Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2010, 12:09   #1
Eppie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 2
Laseren doet pijn!!

Niemand is hetzelfde!!

Maar ik word niet goed van de advertenties dat een laser behandeling aanvoelt alsof er een elastiekje tegen je huid slaat!!!
Bij mij voelt het wanneer de haar goed dik is als prik met een injectie naald!! En geloof me dat is een uur lang niet prettig!!!
Houd hier gewoon rekening mee!!!!!

En adverteerders/behandelaars wees eerlijk en suggereer niet dat het pijnloos is!!

Ik ben erg blij met de behandeling en ik ben wel eerlijk geinformeerd, maar het is wel elke keer weer een pijniging!!!

Resultaat is er ook!!

Ik word behandelt met de lightsheer Doide Laser.
Eppie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2010, 15:03   #2
Waterlady
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2009
Berichten: 57
Helemaal met je eens! laseren is zeker niet pijnloos, vooral niet op de plekken waar dikke stugge haren dicht op elkaar staan.
Waterlady is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 20:25   #3
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Heb het in me nek ook wel van ooeeh stop eventjes... soms echt pijn inderdaad. Maar kan ook aan de instellingen liggen
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2011, 10:58   #4
meebol
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2011
Berichten: 1
Talking

Ik vond de pijn heel erg mee vallen!
Er was me verteld dat het best wel pijn zou doen en het was mij aan geraden om een half uurtje van te voren 2 paracetamolletjes te nemen.
Ik heb toen mijn oksels en bikinilijn laten laseren en ik vond het erg goed te doen en het haar blijft echt na 1 keer al grotendeels weg!!
Een collega van me laat het haar in haar gezicht weg laseren en bij haar doet het heel erg pijn. Maar volgens de meid die mij laserde lag dat aan het apparaat, schijnbaar zijn daar verschillen in en bij dat apparaat dat bij mij is gebruikt zit een heel goed koelblok op.
Dus de pijn ligt aan de plek die je laat laseren en aan het type apparaat.
En het kan dus helpen om 2 paracetamolletjes van te voren in te nemen.

Ik kijk nu al uit naar mijn tweede behandeling
meebol is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2011, 20:14   #5
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Pijn? Nou nagenoeg niet bij mij. Beetje prikjes.
Maar misschien ligt het ook aan je pijngrens?
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 23:34   #6
mark33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 3
Thumbs up

Ik dacht eerst ook dat het niet zo'n pijn deed, hooguit irritant. Maar een gedeelte op van m'n rug deed echt ongelooflijk pijn. Het heeft echt met de dichtheid van de haartjes en de gevoeligheid van de huid te maken volgens mij.

Overigens helpt koeling erg goed. Brigitte (korpos den haag) doet mijn laser behamdelingen, voordat ze de gevoeligste gebieden doet koelt ze ze eerst en dat helpt. Sowieso een heel fijn bedrijf en niet duur!
mark33 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2011, 12:10   #7
zuurpruim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Berichten: 88
prikjes

Mij is verteld dat die prikjes niet de haartjes zijn die je voelt,maar de zenuwen die er in de buurt zitten.
Ik voel op mijn rug en schouders namelijk niks maar wel in mijn nek en dicht bij mijn ruggegraat.
zuurpruim is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2011, 15:40   #8
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Dunne huid speelt ook een rol.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2012, 01:54   #9
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Talking Gelijk heb je, hier mijn advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppie Bekijk bericht
Niemand is hetzelfde!!

Maar ik word niet goed van de advertenties dat een laser behandeling aanvoelt alsof er een elastiekje tegen je huid slaat!!!
Bij mij voelt het wanneer de haar goed dik is als prik met een injectie naald!! En geloof me dat is een uur lang niet prettig!!!
Houd hier gewoon rekening mee!!!!!

En adverteerders/behandelaars wees eerlijk en suggereer niet dat het pijnloos is!!

Ik ben erg blij met de behandeling en ik ben wel eerlijk geinformeerd, maar het is wel elke keer weer een pijniging!!!

Resultaat is er ook!!

Ik word behandelt met de lightsheer Doide Laser.
Ik ben het HELEMAAAAL MET JE EENS. IS GEWOON BEDROG. Veel behandelaars nemen dom weg de tekst over van de leverancier. Alleen een goede kliniek zal eerlijk aangegeven dat het pijnlijker kan zijn dan domweg een elastiek tegen je huid.

IK heb er last van een branderige gevoel, ik voel echt hete mes steken, dus bij iedereen verschillend.
romeomeo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laseren, waar, en bij wie? wolkje Hirsutisme - Behandelingen 15 26 augustus 2010 17:36
Dun haar, pijn en jeuk (wie kan mij helpen?) DaNa38 Haarproblemen bij vrouwen 59 25 maart 2010 02:33
Haar/hoofdhuid pijn?? hunter Medicijnen/haargroeimiddelen 2 26 mei 2008 19:27
Laseren tepelhaartje gevaarlijk voor melkklieren o.i.d.? N!cole Hirsutisme - Behandelingen 2 26 maart 2008 21:32
Pijn Janne AA - Algemeen 13 20 oktober 2004 16:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.