Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2006, 18:23   #1
Feysie
Banned user
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 14
Belgische Michael Jackson opnieuw bezaaid

Emanuelle de Reyghere, of de Belgische Michael Jackson-imitator, heeft (net zoals de echte overigens) een paar plastische ingrepen achter de rug. Één daarvan is een haartransplantatie. Hij begon geleidelijk aan haar te verliezen, maar vooral na het debacle van Idool 2003 is het snel bergaf gegaan.

Hij probeerde de zondvloed van het ijle tegen te houden met de zgn. 'comb-over', tevergeefs natuurlijk. Toch op lange termijn. Als je haar meer op een golfpetje begint te lijken dan kan je niet beter dan hulp zoeken. En dat heeft hij gedaan, met resultaat.

Of die operatie geslaagd is of niet, dat kan je zelf uitmaken op de foto's - ik spreek me er niet over uit, noch over het bedrijf. Maar waar ik eigenlijk naartoe wil is: we kunnen een voorbeeld gebruiken, een rots in de branding.

Ik heb het over een Jean d'Arc van de haarverliezers, al maakt die deze keer rare geluidjes en laat die de onderbuik soms in de handpalm rusten als de muziek het toelaat. Deze man is niet bang om ervoor uit te komen dat hij wakker kwam met haar op zijn tanden en bovendien doorbreekt hij het taboe om deze tragedie te behandelen.

Nadien presenteert hij trots de nieuwe scalp in het kader van zo'n behandeling. Moed en persoonlijkheid: twee belangrijke aspecten vervat onder één welig tierende schedelpan.

Aan hem kunnen we een voorbeeld nemen, althans op het gebied van kaalheid en de behandeling ervan - jegens de sociale omgeving. We zijn lang genoeg gedemoniseerd en uitgespuwd door de media! Het is tijd om ons recht op te eisen om haar te mógen verliezen. We hebben er immers niet zelf voor gekozen.

Zijn er nog genomineerden voor deze belangrijke positie?
Feysie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 18:48   #2
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Volgens mij is dat onderhand al 2 jaar geleden dat hij behandeld is.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2006, 18:56   #3
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
En volgens mij wonen we in dezelfde gemeente...
Hopelijk leest er niemand mee die ik ken.
__________________


Laatst gewijzigd door vrosjnivosj; 3 mei 2006 om 18:59
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Michael Jackson Jente TTM - Algemeen 6 7 januari 2005 15:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.