Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 april 2006, 11:36   #1
ole
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 13
advies en foto`s haartransplantatie

Hallo Jongens graag wil ik wat advies van jullie:

ik zit te overwegen om een haartransplantatie te doen en ben daarvoor al bij verschillende haarklinieken geweest

en ik denk dat ik nu de beste haarkliniek heb gevonden de klik was er en het belangrijkste de resultaten waren zeer oed ze gebruiken de methode dense packing.

maar als ik bij andere haarklinieken kijk op hun site en bij adviseurs waarmee ik sprak JE ZEG METEEN DAT ZE EEN HAARTRANSPLANTAITE HADDEN ONDERGAAN. iets wat ik wel zo voor lul vind is als je het kunt zien, of ben ik nu de enige die zoiets ziet.

nu weet ik het niet meer.

NOU IS MIJN VRAAG WIE HEEFT ER GOEDE ERVARINGEN EN KAN WAT FOTO`S NAAR MIJ VERSTUREN OF PLAATSEN ZODAT HET MIJN BESLUIT KAN VERGEMAKKELIJKEN HELP ME AUB IK ZIT ER ECHT MEE.

misschien is een haarwerk Realistischer dan een haartrans.
alvast bedankt

groetjes maarten

ps eind volgende maand heb ik een haartransplantatie staan vandaar.


Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 oktober 2011 om 18:30
ole is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 15:47   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Ole

Weet weinig van ht alleen dat ik recent iem. zag die het had laten doen, (een kapper nb.) het leek wel een naaiwerkje aan de voorhoofdkant. veel te recht en zag er erg onnatuurlijk uit.

Mbt haarwerken als je een goed maathaarwerk neemt ziet helemaal niemand het.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 15:59   #3
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dan zal die ht vast wel meer dan 10 jaar geleden hebben plaatsgevonden.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 17:06   #4
ole
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 13
Exclamation ole

heren bedankt

maar ik heb nog niet veel aan deze informatie ik zou graag foto`s willen zien iemand heeft die toch wel

ik wil ze zien van iemand die ze prive heeft gemaakt en niet de foto`s van haarklinieken.

het gaat erom of ik de haartrans door moet laten gaan of me kop kaalscheren ik vind het gewoon mooier als dat je meteen iets ziet en er zijn volgens mij tegen woordig betere haarwerken met een beter resultaal als dat je haar laat transplanteren kijk maar naar laser kliniek in haarlem

maar daar wil ik het niet over hebben in zit gewoon zwaar te twijfelen en wil wat foto`s zien daar heb ik iets meer aan.

dat is het nadeel van dit forum je weet nooit wie erop zit en zogenaamd goed advies geeft. het is toch een duure ingreep maar het belangrijkste is dat het natuurlijk oogt of ben ik nou zo gek. je kunt dan toch beter een kaal hoofd hebben.

graag zou ik dus wat advies willen hebben of foto`s met goede en of slechte voorbeelden
ole is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 17:49   #5
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Hoi

Aan foto's heb je bitter weinig.

mijn mening: loop heel hard, zonder om te kijken, weg van haartransplantaties.



STEL dat een ht geen complicaties met zich meebrengt EN je kan leven met het-meestal pover- en onnatuurlijk resultaat DAN zit je nog je hele leven opgescheept met een litteken (in geval van strip)achter op je kop van oor tot oor.(scheren is geen optie meer)
Tenzij je FUE neemt, maar ook FUE kan me nogsteeds niet overtuigen beetje dezelfde argumenten.

Denk ook eens 5-10-15 jaar vooruit:

-waarschijnlijk meerdere sessies nodig
-een litteken dat kan gaan strechen
-implantaten die loskomen door de jaren heen
-de'eeuwige krans' die dunner kan worden

(bij de meeste mannen op leeftijd zie je duidelijk dat het hoefijzer ook sterk is uitgedunt hieruit kan ik concluderen dat niet alle haren in het donorgebied imuun voor dht zijn, die vallen dus ook uit na 'verplaatst' te zijn)

een ht is risky business!!!

F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 3 april 2006 om 18:11
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 18:19   #6
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Wil je 100% resultaat, en niet meer optisch kalend zijn neem dan gewoon een haarwerk.
Aan jouw antwoorden te zien verwacht je veel te veel van een ht.

Dus mijn advies is; of je verwachtingspatroon bijstellen,
of een haarwerk nemen.

