Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2018, 00:00   #16
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny- Bekijk bericht
Nee nog niet. Ik maak na de 23ste wel een afspraak.
Rook je toevallig ook erg belangrijk volgens mijn arts , doorbloeding is dan veel minder
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2018, 21:45   #17
Johnny-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocky Bekijk bericht
Rook je toevallig ook erg belangrijk volgens mijn arts , doorbloeding is dan veel minder
Nee ik rook niet. En ook geen alcohol.
Johnny- is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2018, 22:09   #18
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny- Bekijk bericht
Nu bijna 6 maanden en nog steeds zie ik weinig gebeuren. Lijkt net of het nog dunner aan het worden is dan dat het dichter wordt. Het zal wel tussen me oren zitten maar ik zie echt geen vooruitgang. Ik ga natuurlijk balen als een stekker als dit het uiteindelijk resultaat is. Ik heb simpelweg een kut gevoel hierover omdat het bij de meeste toch wel na 6 maanden een betere resultaat worden geboekt. Ik heb nog even wat maanden te gaan maar heb er weinig vertrouwen in moet ik zeggen. ��

Bovendien, het ziet er niet uit om zo buiten te lopen. Volgens Hairworld mag ik mijn bovenste haren 1 jaar niet opknippen maar wel de zijkanten met een schaar. Ik draag wel vaak een pet als ik naar buiten ga want het ziet er echt niet uit.
Ik begreep uit een ander topic zelfs dat je je haar gewoon kan millimeteren. Waarom zou opknippen niet mogen volgens Hairworld?
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2018, 08:58   #19
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Haar is dood organisch materiaal dus milimeteren kan prima. Je hebt minder dekking met kort haar. Dit komt hairworld natuurlijk minder goed uit als het eindresultaat in zicht is.

Groet,
Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2018, 19:36   #20
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Haar is dood organisch materiaal dus milimeteren kan prima. Je hebt minder dekking met kort haar. Dit komt hairworld natuurlijk minder goed uit als het eindresultaat in zicht is.

Groet,
Nicolaas
millimitreren met een machine mag niet omdat je het risico hebt de herstellende haartjes uit te trekken met een slechte tondeuze. Knippen mag uiteraard gewoon wel.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2018, 20:27   #21
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny- Bekijk bericht
'Volgens Hairworld mag ik mijn bovenste haren 1 jaar niet opknippen'
Vreemd verhaal.
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2018, 01:30   #22
Johnny-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Haar is dood organisch materiaal dus milimeteren kan prima. Je hebt minder dekking met kort haar. Dit komt hairworld natuurlijk minder goed uit als het eindresultaat in zicht is.

Groet,
Nicolaas
Ja precies, het is vandaag letterlijk en figuurlijk 6 maanden geleden. De haarlijn is er absoluut wel. Alleen het wil maar niet dicht die inhammen. Maar als ik hetzo lees van bepaalde mensen hier vrees ik inderdaad dat het tegenvalt dus.
Johnny- is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2018, 01:36   #23
Johnny-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Update 6 maanden na mijn HT.

Wat zeggen jullie allemaal hiervan? Hebben jullie ook zo weinig vertrouwen in?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4524.jpg‎ (136,7 KB, 594x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4525.jpg‎ (132,8 KB, 488x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4526.jpg‎ (134,1 KB, 492x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4527.jpg‎ (90,3 KB, 451x gelezen)
Johnny- is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2018, 08:57   #24
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Niet echt.. sommige mensen zijn gewoon echt een stuk langzamer wat betreft hergroei. Je hebt nog een half jaar tot je eindresultaat. Sommige individuen hebben gewoon een hele goede eindsprint
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2018, 11:32   #25
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Als ik jou was zou ik mijn haar millimeteren. Zo valt het verschil tussen bestaand en implant minder op. Daarbij begint nu de hergroeifase pas echt waardoor alles mooi gelijkmatig gaat groeien.
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2018, 01:13   #26
Johnny-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2016
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik mijn haar millimeteren. Zo valt het verschil tussen bestaand en implant minder op. Daarbij begint nu de hergroeifase pas echt waardoor alles mooi gelijkmatig gaat groeien.
Thnx.. het voordeel is wel zo dat ik met mijn bestande haren wel de wat dunnere plekken kan bedekken waardoor het nauwelijks wat op valt. Maar goed, ik ga het zien komende weken
Johnny- is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2018, 08:09   #27
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Na mijn transplantaties mocht ik mijn haar (donor en transplantatie) na 3/4 weken al milimeteren. Vreemd verhaal, denk dat het goed is om te milimeteren, dan maak je je er minder druk om en ga je meemaken dat het nog flink gaat verbeteren.

Succes.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2018, 08:58   #28
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Man....Man....Man.....duizenden euro's uitgeven en het resultaat is ten hemel schreiend.

'Jan met de pet' wordt al jaren door die bn'ers op het verkeerde been gezet, met hun zogenaamde succesverhalen/'volle bos'.
Voor fotos/interviews wordt hun hoofd, van een flinke laag toppik voorzien en lijkt het heel wat.....lijkt.

Gewoon de tondeuse erover is ook in 2018 nog steeds de beste oplossing. En de goedkoopste.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2018, 11:52   #29
Meralli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2018
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Man....Man....Man.....duizenden euro's uitgeven en het resultaat is ten hemel schreiend.

'Jan met de pet' wordt al jaren door die bn'ers op het verkeerde been gezet, met hun zogenaamde succesverhalen/'volle bos'.
Voor fotos/interviews wordt hun hoofd, van een flinke laag toppik voorzien en lijkt het heel wat.....lijkt.

Gewoon de tondeuse erover is ook in 2018 nog steeds de beste oplossing. En de goedkoopste.
Heb je dino weer. Hij heeft waarschijnlijk weer bot gezien. Wat een jaloezie zeg.
Meralli is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2018, 23:49   #30
haarneedahebikn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2018
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Man....Man....Man.....duizenden euro's uitgeven en het resultaat is ten hemel schreiend.

'Jan met de pet' wordt al jaren door die bn'ers op het verkeerde been gezet, met hun zogenaamde succesverhalen/'volle bos'.
Voor fotos/interviews wordt hun hoofd, van een flinke laag toppik voorzien en lijkt het heel wat.....lijkt.

Gewoon de tondeuse erover is ook in 2018 nog steeds de beste oplossing. En de goedkoopste.
Een haartransplantatie bedrijf maakt geld en krijg beetje erkenning. Wat erg zeg. Jezus kan jij zuren man..
haarneedahebikn is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairworld istanbul, ontevreden, ontevreden fue

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.