Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 7 november 2014, 19:05   #526
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Voor de sporters onder ons

Voor de sporters onder ons.
ik ben iets meer de dan week bezig een prohormone kuurtje het is: Vital Labs EPI 2A3A 10mg, 2 x per dag 1 in de morgen en 1 bij het avond maal.
Ben nu meer dan een jaar bezig met Ru en aardig tevreden beter als propecia, nu dacht ik laat ik het proberen met een PH afkorting van prohormone en kijken of ik haaruitval van krijg ..
Elke avond voor het slapen 3ml RU op mijn kruin in masseren en om de dag met de derma roller.
De eerste nacht lichte stijging bloed druk, heb zelf een meter dus houd ik het in de gaten, bij mij kuur heb ik supplementen die bloeddruk verlagen en ondersteuning lever enz enz ..
Ja, het doet iets, lichte haaruitval niet ernstig, de tweede dag ook lichte haaruitval een nadeel, de voordelen veel meer kracht, verhoogd libido en zin in . op zich voelt het goed met een lichte bijsmaak. De eerste week elke dag licht haaruitval geen grote plukken haar of zo.
Nu de laatste twee dagen geen haaruitval meer, mocht er nog meer haar uit vallen dan stop ik ermee
Wat ook een leuk goed product is Formeron ( Black Lion Research ) het werkzame stof is 4-hydroxyandrosteendion, mocht je erectie problemen hebben dan werkt deze zeker, boost je testosteron met geen haaruitval bij mij dan.
Info hieronder
Link: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7857875
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7949210

ik denk volgende week krijg ik een nieuwe serum die ik samen met Ru meng zie link : http://revivserums.com/collections/frontpage/products/hair-stimulating-serum
is kijken of de RU erin goed oplost en hoop op een nog beter resultaat ..
zo ja dan laat ik het weten ..

Laatst gewijzigd door lounge; 7 november 2014 om 19:06 Reden: de weg kwijt
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2014, 19:23   #527
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
nu ook verkoop op ebay: http://www.ebay.com/itm/RU-tox-RU-58...item3a9a04f09d
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2014, 08:25   #528
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Niemand heeft de volledige studie van de resultaten, omdat het niet werd vrijgegeven aan het publiek.
But it can be bought if you are interested in inquiring rights to the drug.

Maar het kan worden gekocht als je geïnteresseerd bent in het onderzoeken rechten op het geneesmiddel zijn.

The drug name changed from RU58841 after it was bought by ProSkelia to PSK 3841.
De naam van het geneesmiddel veranderd van RU58841 nadat het werd gekocht door ProSkelia PSK 3841.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2014, 11:15   #529
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Prijs valt mee en is gebruiksklaar.
Alleen versturen ze enkel in de US.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2014, 13:18   #530
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
doe je aan bodybuilding?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Voor de sporters onder ons.
ik ben iets meer de dan week bezig een prohormone kuurtje het is: Vital Labs EPI 2A3A 10mg, 2 x per dag 1 in de morgen en 1 bij het avond maal.
Ben nu meer dan een jaar bezig met Ru en aardig tevreden beter als propecia, nu dacht ik laat ik het proberen met een PH afkorting van prohormone en kijken of ik haaruitval van krijg ..
Elke avond voor het slapen 3ml RU op mijn kruin in masseren en om de dag met de derma roller.
De eerste nacht lichte stijging bloed druk, heb zelf een meter dus houd ik het in de gaten, bij mij kuur heb ik supplementen die bloeddruk verlagen en ondersteuning lever enz enz ..
Ja, het doet iets, lichte haaruitval niet ernstig, de tweede dag ook lichte haaruitval een nadeel, de voordelen veel meer kracht, verhoogd libido en zin in . op zich voelt het goed met een lichte bijsmaak. De eerste week elke dag licht haaruitval geen grote plukken haar of zo.
Nu de laatste twee dagen geen haaruitval meer, mocht er nog meer haar uit vallen dan stop ik ermee
Wat ook een leuk goed product is Formeron ( Black Lion Research ) het werkzame stof is 4-hydroxyandrosteendion, mocht je erectie problemen hebben dan werkt deze zeker, boost je testosteron met geen haaruitval bij mij dan.
Info hieronder
Link: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7857875
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7949210

