Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2013, 20:34   #1
Dirk2013
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2013
Berichten: 1
Haartransplantatie Eberson HairClinic (Amsterdam)

Al een jaar of twee denk ik na over het laten uitvoeren van een haartransplantatie. Een paar weken geleden heb ik het eindelijk laten doen. De Eberson HairClinic was voor mij de derde kliniek waar ik op consult gesprek ben geweest. Eigenlijk door het lezen van reviews over dr. Eberson kwam ik op zijn website terecht. Deze reviews staan voornamelijk bij een andere kliniek waar de dokter in het verleden werkzaam was. Het consultgesprek kwam ontspannen op me over en heb eigenlijk direct al een afspraak gemaakt voor de behandeling.
Ik heb 1000 grafts laten zetten. Het uithalen van de haren duurde ongeveer 3 uur. Na de lunch worden ze ingezet, dit heeft iets langer dan 3 uur geduurd. Qua pijn tijdens de behandeling valt het erg mee. Af en toe even doorbijten maar dan heb je waarschijnlijk ook wat J. Behandeling kwam professioneel op me over en ook zijn twee assistentes zijn professioneel en erg vriendelijk.
Na de behandeling zou mijn advies zijn om zeker een week vrij te nemen, omdat het toch goed zichtbaar is. Daarna vallen de korstjes eraf en kan je gewoon weer naar je werk/studie. Nu ruim twee weken later, ziet het gebied waar de haren zijn bijgezet er netjes uit. Aan de achterzijde waar de haren zijn uitgehaald is het nog een beetje gevoelig. Nu nog even 6 tot 12 maanden wachten op het resultaat… J Als ik het niet vergeet upload ik tegen die tijd een foto..
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
(Voor vaktechnische vragen kan je beter op consult gaan)

Groeten,
Dirk
Dirk2013 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2013, 12:14   #2
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Thumbs up

Hallo Dirk,


Thnx voor je postje!

Heb je toevallig wat foto's van voor of na de behandeling en anders van hoe het er nu uit ziet?

Ik heb ook wel interesse om hier binnenkort op consult te gaan...zie vele positieve berichten over deze arts.

groet
vslop is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.