Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2011, 04:06   #1
mutsuz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 85
een verbetering

Hallo allemaal,

Ik kreeg de diagnose AGA, maar sinds een aantal weken is mijn haaruitval duidelijk verbeterd. Er valt nu ongeveer 1/3 uit van wat een half jaar geleden uitviel. Uitval is duidelijk minder, maar hergroei nog niet echt verbeterd. Is het bij AGA zo dat je een constante haaruitval hebt, of is het normaal dat je van die periodes hebt dat haaruitval minder wordt om later weer erger te worden. ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Wat ik heb begrepen is dat wanneer een uitgevallen haar een wit bobbeltje heeft dan komt een nieuw haar terug. wat mij opvalt is dat wanneer ik mijn haren boven de wasbak kam, dat ik dan heel veel dikke korte haren zie zonder zo'n bobbeltje. Maar die haren zijn heel dik he, dikker dan normale haren. Is het normaal dat de laatste haar die een haarwortel produceert superdik is??

ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

groetjes !!!
mutsuz is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2011, 02:26   #2
mutsuz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 85
Lieve mensen ..please help!

Zoals ik al zei hierboven is mijn haaruitval bijna gestopt maar wat ik nu zie is wanneer ik mijn haar boven de wasbak kam tientallen hAartjes zo dik en zo kort als mijn wenkbrauwen. Meesten zijn heel dik maar af en toe ook dun, bijna onzichtbaar. Zelfs mijn armharen zijn langer.

Ik ben zo wanhopig en angstig want nergens kan ik hierover info vinden. Bahhh ik ben mijn haarproblemen zo beu!!
mutsuz is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 11:12   #3
Harrie2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2011
Berichten: 88
Ik had eerst ook meer uitval, toen werd het weer minder, en toen begon het weer. Ik geloof niet dat als het begint, het ooit nog zal stoppen. Maar het hoeft niet perse aan 1 stuk door te gaan, kan met pieken en dalen zijn. Ik ben geen expert maar dit is mijn ervaring. Ik heb ook dat er kleine dikke haartjes uitvallen. Ik denk dat je ook de oorlog moet verklaren aan DHT. Weet wel dat het een eeuwige strijd is.
Harrie2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 00:30   #4
mutsuz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harrie2 Bekijk bericht
Ik had eerst ook meer uitval, toen werd het weer minder, en toen begon het weer. Ik geloof niet dat als het begint, het ooit nog zal stoppen. Maar het hoeft niet perse aan 1 stuk door te gaan, kan met pieken en dalen zijn. Ik ben geen expert maar dit is mijn ervaring. Ik heb ook dat er kleine dikke haartjes uitvallen. Ik denk dat je ook de oorlog moet verklaren aan DHT. Weet wel dat het een eeuwige strijd is.
Wat is die DHT toch een k.., k.. Hormoon. Heeft mijn gelukkig leventje helemaal overhoop gehaald, al mijn dromen vernietigd, mijn schoonheid beschijt, mijn studie verneukt, mijn relatie verslechterd, etc etc. Sorry moest dit even kwijt. Ik ga dus echt niet eeuwig strijden he, wanneer ik me er klaar voor voel dan maak ik er een einde aan. Laat die DHT hormonen maar lekker wegrotten in mijn graf
mutsuz is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 09:59   #5
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
zoek eens hulp
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 14:22   #6
desperado26
SE-lijder
 
desperado26's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mutsuz Bekijk bericht
Maar die haren zijn heel dik he, dikker dan normale haren. Is het normaal dat de laatste haar die een haarwortel produceert superdik is??
Helemaal niet, de laatste haren die een haarwortel produceert zijn zo kort en dun dat je ze zelf niet kan zien. Dus de haarwortel van die superdikke haren gaat nog wel even mee. Velen zullen je hier de raad geven om aan de fina of wat is het allemaal te gaan.

Maar daar weet ik weinig over. Check de andere gelijkaardige topics even zou ik zeggen
desperado26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.