Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 augustus 2012, 00:23   #121
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Ik denk dat sonico naar zijn kruin verwijst en niet maar zijn donorgebied/achterkant hoofd.

@ Sonico, misschien finasteride toevoegen aan uw regime?
Klopt, misschien wat onhandig geformuleerd. Bij mij is zone 1, 2 en 3 naar tevredenheid aangepakt. Zone 4 is redelijk goed en alle 5 zones zijn aardig dunner geworden. Ik heb bewust gekozen om geen finas te gebruiken, het zijn toch hormonen. En dat is toch van een andere orde dan minox. Ik ben dus nog wel een keer aan een ht toe. Ik probeer het uiteraard zo lang mogelijk met minox uit te stellen.

2500 grafts kunnen dus een prima resultaat geven, mits je haren van goede kwaliteit zijn en het te implanteren gebied niet al te groot is. Hoeveel cm2 wil je aanpakken Harbour?

@Geted: keep us posted! Ik ben erg benieuwd naar je eerste ht en uiteraard het resultaat.

Ter info: Kaalheidszones

Laatst gewijzigd door sonico; 2 augustus 2012 om 00:27
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2012, 13:53   #122
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Hoeveel cm2 werd niet aangegeven tijdens het consult. Wel moet ik zeggen dat ik gelet op mijn haarstatus 2500 erg veel vind als ik het vergelijk met anderen.

Overigens ga ik ook 100% niet aan de finasteride. Op dit moment gebruik ik (buiten Biotin) niets. Heb jij het idee dat minoxidil iets voor je doet? Ik zit er aan te denken om dit te bestellen.
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2012, 16:11   #123
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harbour Bekijk bericht
Hoeveel cm2 werd niet aangegeven tijdens het consult. Wel moet ik zeggen dat ik gelet op mijn haarstatus 2500 erg veel vind als ik het vergelijk met anderen.

Overigens ga ik ook 100% niet aan de finasteride. Op dit moment gebruik ik (buiten Biotin) niets. Heb jij het idee dat minoxidil iets voor je doet? Ik zit er aan te denken om dit te bestellen.
Het is wel redelijk veel ja (ik las dat het gaat om vooral de inhammen toch?). Maar als je kalingsverloop min of meer zichtbaar is en daarmee rekening gehouden is, dan zou ik het zeker doen. Je krijgt dan zeker een goed resultaat.

Minox helpt naar mijn idee zeker wel, maar bewijzen kun je het nooit. Zeker nadat ik ben overgestapt op de 5% variant zie ik dat het vrij stabiel is gebleven.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2012, 13:13   #124
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
@Geted: keep us posted! Ik ben erg benieuwd naar je eerste ht en uiteraard het resultaat.
Zal ik doen.
Wanneer het zover is zal ik een nieuwe thread en blog aanmaken en deze mooi met foto's illusteren.
(als dank aan dit forum en forumleden voor alle info)
Ook zal Bart de vrijheid krijgen om mijn foto's te gebruiken.

Sonico,
Jij hebt dus een mooi resultaat.
Weet je nog wie uw Assistentes waren tijdens de HT.
Want zij zorgen uiteindelijk voor de magie.
Heb me de laatste dagen fel verdiep in het FUE-gebeuren, en tot de conclusie gekomen dat het resultaat volledig afhangt van de ervaring van de HT-ploeg.
Nu zou ik dus graag op voorhand weten wie er mijn HT zal doen. Ik wil enkel het beste team.
Sonico, weet je nog hoe ze de haren uit uw donor haalden?
2-stappen of 3-stappen:

Er zijn drie schadelijk krachten die uniek zijn voor FUE procedures:

1.
Wringing

2.
Tractie

3.
Compressie

Deze stappen moeten met een minimale kracht worden uitgevoerd om de Grafs niet te beschadigen.

met andere woorden; ervaring, ervaring, ervaring, ervaring dus enorm belangrijk
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2012, 00:27   #125
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Klinkt goed, ik ben benieuwd!

Ik ben inderdaad vooralsnog blij met het resultaat, al ga ik er vanuit dat het echte resultaat pas een jaar na behandeling volgt. Er zijn wat secties die ik nl. nog voller verwacht en de haarstructuur is nog wat krullerig. Maar ik ga er vanuit dat dit wel goedkomt.

Ik ben geholpen - zover ik dat goed heb kunnen zien - door Sabine, Kirsten en Ellen. Sabine en Kirsten bij het uithalen en plaatsen, Ellen bij het selecteren. Sabine is zover ik kan beoordelen de meest ervaren assistent en naar mijn mening zeker kundig. Als zij overal bij aanwezig is, dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar sowieso heeft het hele team al best wat jaartjes ervaring geloof ik. Ik durf verder niet te zeggen hoe de procedure is gegaan, maar het voelde wel netjes en met geduld gedaan.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Zal ik doen.
Wanneer het zover is zal ik een nieuwe thread en blog aanmaken en deze mooi met foto's illusteren.
(als dank aan dit forum en forumleden voor alle info)
Ook zal Bart de vrijheid krijgen om mijn foto's te gebruiken.

Sonico,
Jij hebt dus een mooi resultaat.
Weet je nog wie uw Assistentes waren tijdens de HT.
Want zij zorgen uiteindelijk voor de magie.
Heb me de laatste dagen fel verdiep in het FUE-gebeuren, en tot de conclusie gekomen dat het resultaat volledig afhangt van de ervaring van de HT-ploeg.
Nu zou ik dus graag op voorhand weten wie er mijn HT zal doen. Ik wil enkel het beste team.
Sonico, weet je nog hoe ze de haren uit uw donor haalden?
2-stappen of 3-stappen:

Er zijn drie schadelijk krachten die uniek zijn voor FUE procedures:

1.
Wringing

2.
Tractie

3.
Compressie

Deze stappen moeten met een minimale kracht worden uitgevoerd om de Grafs niet te beschadigen.

met andere woorden; ervaring, ervaring, ervaring, ervaring dus enorm belangrijk
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 15:49   #126
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Hallo Sonico,

En is er de laatste maand nog haar bijgekomen?