Of natuurlijk gewoon kaalscheren als je je daar lekker bij voelt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 18:34   #7
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Ik stel hoge eisen voor mezelf en mijn lichaam, ik heb ook geen zin om een beetje aan te modderen en achter de feiten aan te lopen met imperfecte technieken die handen vol geld kosten.

Natuurlijk is, op dit moment, scheren een bewijs van aanvaarden en de ultieme vrijheid.

Vergeet niet dat sommige mensen de beslissing om een ht te ondergaan in een toestand van emotionele instabiliteit nemen.
Deze hele ingreep voldoet dikwijls niet aan de verwachtingen daarbij komt nog dat ze achterblijven met een litteken van oor tot oor, wat psychologisch ongetwijfeld een impakt heeft.

Het zou jammer zijn dat deze mensen alleen nog maar een lach hebben aan de verkeerde kant van hun hoofd.


F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 3 april 2006 om 19:54
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 18:42   #8
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Nu moet je het allemaal niet te pessimistisch inzien natuurlijk.

Er zijn maar zat mensen met een ht die gelukkiger zijn dan voor de ht.
Je doet net of iedereen die een ht laat doen een geestelijk wrak is.

Maar als het voor jou allemaal zo duidelijk is, waarom scheer je dan niet gewoon
je hoofd kaal en neem je afscheid van dit forum. (niet vijandelijk bedoeld.)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 18:52   #9
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
Maar als het voor jou allemaal zo duidelijk is, waarom scheer je dan niet gewoon
je hoofd kaal en neem je afscheid van dit forum. (niet vijandelijk bedoeld.)
Omdat ik zelf nog niet zover ben.


In mijn 1ste reply heb ik mijn mening onderstreept gevolgt door de argumenten waarom ht's voor mij geen oplossing zijn.

Het is niet de bedoeling mijn mening aan iemand op te dringen.



F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 3 april 2006 om 22:27
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 21:36   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.267
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
Natuurlijk is, op dit moment, scheren een bewijs van aanvaarden en de ultieme vrijheid.
Dat denk ik ook. Zo gauw je aan middeltjes begint om het tegen te gaan of haartransplantaties laat doen, zal de kans dat je in een vicieuze cirkel terechtkomt groot worden. Aanvaarding is nog steeds hét toverwoord. Niet dat het onmogelijk is om bijvoorbeeld een haargroeimiddel te gebruiken en alsnog de aanvaarding kunnen vinden, maar je zult waarschijnlijk nooit echt tevreden zijn met de middelen.
Om weer even on-topic te komen, bij de meeste huidige haartransplantaties zullen de meeste mensen niet kunnen zien dat je een haartransplantatie hebt ondergaan. De techniek is de afgelopen jaren wat dat betreft wel verbeterd.
Maar het grote probleem is de dichtheid.
Zelf vind ik dat je pas een haartransplantatie moet overwegen als je haaruitval gestabiliseerd is. Omdat je waarschijnlijk alleen dan na een ht meer haren hebt. De meeste mensen die teleurgesteld zijn na een ht (of meerdere ht's) hadden er hoogstwaarschijnlijk te hoge verwachtingen van.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2006, 13:12   #11
ole
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 13
ole

is er een mogelijkheid om bij de striptechniek als het niet bevalt het litteken op te vullen met haren doormiddel van een fue methode zodat je nog je haren kort kunt scheren.

weet iemand daar iets van of heeft het ondergaan

laat even weten aub
ole is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2006, 13:30   #12
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Strip opvullen met FUE

Dat is in principe mogelijk.Alleen moet je er wel aan denken dat:

1/ Een litteken wit is t.o.v. de huidskleur er om heen.

2/ In een littekenweefsel zelf kunnen geen haren groeien. Daar is geen bloedtoevoer (vandaar zie 1) Wel kunnen er haren door het litteken heen geplaatst worden. Ze zitten dus met de pootjes (haarzakjes) in het omliggende doorbloede weefsel.

3/ Als je de vraag heb gesteld om later eventueel het hoofd te kunnen scheren kan ik je zeggen dat je dan niet moet verwachten dat het litteken alsnog onzichtbaar is, alleen wat minder zichtbaar.

Gegroet,

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie met Care Mediator - uitstekende ervaring Vankaalnaarhaar Chirurgische behandelingen 6 9 februari 2006 21:20
Heeft iemand van jullie ervaring met haartransplantatie? Natascha24 Haarproblemen bij vrouwen 5 15 september 2005 03:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.