Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 december 2008, 22:49   #1
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ervaring Laserontharingskliniek Apeldoorn?

Mensen, hier zitten er meer met overbeharing, dus eindelijk de stap genomen om me moeder te vertellen dat ik haar op me rug heb ( al 6 jaar weten te verbergen bij familie vrienden etc etc ) ben nu begin 20. Jaja zo lang al shitzooi.

EIndelijk de stap genomen en begin januari een afspraak bij Laserontharingskliniek in Apeldoorn.

Heb al gebeld want begreep dat 3-5 behandelingen nooit kon volgens dit forum... alles boven de 5 is gratis bij hun. Kost helaas wel 345 per behandeling

Iemand ervaring met deze: http://www.laserontharingskliniek.nl/
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2008, 17:14   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
zo, dan begrijp ik ook waarom de behandelingen erna gratis zijn. Das flink prijzig, en waarschijnlijk gaat dat niet lang zijn, aangezien ze zelden tot nooit zullen kunnen waarmaken dat iemand na 3-5 behandelingen onthaard is(tenzij gedeeltelijk).
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2008, 19:51   #3
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
zo, dan begrijp ik ook waarom de behandelingen erna gratis zijn. Das flink prijzig, en waarschijnlijk gaat dat niet lang zijn, aangezien ze zelden tot nooit zullen kunnen waarmaken dat iemand na 3-5 behandelingen onthaard is(tenzij gedeeltelijk).
Laat ik het even anders zeggen.

Op verschillende sites kost hetzelfde zo tussen 280-350 euro. ( hele rug + schouders ) en heb je zon 8 behandelingen nodig. Nu snap ik dat wel, want daar moet je tussen 4 en 8 weken terug komen... zo heb je meer behandelingen nodig.

Bij deze moet je tussen 10 en 12 weken terug komen. Bij 5 behandelingen moet alles weg zijn zei de vrouw aan de telefoon. Zo niet, krijg je daarna de behandelingen gratis en dat kon eruit volgens haar. Zo af en toe zit er iemand bij die 6 of 7 behandelingen nodig had. Normaal max 5.

345 euro is de hele rug schouders stuk nek en bovenarmen, zonder dat laatste was het ongeveer 300.

Alles wat ik op heb gezcht hier in de buurt (oosten van het land ) is allemaal zo duur. Nu ben ik 1700 euro kwijt maximaal. Bij anderen weet je niet hoelang het gaat duren en kost het nog veel meer.

Het gaat wel om de Diode Laser of zo iets. Was ook erg aan het twijfelen, straks is alles weg en worden er slapende haarzakjes wakker en is weer me rug vol met haren grr.

Hoe duur is volgens jou een behandeling dan voor rug en schouders? heb nog wel duurderen gezien helaas.

Vind het gewoon er lastig. Wil zo snel mogelijk mee beginnen ik ga in september na t buitenland op stage dus vandaar.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 21:58   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Vrijdag het intake gesprek, ben benieuwd
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 23:24   #5
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
heel veel succes, bereid jezelf voor zodat je weet waar je op moet letten wat je zeker wil of moet weten, ...
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2009, 18:18   #6
spinnertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 28
Red face

hallo. ik ben een vrouw van 36 en sinds de puberteit last van overbeharing voornl van bovenbenen en billen. ongeveer 3 jr geleden ben ik gaan laseren van de knie naar bikinilijn en knieholte +billen met goede resultaat. op de achterkant en billen heb ik alleen nog verspreid wat haar wat ik accepteer(voorkant bovenbeen is minder x behandeld) dus onverwachts sporten zwemmen enz geen paniek meer!!HEERLIJK!!!!!. Ik ben zelfs 1 jaar geleden naar sauna geweest(gemengd, slik)was ff goed doorbijten, maar zo goed zat ik mijn vel! tot afgelopen najaar! ik krijg nu echt gezichtbeharing; snor, haar op neus,kin,baard. wel blond maar ze worden wel langer. een enkele zwarte heb ik er al uitgetrokken. ik heb gedeeltelijk van snor laten laseren maar ik weet dat het niet zo goed resultaat oplever. maar ik kan het gewoon niet aan om mijn gezicht te onharen tot zwarte stoppels omdat het beter 'pakt' ook tot afgelopen najaar hoefde ik maar een enkele zwarte haar van bovenlip te trekken, daar deed ik ook helemaal niet moeilijk over. ook niet over de paar haren rond 1 tepel; nu wel 20 rond bij beide tepels(bleek ik). mijn armen waren zowat kaal, nu krijgen ze ook zwarte haren(bleek ik).
ik heb dit forum +/- 2 wkn geleden ontdekt en daardoor zat ik vanochtend bij huisarts (huilend) en wordt er nu bloedonderzoek gedaan op hormonen. ik wilde gelijk ook met de androcur beginnen, maar ze wilde eerst uitslag afwachten en androcur bestuderen. dus maar effe wachten dan. wat is jullie ervaring met gezichtsbeharing(nog nooit geschoren en blond). heb ook trouwens kalo in huis, alleen nog niet geprobeert. en ik stond op het punt om ook zo'n thuislaser aan te schaffen.
ps: fijn deze forum, wist niet dat er zoveel lotgenoten waren; gedeelte smart is halve smart.
spinnertje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2009, 21:03   #7
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Hoi Spinnertje,
Wat vervelend dat je nu ook gezichtsbeharing krijgt.. Wat ik me al een tijdje afvroeg, en nu weer komt opspelen door jouw verhaal, is dat, wanneer je lijdt aan hirsutisme als het gevolg van een teveel aan of overgevoeligheid voor mannelijke hormonen, en je laat jezelf op de overbehaarde plekken laseren, komt dat haar er dan niet vervolgens op andere plekken uit, omdat die hormonen toch een weg zoeken..? of is dat te ver gezocht..? jij hebt echter ook weer last gekregen van haargroei op andere plekken, en dat terwijl je eerst zo blij was dat het haar op die andere rotplekken weg was...! Ik ben zelf ook net begonnen met laser en loop al een tijdje met deze vraag rond... ik hoop uiteraard dat het niet zo is..!
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2009, 21:46   #8
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
En even een vraagje Spinnertje... hoe is die laser behandeling bevallen? Nooit meer haren terug gekregen op die plekken die je behandeld hebt?