ik denk volgende week krijg ik een nieuwe serum die ik samen met Ru meng zie link : http://revivserums.com/collections/frontpage/products/hair-stimulating-serum
is kijken of de RU erin goed oplost en hoop op een nog beter resultaat ..
zo ja dan laat ik het weten ..
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2014, 19:49   #531
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Zeg maar Fitness, krachttraining cardiotrainingen hardlopen al heel lang. Ik Train hard soms ook minder vanwege mijn Fibromyalgie dat is weer een ander verhaal, laat maar zeggen ik doen mijn best om er goed uit te zien J ..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2014, 19:55   #532
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Extra leesvoer .... met alle interessante informatie




Geschiedenis om te begrijpen waarom de apostel demonische RU58841 aka aka PSK3841 HMR3841 bleef in de lades.


Duitse Hoechst lanceren een overnamebod op Roussel-UCLAF

Het Franse bedrijf is nu opgenomen door de Duitse gigant Hoechst. Laatstgenoemde besloot de 43,47% -belang in Roussel-UCLAF het niet reeds in het bezit te kopen. Deze overname zal toelaten om een ​​vrije hand om haar wereldwijde strategie in de apotheek uit te voeren hebben. Het verklaarde doel van Hoechst: IPO deel van haar kapitaal.

De Roussel-UCLAF Franse farmaceutische groep draait een nieuwe bladzijde in haar geschiedenis. Het wordt nu geabsorbeerd door Hoechst, de Duitse chemische reus. Tot 18,1 miljard frank, is besloten om de 43,47% -belang in het Franse bedrijf het niet al in het bezit te kopen, via een openbaar bod (OPA). De raad van commissarissen van Roussel-UCLAF onderschreven deze nieuwe aanwinst. "Het is positief voor Hoechst. Het nemen van 100% van Roussel-UCLAF, de groep heeft een vrije hand om haar wereldwijde strategie uit te voeren in de apotheek als hij wil, "samengevat Roland Koehler, een analist bij BHF Bank in Frankfurt.

De werking van de verleiding begint in 1968: de Duitse firma voet zet in de Franse samenleving. In 1994 werd ze de meerderheid in bezit bijna 56% van de aandelen. De absorptie van Roussel-UCLAF onderdeel van de strategie voor de herstructurering van de apotheek tak Hoechst, gegroepeerd binnen HMR (Hoechst-Marion-Roussel), naar aanleiding van de aankoop van vorig jaar, de Amerikaanse groep Marion Merrell Dow meer dan 35 miljard frank. Gestelde doel: IPO deel van haar kapitaal (minstens 15%).

HMR werd gereorganiseerd in de wereld. Het onderzoek is geconcentreerd door specialiteit Frankfurt, Romainville in Frankrijk en Bridgewater Verenigde Staten. Deze site zal toezicht houden op de wereldwijde ontwikkeling van de farmaceutische industrie, de plaatsing op de markt en marketing. Hoechst in november had gezegd dat de apotheek ", die het vooruitzicht van veel hogere en meer consistent winst dat de chemie was de meest volwassen divisie voor IPO in 1997 al biedt" World. Leader Chemie, Hoechst richt sinds 1995 op drie gebieden (farmaceutica, agro-chemicaliën en industriële chemicaliën). Hij wil eerst in elk van deze specialiteiten te worden, een van de drie grote markten in de wereld: de Verenigde Staten, Europa en Azië, landen beschouwd als de meest kredietwaardige.

