Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2011, 09:48   #1
J.M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2010
Berichten: 2
Exclamation Hulp nodig! enorme teleurstelling- Diode Laser

Beste medeforummers,

Ik zit met een groot probleem. Ik ben een 21-jarige vrouw en heb sinds mijn 13e last van overbeharing over mijn gehele lichaam. Ik heb als student zijnde niet genoeg geld om mijn hele lichaam te laten laseren dus ben ik maar met mijn gezicht begonnen omdat ik de overbeharing op de rest van mijn lichaam enigszins kan bedekken met kleding. Deze overbeharing maakt mij zo onzeker, ik voel me erg mannelijk en heb hierdoor dus ook nog nooit een relatie gehad. Ik laat niemand dichtbij komen.
Nu goed, eerste behandeling in Apeldoorn gehad. Aardige mevrouw, goede reactie, vielen heel wat haartjes uit. Ik heb de behandeling niet doorgezet omdat de praktijk qua locatie te ver is en de kosten voor een behandeling per keer te duur zijn, voor mij als student.
Tweede behandeling bij een 'praktijk' in Deventer, deze mevrouw ging erg haastig te werk en gebruikte geen geleidingsgel. Toen ik daar een opmerking over maakte zei ze dat ze goed opgeleid is ('huidtherapeute') en geleidingsgel niet perse gebruikt hoeft te worden. Brandwonden aan overgehouden.
Na deze ervaring een tijdlang helemaal niets meer aan laserontharing gedaan omdat ik het niet meer durfde. Na mijn moed bijeen geraapt te hebben stapte ik naar het Deventer ziekenhuis. Eerste behandeling door een stagiaire (!), geen brandwonden, erg weinig haartjes uitgevallen. Tweede behandeling, alweer een stagiaire, geen brandwonden, erg weinig haartjes uitgevallen. Derde behandeling, wederom een stagaire, geen brandwonden, erg weinig haartjes uitgevallen. Hier heb ik een opmerking gemaakt over dat er toch wel opvallend weinig haartjes uitvallen iedere keer. Nogal zuur wanneer dit is wat er gebeurd en mijn verzekering de kosten niet dekt. Mijn allereerste behandelaar in Apeldoorn maakte gebruik van een witte oogpotlood om de te behandelen gebieden te markeren en om er zo voor te zorgen dat ze niets overslaat. Deze stagiaire had hier geen begrip voor en raakte duidelijk geïrriteerd. De vierde keer ben ik behandeld door een onbekende vrouw (ook weer bij het Deventer ziekenhuis), duidelijk haastig, en alweer enorme plekken overgeslagen + brandwonden aan mijn hals.

Nu ben ik de wanhoop nabij, voel mij erg boos en verdrietig.

Heeft er iemand advies voor mij?

Alvast bedankt voor de reacties.

J.M.
J.M is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2011, 13:43   #2
parell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Locatie: overijssel, borne
Berichten: 95
Hey,

Ik ben zelf 22 en ook een student. Ik laat mezelf nu behandelen in Amersfoort, www.venuslaser.com. Ik word behandeld met de diodelaser en de resultaten zijn na 8 behandelingen wel goed. Maar ik ga wel door om ook de donsharen en andere rondslingerende haartjes weg te krijgen. Ik ben inmiddels ook al begonnen met andere delen van het lichaam + ik krijg het deels vergoed van mijn zorgverzekeraar. Ze werkt goed, met gel, soms wat haastig, maar ik maak daar opmerkingen over en dan neemt ze alsnog de delen mee die ik aanwijs. Ze neemt zelfs een stuk van mijn hals mee voor het bedrag van een gezichtsbehandeling.

Ik heb ook niet veel geld en ik moet soms heel diep in mn portomonnee graaien om alles te kunnen financieren maar vergoedingen van de zorgverzekeraar schelen veel! Kijk daarom wat je zorgverzekeraar voor je kan betekenen.

Succes!
__________________
At the end of the day, you've only yourself to face!
parell is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2011, 21:16   #3
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
In Apeldoorn wordt idd goed gewerkt! Ben daar zelf al zon 10x geweest. Bijna alles weg nu.

Maar wel kloten zeg. Een stagiare ik vraag me af of die wel PAPIEREN heeft!!! Vraag eens na haar diploma's anders mag ze NIET laseren.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.