Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2009, 18:16   #16
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex20 Bekijk bericht
Hopelijk komt er een dag waarop we ook lekker buiten kunnen gaan genieten van het zwemmen.

Vraagje, hoe heb je je rug geschoren ? Of hebben ze dit bij Korpos voor je gedaan ? Meestal vragen ze je om alvorens goed te scheren als je daar aankomt. En ben je met de trein gegaan ? Wanneer had je je testbehandeling ? Vrijdag 9 januari ? En heb je de 1ste behandeling al gelijk na 2 weken ? Vreemd.
Dat hoop ik ook idd

Laatste keer heb ik me rug met ontharingscreme gedaan. Maar dat mag je niet gebruiken voor de behandelingen. Mijn moeder is zo lief om mijn rug even te scheren voor de behandeling 23 januari.

Ik zit niet bij Korpos hoor, maar in Apeldoorn, Ontharingskliniek Apeldoorn heet dat.
Test was begin januari. En dat viel me niet tegen. Aangezien ik eind aug naar buitenland ga op stage wou ik zsm beginnen. Helaas kan ik net 3 behandelingen hebben voor dat ik wegga. Hopen dat het dan al iets minder is bij die 3 behandelingen...

Die vrouw die daar werkt wou mijn rug ook dan wel scheren koste niks extraas. Maar moest ik wel even aangeven van te voren ivm de tijd.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2009, 23:05   #17
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
kliniek

Hallo Alex, ik heb gekeken maar in Einhoven zitten best veel klinieken ook waar ik tevreden over was zoals Marte zei en ik denk ook dat er best wel wat in limburg zal zijn als je meer wilt weten laat het maar weten en we doen ons best voor je. (en met we bedoel ik het hele forum)
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 14:15   #18
Alex20
HaarWeb lid
 
Alex20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Hallo Alex, ik heb gekeken maar in Einhoven zitten best veel klinieken ook waar ik tevreden over was zoals Marte zei en ik denk ook dat er best wel wat in limburg zal zijn als je meer wilt weten laat het maar weten en we doen ons best voor je. (en met we bedoel ik het hele forum)
Hoi Lanny, alvast bedankt voor alle moeite (en met alle bedoel ik je voorgaande berichten op dit forum, voordat ik tot actie overging heb ik ze doorgelezen).

Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor Korpos. Tot dusver heb ik een testbehandeling gehad die goed aansloeg op de hals met de lightsheer diode laser. De medewerkers en sfeer is overal zeer prettig en je hebt er een goed gevoel bij. En afgelopen week donderdag (22 jan.) heb ik de 1ste behandeling gehad. Ik weet nog niet of het werkt, wordt wel met de dag minder enthousiast omdat de haartjes er niet uitvallen. Men zegt wel dat ze pas na 2 weken uitvallen, dus hopelijk gebeurt dit nog. Heb me na 5 dagen na de behandeling eens geschoren (vooral gevoelig erna, licht brandgevoel en wat jeuk) ma na het scheren is de huid glad dus je voelt geen haren maar gek genoeg lijkt het alsof ik me niet heb geschoren, alsof er nog veel haren zitten op de huid, beetje vreemd.

Ik wacht even af of deze behandeling een succes is (ik hoop het erg) want als de haren nog niet uitvallen binnen een maand dan vrees ik dat het niet heeft geholpen. Dan wil ik wel andere opties zoals Eindhoven. Welke kliniek zou je me evt. kunnen aanraden lanny mocht de behandelingen bij korpos niet aanslaan ? Is een van die klinieken toevallig eindhovenantiaging.nl ?
Alex20 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 14:18   #19
padje
HaarWeb lid
 
padje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 65
Hoi Alex,

Bij mij is het ook zo dat het pas na 2 weken zichtbaar is hoor.
Ik scheer gewoon weer elke dag na de behandeling, en op gegeven moment is dit dan eigenlijk niet meer nodig omdat het al (zo goed als) glad is. Dit is inderdaad rond die aangegeven 2 weken.
padje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 14:22   #20
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex20 Bekijk bericht
Hoi Lanny, alvast bedankt voor alle moeite (en met alle bedoel ik je voorgaande berichten op dit forum, voordat ik tot actie overging heb ik ze doorgelezen).

Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor Korpos. Tot dusver heb ik een testbehandeling gehad die goed aansloeg op de hals met de lightsheer diode laser. De medewerkers en sfeer is overal zeer prettig en je hebt er een goed gevoel bij. En afgelopen week donderdag (22 jan.) heb ik de 1ste behandeling gehad. Ik weet nog niet of het werkt, wordt wel met de dag minder enthousiast omdat de haartjes er niet uitvallen. Men zegt wel dat ze pas na 2 weken uitvallen, dus hopelijk gebeurt dit nog. Heb me na 5 dagen na de behandeling eens geschoren (vooral gevoelig erna, licht brandgevoel en wat jeuk) ma na het scheren is de huid glad dus je voelt geen haren maar gek genoeg lijkt het alsof ik me niet heb geschoren, alsof er nog veel haren zitten op de huid, beetje vreemd.