De enige financiële logica heeft consequenties op alle gebieden: de menselijke, wetenschappelijke, economische en sociale. Jean-Pierre Godard, de CEO van Roussel-UCLAF en het Uitvoerend Comité van HMR, verklaarde in juni 1996: "Meer dan 50% van het banenverlies in Frankrijk en Duitsland zijn uitgevoerd tot op heden, terwijl herstructurering zal invloed hebben op de laatste 10% van de werknemers van de groep "Veel onderzoeksprojecten zijn verlaten. 65 projecten in ontwikkeling die bestond vóór 1995, de HMR groep besloten om alleen in quarantaine te houden, in de overtuiging dat alleen de" drie therapeutische gebieden essentieel "voor de farmaceutische industrie (het centrale zenuwstelsel, anti-infectieuze en cardiovasculair systeem). Van haar kant, ontvangt Roussel-UCLAF een vermindering van zijn bedrijf. Het gebied van immunologie en endocrinologie worden gestopt.

Dit beleid diep geschokt medewerkers en onderzoekers van het Franse bedrijf. Ze dagen de dictaten van de financiële criteria op dit gebied. Dit heeft niet verhinderd dat de overheid van het spelen van het spel van Hoechst. Gisteren heeft de Franse regering bevestigd dat het zou "positief reageren" om de overname van de Duitse gigant op Roussel-UCLAF, dat is de tweede grootste aandeelhouder met 4,3% van de aandelen. "Dus het garant voor de volksgezondheid en de werkgelegenheid zou moeten zijn, de overheid klaar is voor de strategie van de groep," verontwaardigd communisten van het Franse bedrijf. De communistische groep in de Nationale Vergadering bereidt zich voor om de regering binnenkort uitdagen. Volgens het ministerie van Industrie, "deze beslissing (om te verkopen) komt van nature voor als gevolg van de discussies heel constructieve, die tussen de Franse staat en de richting van HMR plaatsvond. Ze werden afgesloten door een reeks van toezeggingen aan de versterking van de toekomstige activiteiten in de HMR-groep, zowel de apotheek en fijne chemicaliën. " Hoe betrouwbaar zijn deze garanties met betrekking tot het onderhoud van industriële sites in Frankrijk, de ontwikkeling van het onderzoek en de belofte van het inhuren? Anderen vroegen in het licht van de ervaring.


dankzij dit artikel bevat de mensheid gepubliceerd 12 december 1996 waarom RU58841 nooit gekomen.
tot grote vreugde van Merck.



Een lezer onlangs vermeld die over dit geneesmiddel dat eerst onderzocht in 1990 voor de behandeling van mannelijke kaalheid of androgene alopecia bij mannen. Het is nu bekend als PSK-3841 en heeft ook vroeger bekend als de HMR-3841.

Een studie uit 1997 van naakt muizen met huid transplantaties van kalende mannelijke hoofdhuid bleek dat degenen muizen behandeld met het medicijn had vier keer het aantal haarfollikels regrow haar in de tweede cyclus na implantatie. Het was een kleine studie, maar 20 muizen, waarvan 10 controles, en vier maal het aantal haarzakjes komt neer op 8 van de 29, in tegenstelling tot 2 van 28.

Interesse in het geneesmiddel voor de behandeling van haarverlies afgenomen, misschien door meer commerciële potentieel en chemische stabiliteit redenen dan de werkzaamheid als de latere studies van RU58841 zijn gericht op verschillende chemische vormen van het geneesmiddel en combineren met verschillende nanodeeltjes levering verbeteren. De afgelopen jaren hebben de oneven studie pop-up in relatie tot RU58841 en de behandeling van acne en prostaatkanker, welke voorwaarden ook gedreven door testosteron zijn echter gezien de meest recente studie gepubliceerd in relatie tot RU58841 was terug in 2008.

