Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2011, 13:57   #1
Gerardd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2011
Berichten: 1
Unhappy Ontevreden na FUE 1500 grafts

Hallo,

Ik heb 1,5 jaar geleden een haartransplantatie ondergaan. Ik kreeg 1500 grafts FUE.
Het resultaat valt me erg tegen. Er zijn ook veel getransplanteerde grafts die niet zijn opgekomen. Ik overweeg een 2e behandeling. Maar dat kost me wederom veel geld. Kan iemand mij een goede kliniek aanbevelen, desnoods in het buitenland? Het gaat mij om het resultaat en natuurlijk wil ik niet de hoofdprijs betalen een 2e keer.
Groetjes,
Gerard

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:33
Gerardd is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 15:03   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Bah, dat is ongelofelijk balen, Gerard. Ik weet dat FUE voor sommige klinieken nog nieuw is, maar dit klinkt wel heel dramatisch en dit zou toch eigenlijk niet mogen! Wat zeggen ze hier zelf van?

Prohair en Feriduni hebben hier op Haarweb een goede naam. En dr. De Reys (via ABC Clinic, ik weet niet of ie een eigen site heeft) heeft een goede naam van toen ie nog aan Prohair verbonden was (en 1 positieve klant die hier zijn ervaring deelde). Allen in België.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:33
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 15:23   #3
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Dit is idd slechte reclame. Ik zou zeker deze kwestie met hen bespreken. Weet bijna zeker dat je een aanbod krijgt. Dus geef niet te snel weer een bom duiten uit!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:34
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 17:31   #4
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Als die echt slecht is, moeten ze gewoon een gratis tweede HT uitvoeren. Vind het belachelijk dat ze geld vragen voor een herhaal procedure.

Daarnaast moet je ook nog maar afwachten of die beter uitpakt, dit zijn hele vervelende zaken. Donor is een zuinig goed, dat moet je niet teveel verspillen. Dr.Reys is ook gewoon nog een rookie. Zou toch eerst resultaten willen zien van hem. Dat er mensen bij hem behandelt zijn is mooi, maar zegt helemaal nog niks over het uiteindelijke resultaat.

Het is Amerika, Prohair, Bisanga of Feriduni wat mij betreft.

Vind overigens ook wel dat je enige foto's mag laten zien voordat er met de vinger gewezen wordt. Dit is toch behoorlijk negatieve reclame. Ben geen fan van ze, maar dat is wel zo fair.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:34
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 18:33   #5
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Dit zijn nooit leuke verhalen. Het beste is uiteraard om samen in gesprek te gaan en proberen te achterhalen waar het fout is gegaan.

Bij elke zelf respecterende kliniek neem ik aan dat ze je willen helpen met een 2e behandeling. Waarbij de prijs (of gratis) afhankelijk is van de oorzaak.

Succes ermee in ieder geval.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:34
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2011, 20:06   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als die echt slecht is, moeten ze gewoon een gratis tweede HT uitvoeren. Vind het belachelijk dat ze geld vragen voor een herhaal procedure.

Daarnaast moet je ook nog maar afwachten of die beter uitpakt, dit zijn hele vervelende zaken. Donor is een zuinig goed, dat moet je niet teveel verspillen. Dr.Reys is ook gewoon nog een rookie. Zou toch eerst resultaten willen zien van hem. Dat er mensen bij hem behandelt zijn is mooi, maar zegt helemaal nog niks over het uiteindelijke resultaat.

Het is Amerika, Prohair, Bisanga of Feriduni wat mij betreft.

Vind overigens ook wel dat je enige foto's mag laten zien voordat er met de vinger gewezen wordt. Dit is toch behoorlijk negatieve reclame. Ben geen fan van ze, maar dat is wel zo fair.
Tsjonge Lucky, je begint mild te worden!

Overigens vraag ik me af of ze voor de 2e behandeling geld vragen. Het staat er niet (maar mss wel impliciet). Gerardd??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:35
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 00:31   #7
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als die echt slecht is, moet TH gewoon een gratis tweede HT uitvoeren. Vind het belachelijk dat ze geld vragen voor een herhaal procedure.

Daarnaast moet je ook nog maar afwachten of die beter uitpakt, dit zijn hele vervelende zaken. Donor is een zuinig goed, dat moet je niet teveel verspillen. Dr.Reys is ook gewoon nog een rookie. Zou toch eerst resultaten willen zien van hem. Dat er mensen bij hem behandelt zijn is mooi, maar zegt helemaal nog niks over het uiteindelijke resultaat.