Hoeveel behandelingen etc, kun je eens wat meer over vertellen, bedankt
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2009, 23:25   #9
spinnertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 28
hoi
juultje; nu ik zo jouw berichtje las en erover nadenk heb ik ook verdwaalde zwarte haar op schouder en flank weggehaald,slik, laat het niet waar zijn hopelijk klopt je theorie niet zeg. ik was idd helemaal weer gelukkig, voelde me geen man meer en nu dit. ik heb er heel veel stress van ( als ik erover praat met mijn vriend, die het als enigste weet,oja en nu dan ook mijn huisarts, dan kan ik alleen maar huilen en heb gelezen dat stress ook van invloed heb op je overbeharing, dus maar iets homeopatisch gaan halen tegen stress? ik heb er iets overgelezen op dit forum maar weet niet meer wat het is. wie wel?!?????? wat is onschadelijk en werkt goed?
anoalm; laseren heeft bij goed geholpen omdat ik een lichte huid heb en op benen,billen,oksels en bikinilijn(ingegroeide haren, dus ook vanaf) heel donker haar had. effe denken hoor, ik heb het niet echt bijgehouden de aantal laserbehandelingen;
oksels,achterkant bovenbeen,billen, bikinilijn +/- 7x en voorkant been +/- 5x. nu ga ik eind mrt weer voor mijn vakantie.daarna wil ik alleen nog maar laseren voor als ik op vakantie ga, zodat ik alleen nog maar mijn onderbenen hoeft bij te houden met scheren.

ik heb eigelijk mijn hoop gevestigd op androcur; dat het hierbij blijft. dan laat ik niets doen denk ik aan mijn overbeharing in gezicht, alleen het stukje bovenlip, is nu 1 x gelaserd, merk dat het lang wegblijf maar voelt wel aan als stoppels. mischien ga ik wel harsen op mijn neus en verder bovenlip, maar ik durf niet. als ik nu met mijn handen over mijn gezicht enz.ga, voel ik geen stoppels, ben bang als ik ga harsen dat de struktuur verander of haartjes langer wordt, dan moet je het altijd regelmatig bijhouden.
afijn, lang verhaal kort te houden, ik weet nog niet wat ik ga doen.
spinnertje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2009, 21:13   #10
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ik kom net terug uit Apeldoorn van het intake gesprek.
De aardige mevrouw heeft alles duidelijk uitgelegd en 3 testjes gedaan op mn rug. Met verschillende standen enzo. Duurde 45 min het gesprek

Mijn haar was er goed voor om te laseren en de huid ook. Voelde korte prikjes ( wat ook moet )... en de ruit werd ff wat rozig en niet eens rood

Heb de 1e afspraak voor 23 januari gepland. Moet om de 10-12 weken terug komen.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2009, 17:32   #11
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Was ff vergeten te vertellen. Ik lees en zie wat dingen over die Joules van de laser...

Bij mij stond die op 30 a 35. En dat voelde ik wel. Volgens mij waren er mensen die wouden weten wat dat inhield? Die vrouw zei me dat dat met je huis te maken had... ik had huidtype 2 en dat betekend... als je geen zonnebrand opsmeert wordt je erg rood en dat rode wordt tzt bruin.

Daarbij had ze een schema en dat stond voor het aantal J.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2009, 22:43   #12
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Net ff gekeken voor t douchen op de behandelde plek. Er komen nu haartjes weer door. Dat is pas na 5 dagen. Normaal gesproken al na zon 3 dagen zie ik de haartjes al.

Hoop toch zo dat het werkt.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2009, 22:54   #13
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Nu 10 dagen verder en nog steeds zijn de haartjes hetzelfde als enkele dagen geleden. Groeit nog zeer weinig uit...
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 23:42   #14
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Morgen is het dan zover: de eerste behandeling, ben benieuwd.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 10:17   #15
Alex20
HaarWeb lid
 
Alex20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 25
En...Anoalm ? Hoe is de behandeling gegaan ? Hoe zag de huid eruit ?
Hoe gaat het met de haartjes ?
Alex20 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er ervaring met TRIA laserapparaat voor thuis zoisiet Hirsutisme - Behandelingen 10 9 augustus 2008 13:51
Mijn FUT ervaring, mijn FUE ervaring bertman Chirurgische behandelingen 53 9 juli 2008 09:23
ervaring???? faberge AGA - Algemeen 2 30 januari 2008 21:26
Tricky1 stelt zich voor... (wie heeft ervaring met medicatie ed. ?) tricky1 TTM - Algemeen 2 25 augustus 2005 09:07
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 09:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.