RU58841 is een niet-steroïdale anti-androgeen geneesmiddel, dat concurreert met dihydrotestosteron of DHT voor binding aan de receptoren waar veroorzaakt hirsutisme en haaruitval. Het is geëvalueerd als zijnde ongeveer gelijk in kracht om hydroxyflutamide, een drug die soms wordt gebruikt bij PCOS te hirsutisme of alopecia androgenetica te behandelen. Een studie in 1998 afgerond


"De potentie van RU58841 was vergelijkbaar met die van hydroxyflutamide. Uit dit resultaat kan topische toediening van RU58841, dat wordt beschouwd als een potentiële therapie voor de huid ziekten, systemische bijwerkingen veroorzaken. Echter, RU58841, over actuele toepassing, onthulde een krachtige toename van de dichtheid, verdikking, en de lengte van het haar in de makaak model van alopecia androgenetica, terwijl er geen systemische effecten werden gedetecteerd. Samen suggereren onze resultaten dat RU58841 krachtige antagonisme aan de wt AR (wildtype androgeen receptor) kunnen hebben en kunnen worden beschouwd als een topisch toegepaste werkzame anti-androgeen voor de behandeling van androgeen afhankelijke huidziekten, zoals acne, androgene alopecia, en hirsutisme. "

In vergelijking met de anti-androgene compound cyproteronacetaat, PSK-3841 vertoonden een stijging van 20% in androgeen receptor binding. De verbinding bindt aan zowel het ligand en regulerende domeinen van de androgeenreceptor. PSK-3841 oefent allosterische bindende werking en kan een uniek werkingsmechanisme voorzien in de behandeling van alopecia.

Studies tot op heden beperkt dierstudies en in vitro studies of studies op gekweekte cellijnen in petrischalen geweest. Om deze reden moet een grote mate van voorzichtigheid te worden betracht bij het overwegen RU58841. Noch korte noch veiligheidsgegevens op lange termijn beschikbaar is voor het gebruik van RU58841 bij de mens, ofschoon de informatie tot op heden blijkt dat de werking van het geneesmiddel moet worden gelokaliseerd in de huid waar het wordt toegepast.

Een waarschijnlijke voordeel van RU58841 mannen in vergelijking met het arsenaal van anti-androgene middelen reeds op de markt, is de vermeende ontbreken van een systemisch effect. Voor mannen, veel anti-androgene medicijnen verminderen systemische testosterongehalte wat resulteert in een tekort aan testosteron symptomen zoals verminderd seksueel verlangen en het vermogen om te bereiken en handhaven van een erectie, verminderd volume ejaculaat, lusteloosheid en vermoeidheid, verminderde spiermassa, toename van lichaamsvet, verminderde botmassa en een verhoogd risico op osteoporose, borstontwikkeling en depressie.

Voor vrouwen met PCOS echter een afname in systemische testosteronspiegels zou in het algemeen gunstig zijn testosteron niet alleen invloed op de androgene receptoren in de huid en hoofdhuid. Een mogelijk scenario, waarbij een niet-systemische anti-androgene werking wenselijk zou kunnen zijn wanneer een vrouw zwanger is en het dragen van een mannelijke foetus zou kunnen zijn, als het nemen van anti-androgene medicijnen tijdens zwangerschap kan leiden tot ernstige gevolgen voor de ontwikkeling van de mannelijke foetus.

RU58841 aanwezig lijkt te zijn voor aankoop via verschillende verkooppunten, waaronder een bedrijf genaamd Kane, echter, het is afschuwelijk duur rond de $ 225 voor 10 gram, een levering die waarschijnlijk voor het laatst voor slechts 100 applicaties en ik betwijfel of de wettigheid van de verkoop van een geneesmiddel die niet is geslaagd voor de veiligheid van personen of de werkzaamheid te testen.

Een forum zogenaamde kale waarheid Talk is vrij uitgebreid instructies waaraan het ruwe middel van een oplossing die geschikt is voor topicale toepassing. Deze instructies impliceren dat het product een zeer beperkte houdbaarheid eenmaal samengesteld in oplossing met alcohol en propyleenglycol en dat het noodzakelijk is om een ​​verse partij om de 2-3 dagen, maar bij voorkeur elke dag.