Het is Amerika, Prohair, Bisanga of Feriduni wat mij betreft.

Vind overigens ook wel dat je enige foto's mag laten zien voordat er met de vinger gewezen wordt. Dit is toch behoorlijk negatieve reclame voor TH. Ben geen fan van ze, maar dat is wel zo fair.
wederom een domme opmerking van lucky .DR REYS is geen rookie maar heeft vele goede resultaten behaald bij pro-hair .Nota bene werd iedere klant bij pro-hair voor 2 jaar terug geholpen door dr reys(EN ASSISTENTEN )(meen me te herrineren dat Anthonie ook door dr reys de eerste keer is behandelt en over het resultaat goed te spreken is ) alleen de resultaten komen dan niet op zijn naam maar pro-hair . MEEN ME ZELF NOG TE HERRINEREN DAT TOEN DR REYS STOPTE BIJ PRO-HAIR ER MENIG MENSEN DIE EEN HT BIJ PRO-HAIR HADDEN GEPLAND ZICH AF VROEGEN WAT ZE MOESTEN .Verder zou ik adviseren om toch bij hun aan te kloppen voor een gratis ht indien het resultaat echt slecht is .Bij mij verliep mijn eerste ht ook niet naar wens maar dit werd kosteloos hersteld door Feriduni en is wel goed gekomen.Kijkend naar het resultaat van limbo met slechts 1000 grafts lijkt me niet dat ze alleen maar pruts werk afleveren ,maar ook wel goede resultaten kan boeken ,maar het blijft mensen werk en ik ben ervan overtuigt dat zelfs bij elke goede kliniek er wel eens iets niet goed komt .Het blijft mensen werk

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:36
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 07:43   #8
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Kijkend naar het resultaat van limbo met slechts 1000 grafts lijkt me niet dat ze alleen maar pruts werk afleveren ,maar ook wel goede resultaten kan boeken ,maar het blijft mensen werk en ik ben ervan overtuigt dat zelfs bij elke goede kliniek er wel eens iets niet goed komt .Het blijft mensen werk
Yep, ik ben het met je eens!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:36
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 09:47   #9
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
wederom een domme opmerking van lucky .DR REYS is geen rookie maar heeft vele goede resultaten behaald bij pro-hair .Nota bene werd iedere klant bij pro-hair voor 2 jaar terug geholpen door dr reys(EN ASSISTENTEN )(meen me te herrineren dat Anthonie ook door dr reys de eerste keer is behandelt en over het resultaat goed te spreken is ) alleen de resultaten komen dan niet op zijn naam maar pro-hair . MEEN ME ZELF NOG TE HERRINEREN DAT TOEN DR REYS STOPTE BIJ PRO-HAIR ER MENIG MENSEN DIE EEN HT BIJ PRO-HAIR HADDEN GEPLAND ZICH AF VROEGEN WAT ZE MOESTEN .
En daar heb je hem weer hoor.

Ik zeg dat Dr.Reijs nog steeds een naam voor zichzelf moet maken. Bij Prohair werkten ze in een team en Reijs deed allerminst het meeste werk. Nu werkt hij samen met zijn vrouw, wie zegt mij dat zij zo geschoold is en dat ze samen een geweldig team zijn ? Mag ik mij dat afvragen ? Ja is dat toegestaan Sneu ?

Iemand vroeg naar een goede kliniek. Er werd verwezen naar Dr.Reijs, maar daar is het nog veels te vroeg voor, VIND IK. Dat de ervaring goed te noemen was, is geweldig, maar zo gauw het resultaat slecht is wordt dat al snel naar het tweede plan verwezen.

Nogmaals dit heeft enkel met jouw persoonlijke situatie te maken. Jij bent bij hem geweest, prima toch. Laat mij gewoon zeggen dat ik het allemaal nog moet zien, daar is toch helemaal niks mee. Jij kan hier totaal niet mee omgaan. Geen wonder dat ze bij Feriduni helemaal gek van jouw werden. Het zal me niks verbazen dat ze maar al te blij waren dat jij daar weg was. Ik wil niet weten wat voor ellende jij daar gebracht had, als je al ziet hoe jij hier over een andere ideen heenvalt.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 10:31   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Iemand vroeg naar een goede kliniek. Er werd verwezen naar Dr.Reijs, maar daar is het nog veels te vroeg voor, VIND IK. Dat de ervaring goed te noemen was, is geweldig, maar zo gauw het resultaat slecht is wordt dat al snel naar het tweede plan verwezen.
Ik ben het met je eens, daarom vermelde ik ook dat De Reys uit zijn Prohairtijd bekend was, maar dat we tot nu toe pas 1 positieve klant hebben gezien. Ik had inderdaad ook kunnen vermelden dat die klant vooral positief was over de behandeling. Om over resultaat iets te kunnen zeggen is het met 4 maanden wat vroeg.