Het blijft leuk om een thread van a tot z te volgen die eindigt in een happy end zoals deze.

Nogmaals proficiat met uw HT
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 22:37   #127
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Hallo Sonico,

En is er de laatste maand nog haar bijgekomen?

Het blijft leuk om een thread van a tot z te volgen die eindigt in een happy end zoals deze.

Nogmaals proficiat met uw HT
Bedankt Geted!
Ik zal deze week de 9 maandenupdate doen! Dan zijn - als het goed is - de meeste haren wel opgekomen. Het lijkt wel iets voller dan een maand terug, de structuur is ook zeker verbeterd t.o.v. een a twee maanden geleden.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2012, 20:17   #128
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Update: 9 maanden

Zie fotoalbum!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2012, 21:15   #129
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Dit is het beste resultaat dat ik tot nu toe hier heb gezien. Super! Mag je erg blij mee zijn! Waarom gebruik je geen medicatie om de achterkant te behouden?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 00:57   #130
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Dit is het beste resultaat dat ik tot nu toe hier heb gezien. Super! Mag je erg blij mee zijn! Waarom gebruik je geen medicatie om de achterkant te behouden?
Bedankt, ik ben er ook erg blij mee!
Al heb ik zelf ook resultaten gezien die misschien beter, zo niet vergelijkbaar zijn met mijn resultaat hoor!

'Medicatie' gebruik ik ook, in de vorm van minoxidil 5%. Wat ik niet gebruik is finasteride of iets dergelijks. Ik vind dat echt hele serieuze (hormonale) medicatie waar ik liever niet aan begin. Hoe goed het ook werkt.

Ik kan de achterkant ook prima vol houden met Toppik, daar heb ik vrede mee. En zodra het echt nodig is, dan accepteer ik dat er nog een ht aan te pas moet komen.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 09:42   #131
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Echt geweldig mooi resultaat met 2900 grafts
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2012, 17:20   #132
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Zonet uw foto eens bekeken van maand 9 na de HT.
Herkennen ze u nog?, en daar moet nog eens 20% bijkomen
Wat zijn de reacties, dit kun je toch niet meer wegsteken, dit is een superresultaat!

Vraagje, uw nieuwe haren zijn die stug of kan je die makkelijk in model brengen?

Keep the pics coming Sonico.

Ik stilletjes aan bezig met mijn thread/dagboek voor te bereiden.
Goede of slechte reklame, prohair its up to you.
Prohair maak me blij met mij keuze voor jullie.
(u ziet: de nervositeit begint al)
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2012, 15:42   #133
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ik ben even een tijdje weggeweest, vandaar mijn wat late reactie.
Het is natuurlijk de vraag of er 20% bijkomt, maar de haren worden wel dikker waardoor het geheel wat dichter is. Iets achter de haarlijn had het van mij iets voller gekund, maar het is al wel een stuk beter t.o.v. een maand terug. Natuurlijk zal de dichtheid nooit meer hetzelfde zijn als vroeger. Maar dat vind ik prima.

Desondanks ben ik echt blij met het resultaat. Ik ben er wel door veranderd, veel zelfverzekerder en meer open naar anderen toe (niet dat ik introvert was hoor). Uiteraard ligt dat geheel aan mij, want ook met een kale kop kun je je natuurlijk helemaal lekker voelen. Mijn dunner wordende achterkant is redelijk stabiel (minox), dus voorlopig denk ik niet aan een 2e sessie (al gaat dat er wel een keer van komen).

Dan je vraag over reacties van anderen: de mensen die het weten zijn verbaasd over het resultaat en vinden het heel goed gelukt. Van de mensen die het niet weten heb ik niets gehoord. Ik houd het sowieso korter, waardoor het misschien minder opvalt. En ik gebruikte Toppik om een hoop te verhullen, waardoor het contrast minder groot is voor veel mensen. Ik (en mijn vriendin) weten wel beter, het is een behoorlijk verschil als je de Toppik wegdenkt.

Wat de stugheid betreft, dat is vrijwel niet meer het geval. Ik moet nog even de puntjes laten wegknippen en dan is mijn haar eigenlijk weer helemaal goed qua structuur. Maar de (voorheen) stugge haren waren prima te stylen hoor.

Succes met de behandeling Geted. Het is natuurlijk nooit te voorspellen hoe het resultaat zal zijn, maar het is wel een serieuze en kundige kliniek. In die zin ben je in goede handen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Zonet uw foto eens bekeken van maand 9 na de HT.
Herkennen ze u nog?, en daar moet nog eens 20% bijkomen
Wat zijn de reacties, dit kun je toch niet meer wegsteken, dit is een superresultaat!

Vraagje, uw nieuwe haren zijn die stug of kan je die makkelijk in model brengen?

Keep the pics coming Sonico.

Ik stilletjes aan bezig met mijn thread/dagboek voor te bereiden.
Goede of slechte reklame, prohair its up to you.
Prohair maak me blij met mij keuze voor jullie.
(u ziet: de nervositeit begint al)
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2012, 21:36   #134
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Een toppertje, bijna niet te geloven
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 11:01   #135
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Een toppertje, bijna niet te geloven
Bedankt! Dit weekend is het precies een jaar geleden, dan doe ik wel weer een statuspost.
sonico is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2900 grafts, prohair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.