Een bedrijf genaamd ProSkelia Pharmaceuticals, die een deel van ProStrakan Pharmaceuticals blijkbaar afgesloten Fase I en Fase II klinische studies van het geneesmiddel na de aankoop en de naam te veranderen naar PSK 3841. Zij gebruikten studies toegepast van het geneesmiddel in een oplossing gemaakt met 70% alcohol in zijn 2002 en 2003, maar de resultaten van deze studies zijn niet gepubliceerd, noch heeft enig duidelijk vooruitgang geboekt bij het brengen van het geneesmiddel op de markt.

Een 2005 overzichtsartikel samengevat het onderzoek naar PSK 3841 dus:

"Een actueel, niet-steroïde androgeen antagonist, PSK-3841 (voorheen HMR-3841 en RU-58841), wordt onderzocht in Frankrijk door ProSkelia voor mogelijke therapeutische waarde bij AGA en acne. De verbinding was is Fase II klinische studies met ingang van januari 2004 en werd oorspronkelijk onderzocht door Roussel-UCLAF en Hoechst Marion Roussel. In vergelijking met de anti-androgene compound cyproteronacetaat, PSK-3841 vertoonden een stijging van 20% in AR bindend. Deze verbinding bindt aan zowel het ligand en regulerende domeinen van de androgeenreceptor. PSK-3841 oefent allosterische bindende werking en kan een uniek werkingsmechanisme voorzien in de behandeling van alopecia.

Imamura et al. merkte op dat deze verbinding voorkomt androgenetica folliculaire regressie in kale stumptailed makaken; echter niet folliculaire celgroei bevorderen direct. Fotografische en folliculogram evaluaties van gecombineerde PSK-3841 5% plus minoxidil 2%, of minoxidil 5% ten opzichte van eerdere resultaten van de prestaties van elke verbinding alleen al werden vergeleken. De snelste haargroei in 1 maand waargenomen in de PSK-3841 5% plus 5% minoxidil groep, gevolgd door 2 maanden voor de PSK-3841 plus 5% minoxidil 2% aan. Na 3 maanden haargroei was vergelijkbaar voor zowel PSK-3841 5% en 5% minoxidil alleen. Op 3 maanden interval, de onderzoekers opgemerkt dat beide gecombineerde groepen hadden hergroei lange terminale haren die aanhield 6-12 maanden. De gecombineerde groepen pochte ook grotere anagene conversie en folliculaire uitbreiding over de individuele verbindingen alleen. Er werd geconcludeerd dat de gecombineerde behandeling groepen ervaren de grootste impact vroeg op; Na 1 jaar was verstreken, werd geen verschil waargenomen in de gecombineerde behandelingsgroepen versus PSK-3841 of minoxidil alleen.

Pan et al. vergeleek de anti-androgeen effect van RU-58841 met andere bekende antiantrogens, hydroxyflutamide, Casodex ™ (bicalutamide) en genisten in menselijke prostaat cellen. PSK-3841 toonde onderdrukking van DHT activatie van de androgeenreceptor concurrerend, en op een dosis-afhankelijke wijze vergelijkbaar met de andere anti-androgenen. Pan et al. toegepaste actueel RU-58851 5% naar de kale hoofdhuid van stumptailed makaken. Onderzoekers beoordeeld folliculogram uitslagen en noteerde een stijging van het aantal anagen follikels en een vermindering van telogene follikels ten opzichte van de basislijn. Het PSK-3841 behandelde groep weergegeven progressie van telogene tot anagene en een toename follikelgrootte tegenstelling tot de controlegroep. Geen systemische bijwerkingen werden gemeld. PSK-3841, gedoseerd op 100 maal de therapeutische getest range, vertoonde geen tekenen van systemische anti-androgene effecten. Pan et al. beschreven resultaten van RU-58841 als inducerende "opmerkelijke effecten op haar en folliclar hergroei in het kale frontale scalp van makaken."