Verder hoop ik dat Gerardd contact opneemt met Transhair als hij dit nog niet gedaan heeft. En natuurlijk dat hij ook die ervaring weer met ons wil delen!

Soms loopt er iets mis, ook bij klinieken met heel veel ervaring (ik herinner me ook mensen bij Prohair en Feriduni die niet het resultaat kregen dat ze mochten verwachten). Vervelend, zonde, jammer ... maar voor anderen is het wel belangrijk om te weten hoe de kliniek erop reageert!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 10:54   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Het jammere is als leden hier iets wegschrijven en dan niet meer reageren...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2011, 01:15   #12
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
En daar heb je hem weer hoor.

Ik zeg dat Dr.Reijs nog steeds een naam voor zichzelf moet maken. Bij Prohair werkten ze in een team en Reijs deed allerminst het meeste werk. Nu werkt hij samen met zijn vrouw, wie zegt mij dat zij zo geschoold is en dat ze samen een geweldig team zijn ? Mag ik mij dat afvragen ? Ja is dat toegestaan Sneu ?

Iemand vroeg naar een goede kliniek. Er werd verwezen naar Dr.Reijs, maar daar is het nog veels te vroeg voor, VIND IK. Dat de ervaring goed te noemen was, is geweldig, maar zo gauw het resultaat slecht is wordt dat al snel naar het tweede plan verwezen.

Nogmaals dit heeft enkel met jouw persoonlijke situatie te maken. Jij bent bij hem geweest, prima toch. Laat mij gewoon zeggen dat ik het allemaal nog moet zien, daar is toch helemaal niks mee. Jij kan hier totaal niet mee omgaan. Geen wonder dat ze bij Feriduni helemaal gek van jouw werden. Het zal me niks verbazen dat ze maar al te blij waren dat jij daar weg was. Ik wil niet weten wat voor ellende jij daar gebracht had, als je al ziet hoe jij hier over een andere ideen heenvalt.
NOU NOU ,je komt bij mij nou behoorlijk ,,geagiteerd , over hoor
jij bekritiseeerd anderen zijn persoonlijke ervaringen als niet ,,geloofwaardig en ,,te hoge verwachtingen ,,en vervolgens vertel jij maar even hoe het dan wel zit alsof jij er bij bent geweest .Vervolgens deelt hier iemand zijn ervaring bij dr reys en jij doet dit af als zijnde ,,die gozer waar je niks van weer hoort ,,.Vervolgens laat die,,gozer toch wel van zich weer horen en dan kun jij na 4,5 maand al een conclusie trekken (nog steeds knap hoor )Dit kon zelfs Feriduni nog niet na deze periode .En jta mischien denk Feriduni wel blij dat die weg is maar ik heb liever dat dit in mijn omgeving niet van toepassing is .BIJ jouw zal het wel omgedraaid zijn .En mijn berichten op haarweb weinig commentaar gehad als zijnde niet goed en jij ???.Maar ik moet zeggen klinkt goed lucky ,,de haardeskundige

Laatst gewijzigd door sneu; 7 juli 2011 om 01:20
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2011, 01:45   #13
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben het met je eens, daarom vermelde ik ook dat De Reys uit zijn Prohairtijd bekend was, maar dat we tot nu toe pas 1 positieve klant hebben gezien. Ik had inderdaad ook kunnen vermelden dat die klant vooral positief was over de behandeling. Om over resultaat iets te kunnen zeggen is het met 4 maanden wat vroeg.

Verder hoop ik dat Gerardd contact opneemt met Transhair als hij dit nog niet gedaan heeft. En natuurlijk dat hij ook die ervaring weer met ons wil delen!

