij Prohair maar zou als ik jou was meerdere vrijblijvende consulten plannen, het is niet niks een HT!

Succes!
Hi Mark, waar lees je deze reviews?
keesH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 12:39   #12
Stroop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2020
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Ver uit de buurt blijven!

Staan meerdere reviews over deze kliniek en die zijn niet best!

Er zijn meerdere goede klinieken ik heb zelf goede ervaring bij Prohair maar zou als ik jou was meerdere vrijblijvende consulten plannen, het is niet niks een HT!

Succes!

Hi. Over welke kliniek heb jij het nu?
Stroop is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2020, 00:21   #13
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
KeesH:Er staan vele slechte recencies over de kliniek Hasci.. Google maar eens: Hasci oplichter

Stroop: ik bedoel Hasci. Met Prohair daar in tegen heb ik zelf goede ervaringen

Forster: je schrijft del Reys, kan het zijn dat je bedoeld dr de Reys in Belgie?
Bij deze dokter had ik mijn eerste consult. Hij werkte toen voor zichzelf, hij kwam toen op mij ervaren over en kon ook goede resultaten laten zien, toch is mijn keus toen op een andere kliniek gevallen. Dit mede omdat hij het aantal grafts veel te laag ingeschat had. Dit bleek later ook zo te zijn (er waren 2x zoveel grafts uiteindelijk nodig). Waardoor deze schatting fout was weet ik niet maar ik had het gevoel dat hij me graag binnen wilde halen.
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2020, 16:56   #14
Forster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt allemaal voor de reacties tot zover, ik ben van plan om een consult aan te vragen bij BeauClinic en Nielsen.
Forster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2020, 13:05   #15
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forster Bekijk bericht
Bedankt allemaal voor de reacties tot zover, ik ben van plan om een consult aan te vragen bij BeauClinic en Nielsen.
Beauclinic kijken 5 minuten naar je haar, plannen een datum in, en daar ga je dan. Ze zullen zelf ook niks zeggen over dichtheid, dus aantal grafts per cm2. Vind ik zelf een red flag.

Nielsen is een slap aftreksel van Visus door een voormalig werknemer, met dezelfde 90% marketing, 10% inhoud.

Ik lees veel op dit forum, in NL lijk je beter af te zijn bij Eberson of kliniek Velthoven.

Ik zou tenminste één van die twee aan je lijst toevoegen, het liefst in plaats van Nielsen.

Laatst gewijzigd door Aver; 5 oktober 2020 om 17:41
Aver is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
welke kliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.