Brouwer et al. onderzocht de effecten van PSK-3841 (1%) in menselijke hoofdhuid enten op testosteron voorziene naakt muizen. Het PSK-3841 behandelde transplantaten werden vergeleken met controltreated grafts. De PSK-3841 transplantaten toonde verhoogde recycling. Een tweede haar cyclus werd opgemerkt in 28% van de actieve follikels van de PSK-3841 grafts versus 7% in de placebogroep. PSK-3841 behandelde muizen hadden ook een grotere lineaire haargroei tarieven (LHGR). Echter, PSK-3841 geen effect op haar diameter.

Battmann et al. onderzocht PSK-3841 in de intacte hamster model waarbij de flank orgaan wordt geëvalueerd; Dit orgaan bestaat voornamelijk uit androgeen-afhankelijke sebaceous weefsel. PSK-3841 1 - 100 g / dier resulteerde in zowel een dosis- en tijdsgebonden vermindering van de flank orgaan gebied. Er zijn geen effecten op T niveaus werden waargenomen bij deze dosering of de wijze van levering. In tegenstelling, de androgeen-afhankelijke sebaceous weefsel van de flank orgaan gebied van de controltreated hamsters toegenomen. Bij PSK-3841 werd toegediend via de subcutane route, werden de hogere doses van 300 en 1000? G / dier verplicht de anti-androgeen effect opleveren. Battmann et al. ook getest PSK-3841 via percutane, subcutane en orale toedieningswijzen in de rat-model. Resultaten gemeld dat systemische anti-androgene effecten alleen waargenomen bij de hoogste dosis getitreerd van 10 mg. Resultaten van de hierboven beschreven experimenten leidde onderzoekers concluderen dat PSK-3841 is een "krachtig lokaal androgeen 'met een gunstige veiligheidsmarge."

Het is moeilijk om geduldig te wachten blijven voor nieuwe geneesmiddelen worden ontwikkeld en op de juiste testen en op de markt gebracht, echter, is er een aanzienlijk risico van onbekende bijwerkingen in het heft in eigen handen met een niet-goedgekeurde geneesmiddel dat niet goed is getest op mensen.

Meer informatie:

Battmann T, Bonfils A, Branche C, Humbert J, Goubet F, Teutsch G, en Philibert D. (1994) RU 58.841, een nieuwe specifieke actueel androgeen. kandidaat van keuze voor de behandeling van acne, androgene alopecia en hirsutisme The Journal of steroïde biochemie en moleculaire biologie, 48 (1), 55-60. PMID: 8136306

De Brouwer B, Tételin C, Leroy T, Bonfils A, & Van Neste D. (1997) Een gecontroleerde studie naar de effecten van RU58841, een niet-steroïde anti-androgeen, op menselijk haar productie door kalende hoofdhuid enten onderhouden on-testosteron geconditioneerde naakt muizen. De British Journal of Dermatology, 137 (5), 699-702. PMID: 9415227

Imamura, K. (1998/03/01) De werkzaamheid van lokale RU58841 (androgeen receptor blokker) in combinatie met minoxidil op de haargroei in makaak alopecia androgenetica . , S207. DOI: 10.1016 / S0923-1811 (98) 84240-0

Münster U, Nakamura C, Haberland A, Jores K, Mehnert W, Rummel S, Schaller M, Korting HC, Zouboulis CHC, Blume-Peytavi U .... (2005) RU 58841-myristaat-prodrug ontwikkeling voor de lokale behandeling van acne en alopecia androgenetica. Die Pharmazie, 60 (1), 8-12. PMID: 15700772

Pan HJ, Wilding G, H Uno, Inui S, Goldsmith L, Messing E, & Chang C. (1998) Evaluatie van RU58841 als een anti-androgeen in prostaat PC3 cellen en een lokale anti-alopecia agens in de kale hoofdhuid van stumptailed makaken. Endocriene, 9 (1), 39-43. PMID: 9798729

Poulos, Georgann A. (2005/02/01) Investigational geneesmiddelen bij de behandeling van alopecia . 14 (2), 177-184. DOI: 10,1517 / 13543784.14.2.177

ISRCTN49873657 - Een dubbelblinde, gerandomiseerde, gecontroleerde voertuig, de veiligheid en tolerantie studie van actuele PSK 3841 oplossing bij 5% tweemaal daags toegediend gedurende vier weken aan gezonde blanke mannen met alopecia androgenetica