Soms loopt er iets mis, ook bij klinieken met heel veel ervaring (ik herinner me ook mensen bij Prohair en Feriduni die niet het resultaat kregen dat ze mochten verwachten). Vervelend, zonde, jammer ... maar voor anderen is het wel belangrijk om te weten hoe de kliniek erop reageert!
TJA ,dr reys heeft nou eenmaal meer bekenheid in duitsland .Overigens zijn we het met elkaar eens ANTHONIE dat er zelfs met bekende klinieken er wel eens wat misgaat .Het is alleen jammer dat als men deze ervaring dan ook wil delen ,,sommigen ,,dit afdoen als ,te hoge verwachtingen ,niet realistisch ,etc.Maar goed ik hoop dat ze nu allemaal boven komen bij mij
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2011, 07:41   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
TJA ,dr reys heeft nou eenmaal meer bekenheid in duitsland .Overigens zijn we het met elkaar eens ANTHONIE dat er zelfs met bekende klinieken er wel eens wat misgaat .Het is alleen jammer dat als men deze ervaring dan ook wil delen ,,sommigen ,,dit afdoen als ,te hoge verwachtingen ,niet realistisch ,etc.Maar goed ik hoop dat ze nu allemaal boven komen bij mij
Ik heb nog nooit negatieve geluiden gehoord over Dr. de Reys en mijn ingreep verliep destijds heel goed, met resultaten waar ik echt blij van werd. Persoonlijk ga ik er van uit dat hij die kwaliteit nog steeds even fanatiek nastreeft en ik zou in alle vertrouwen een afspraak met hem maken. Maar in de nieuwe format in Heist op den Berg is er tot nu toe pas 1 ervaring gedeeld en die is nog niet ver genoeg om al zicht te geven op resultaten.

Ik hoop zelf dat we met ons allen toch wel kunnen beoordelen of een resultaat echt tegen valt (verantwoordelijkheid kliniek) of dat verwachtingen te hoog waren (eigen verantwoordelijkheid). Maar foto's geven niet altijd een even duidelijk beeld en de kijk daarop verschilt van persoon tot persoon. Dat laatste is helemaal niet erg, het is alleen belangrijk dat degene die hier om hulp komt ook dat gegeven op z'n waarde kan schatten. Want uiteindelijk zal ie in discussie moeten met de kliniek als de resultaten tegenvallen en dan komen al die punten vast óók weer naar boven.

Een discussie hier vooraf kan helpen jezelf te wapenen. Van een 'discussie' waar iedereen het altijd met iedereen eens is leer je niks. Maar ik merk wel dat ik de laatste tijd was cynisch wordt over het discussievermogen van de gemiddelde Nederlander. Die vindt een goede discussie een discussie die hij wint of waar iedereen het met hem eens is

Maar goed, ik zie wel graag dat mensen een beetje opletten met wat ze zeggen als iemand met foto's komt. Foto's tonen vraagt altijd enige moed. We zijn allemaal mensen en we worden dan liefst niet al te diep de put in gepraat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2011, 10:40   #15
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
NOU NOU ,je komt bij mij nou behoorlijk ,,geagiteerd , over hoor
jij bekritiseeerd anderen zijn persoonlijke ervaringen als niet ,,geloofwaardig en ,,te hoge verwachtingen ,,en vervolgens vertel jij maar even hoe het dan wel zit alsof jij er bij bent geweest .Vervolgens deelt hier iemand zijn ervaring bij dr reys en jij doet dit af als zijnde ,,die gozer waar je niks van weer hoort ,,.Vervolgens laat die,,gozer toch wel van zich weer horen en dan kun jij na 4,5 maand al een conclusie trekken (nog steeds knap hoor )Dit kon zelfs Feriduni nog niet na deze periode .En jta mischien denk Feriduni wel blij dat die weg is maar ik heb liever dat dit in mijn omgeving niet van toepassing is .BIJ jouw zal het wel omgedraaid zijn .En mijn berichten op haarweb weinig commentaar gehad als zijnde niet goed en jij ???.Maar ik moet zeggen klinkt goed lucky ,,de haardeskundige
Leer eerst eens goed nederlands, dan kan ik je wat beter begrijpen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
TJA ,dr reys heeft nou eenmaal meer bekenheid in duitsland .Overigens zijn we het met elkaar eens ANTHONIE dat er zelfs met bekende klinieken er wel eens wat misgaat .Het is alleen jammer dat als men deze ervaring dan ook wil delen ,,sommigen ,,dit afdoen als ,te hoge verwachtingen ,niet realistisch ,etc.Maar goed ik hoop dat ze nu allemaal boven komen bij mij
Waar staat hier dat er te hoge verwachtingen waren en niet realistisch ? Volgens mij ben je behoorlijk door de war.

Laatst gewijzigd door Lucky; 7 juli 2011 om 13:25
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.