Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2011, 19:46   #1
[Christine]
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 1
Stoppels van gezichtshaar camoufleren

Lieve medeforummers,

de afgelopen maanden heb ik erover zitten denken om mijn gezichtshaar te laten laseren. Echter, het niet mogen epileren vanaf 6 weken voorafgaand aan de behandeling roept bij mij nog steeds weerstand op.
Doordat ik elke dag toonbaar moet zijn aan de mensen in mijn omgeving maak ik me zorgen over de zichtbaarheid van de vele stoppels op mijn wangen, kin, bovenlip en hals, zodra ik begin met scheren. Ik heb heel zwart haar op een lichte huid, waardoor stoppels onmiddelijk in het oog springen.

Ondanks dat ik mij nooit eerder geschoren heb, is de onderste helft van mijn gezicht namelijk nu al grijsgroenig van kleur. Ik schaam me hier voor en hoop heel erg dat de kleur ooit nog wegtrekt zodra ik begin met laseren. De verkleuring zou ook afkomstig kunnen zijn door de littekens veroorzaakt door mijn helaas nogal agressieve bewerking van mijn gezicht met een pincet.

Ik vraag me af scheren op den duur geen ruwe huid tot gevolg tot heeft. Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen met make-up die de stoppels kan verhullen. Heeft er iemand make-up van de merken Ultraseal of Ben Nye geprobeerd?
In hoeverre ziet het er natuurlijk uit, zonder na een poos op een masker met scheurtjes te lijken? Geeft het af op kleding en blijft het ook zitten op een warme dag/tijdens het sporten?

Alvast dank!

Hartelijke groeten,

Christine
[Christine] is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2011, 15:25   #2
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Je mag gewoon scheren hoor met laseren, dan doe je dat toch?
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.