ISRCTN71083772 - Een multi-center, dubbelblinde, gerandomiseerde, voertuig-gecontroleerde studie voor een kwantitatieve schatting van de haargroei bij mannelijke patiënten met alopecia androgenetica behandeld gedurende 6 maanden met twee ethanol PSK 3841 oplossingen (2,5% en 5%)
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2014, 16:18   #534
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Wie RU58841 gebruikt, is er een tip waarbij je optimaal gebruik maakt van RU. na enkele dagen gebruik (ongeveer 3-5 dagen of langer) blijft er restjes RU op de hoofdhuid zitten. Met emu olie kan deze "resten" ook grotendeels benutten. Overigens is een topical met emu olie ook mogelijk.

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...threadid=89793
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2014, 21:17   #535
26jaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2011
Berichten: 43
De gesprekken klinken goed, maar ik zie niemand fotos droppen van "voor" en "na" een x-periode, en via google vind ik hier ook niet heel veel over.
__________________
Regime:
Kirkland minoxidil 5% (9-2-2012 gestart)
Zaagbladpalm (de Tuinen 2x per dag 450mg)
Kruidvat Multi Vitaminen & Mineralen Voor Sporters (1x per dag)
26jaar is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2014, 12:27   #536
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2004
Berichten: 44
Heeft iemand eenig idee hoelang ru aan de androgene receptor bind? Ik kan in de onderzoeken daar zosnel niks over vinden ? De halfwaarde tijd is een uur als ik me niet vergis?
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2014, 20:02   #537
drakenjager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2014
Berichten: 160
Geslacht:
Ja, wat ik mij afvraag hoe weten jullie dat RU werkt? Vind dat toch allemaal moeilijk, zie hier geen bewijzen van voor en na pics? Is toch eigenaardig, moest het echt werken, dan gebruikte iedereen dit..
drakenjager is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2014, 20:21   #538
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ja ik hoorde ook dat RU een korte halfwaarde tijd had. Ik smeerde mijn RU daarom ook 2x per dag. Ik zag behoorlijk veelbelovende resultaten. Kreeg zeer veel vellushaartjes. Sommigen werden steeds dikker en kreeg daardoor weer een hele mooie strakke haarlijn. Of de haartjes tot volwaardige haren zouden uitgroeien is helaas onbekend. Sinds ik door me RU heen was ging na verloop van tijd natuurlijk ook het resultaat weg.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2014, 02:12   #539
Haarbelangrijk1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2014
Berichten: 48
Geslacht:
Als ik 6 gram RU heb kan ik het dan oplossen in 1 flesje minoxidil van 60 ml? Dan heb ik 100 mg / ml of kan dat niet? Scheelt me een weegschaal kopen
Haarbelangrijk1 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2014, 15:05   #540
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Ik heb zojuist 5% RU58841 binnengekregen via Anageninc in een K&B oplossing.
Zal jullie op de hoogte houden van mijn situatie.

Huidig:
Ik heb RU58841 al eens een keer eerder gebruikt maar had niet het idee dat het echt wat deed. Ik heb het toen via the Kane shop gekocht en +-6 maanden gebruikt gemengt met minox (kirkland) in een 3% oplossing. Ik gebruik sinds maart vorig jaar 1.25mg finasteride per dag + 5% minox en heb tot halverwege november (tot 2 week geleden dus) een behoorlijke shedding doorgemaakt. Ik heb tot nu toe alleen frontaal haar verloren waardoor ik nu redelijke inhammen heb en de haarlijn iets naar boven getrokken is. Wel zijn er overal kleine vellus haartjes te zien langs de haarlijn. Ik weet alleen niet of dit miniaturisatie is of hergroei.

Kleine kanttekening: De kans bestaat dat de hergroei ook (mede) door de finsteride zal komen gezien ik hoop dat het ergste nu achter de rug is.
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.