Ik wacht even af of deze behandeling een succes is (ik hoop het erg) want als de haren nog niet uitvallen binnen een maand dan vrees ik dat het niet heeft geholpen. Dan wil ik wel andere opties zoals Eindhoven. Welke kliniek zou je me evt. kunnen aanraden lanny mocht de behandelingen bij korpos niet aanslaan ? Is een van die klinieken toevallig eindhovenantiaging.nl ?
Dat idee heb ik dus precies het zelfde. Nu 6 dagen na behandeling no 1, en de haren zijn al enkele mm's. De laservrouw zei dat haren op de rug heel langzaam groeien, maar bij mij gaat dat blijkbaar sneller

Nog een weekje moeten ze er dus uitvallen ( naja de haren die in de groeifase waren toch ) de rest blijft zitten,.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 20:20   #21
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
allemaal heel veel succes met jullie behandelingen, houd de moed erin, en blijf evengoed kritisch en op je strepen staan, als je merkt dat het weinig resultaat oplevert, communiceer dat dat ook naar je behandelaar toe, je betaalt er tenslotte ook voor!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 20:36   #22
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ja ik ben beniuewd. Ik bedoel een diode laser is een diode laser dus daar moet het niet inzitten. Ik heb geen hirsutisme maar puur overbeharing, dus het zou toch moeten werken
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 22:08   #23
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik hop het echt vr je anoalm!!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2009, 20:12   #24
sanne007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2009
Berichten: 1
Hoi,

Ik heb last van overgewicht en toenemende overbeharing doordat ik PCOS heb (zie hier http://nl.wikipedia.org/wiki/PCOS). Ik heb er echt last van in de zin van dat ik intimiteit met jongens daardoor ook een beetje mijd en dat ik niet echt in bikini over het strand durf - okee allemaal normale dingen voor meiden (ben 21) maar ik heb het idee dat het vooral door overbeharing, en niet zo erg door overgewicht komt.
Om het allemaal bij te houden kost natuurlijk veel moeite, maar de achterkant van mijn bovenbenen kan ik echt niet makkelijk zelf bijhouden. Daarom denk ik daar aan laseren oid, maar ik vroeg me af wat voor bedragen dat soort behandelingen op uitkomen, hoeveel je er dan zou moeten hebben per jaar bijv en in hoeverre het gedekt wordt. Hebben jullie daar enig idee van?

Groetjes!
sanne007 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2009, 21:44   #25
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne007 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb last van overgewicht en toenemende overbeharing doordat ik PCOS heb (zie hier http://nl.wikipedia.org/wiki/PCOS). Ik heb er echt last van in de zin van dat ik intimiteit met jongens daardoor ook een beetje mijd en dat ik niet echt in bikini over het strand durf - okee allemaal normale dingen voor meiden (ben 21) maar ik heb het idee dat het vooral door overbeharing, en niet zo erg door overgewicht komt.
Om het allemaal bij te houden kost natuurlijk veel moeite, maar de achterkant van mijn bovenbenen kan ik echt niet makkelijk zelf bijhouden. Daarom denk ik daar aan laseren oid, maar ik vroeg me af wat voor bedragen dat soort behandelingen op uitkomen, hoeveel je er dan zou moeten hebben per jaar bijv en in hoeverre het gedekt wordt. Hebben jullie daar enig idee van?

Groetjes!
Laseren ben je wel zon 3-5 ( bij normaal haar ) behandelingen nodig.. Bedragn tjah... ik betaal per behandeling hele rug 295 euro tot een max van 5 behandelingen. Dan moet het weg zijn aldus de studio/ Alles erboven betalen zij.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2009, 12:09   #26
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
verlies de moed hoe dan ook niet sanne, ik begrijp dat het niet gemakkelijk is maar probeer jezelf er enigszins over te zetten, of alleszins een oplossing te zoeken hiervoor, zij het met laserbehandeling, zij het (en vooral)door jezelf te accepteren. Ik weet dat dat niet gemakkelijk is, maar het maakt je leven er een stuk aangenamer door, nogmaals, het is neit de bedoeling dat je overbeharing je leven leidt, maar jij, en je je leven niet lijd, maar leid. heel veel sterkte!!!!!!!

kleine correctie, voor laseren moet je minstens(meestal zit je ergens tss 6-10 behandelingen) op een 6 behandelingen rekenen(minstens), 3 tot 5 behandelingen is echt in uitzonderlijke zeer goed reagerende gevallen.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het waar dat je maar 20 follikels hebt in je leven? nein Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 november 2008 22:42
Haarwerk laten knippen!!!! mmmboyyy Haarwerken 4 8 augustus 2003 13:44
waar moet finas bewaren? Johnny Medicijnen/haargroeimiddelen 2 21 november 2002 19:24
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28
Werkt DCP? In welke kliniek kan je het laten toeppassen? Fred Medicijnen/haargroeimiddelen 1 4 maart 2002 13:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.