Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juli 2011, 15:02   #16
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik heb nog nooit negatieve geluiden gehoord over Dr. de Reys en mijn ingreep verliep destijds heel goed, met resultaten waar ik echt blij van werd. Persoonlijk ga ik er van uit dat hij die kwaliteit nog steeds even fanatiek nastreeft en ik zou in alle vertrouwen een afspraak met hem maken. Maar in de nieuwe format in Heist op den Berg is er tot nu toe pas 1 ervaring gedeeld en die is nog niet ver genoeg om al zicht te geven op resultaten.

Ik hoop zelf dat we met ons allen toch wel kunnen beoordelen of een resultaat echt tegen valt (verantwoordelijkheid kliniek) of dat verwachtingen te hoog waren (eigen verantwoordelijkheid). Maar foto's geven niet altijd een even duidelijk beeld en de kijk daarop verschilt van persoon tot persoon. Dat laatste is helemaal niet erg, het is alleen belangrijk dat degene die hier om hulp komt ook dat gegeven op z'n waarde kan schatten. Want uiteindelijk zal ie in discussie moeten met de kliniek als de resultaten tegenvallen en dan komen al die punten vast óók weer naar boven.

Een discussie hier vooraf kan helpen jezelf te wapenen. Van een 'discussie' waar iedereen het altijd met iedereen eens is leer je niks. Maar ik merk wel dat ik de laatste tijd was cynisch wordt over het discussievermogen van de gemiddelde Nederlander. Die vindt een goede discussie een discussie die hij wint of waar iedereen het met hem eens is

Maar goed, ik zie wel graag dat mensen een beetje opletten met wat ze zeggen als iemand met foto's komt. Foto's tonen vraagt altijd enige moed. We zijn allemaal mensen en we worden dan liefst niet al te diep de put in gepraat.
ik heb in de beginperiode foto geplaats en de reacties waren inderdaad dat het resultaar niet echt perfect was .Zelfs transplantaatje gaf het toe .Dit was een uitzondering want persoonljk hou ik er niet van om foto,s op internet te zetten dus .Tja en met een discussie hoeven de mensen het altijd niet eens met elkaar te zijn .Dit ben ik met je eens .De een zal het resultaat niet goed vinden terwijl de ander zegt van wel .Maar dit staat buiten iemand zijn ervaringen met de kliniek op zich.

Laatst gewijzigd door sneu; 7 juli 2011 om 15:22
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2011, 15:10   #17
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Leer eerst eens goed nederlands, dan kan ik je wat beter begrijpen.

Waar staat hier dat er te hoge verwachtingen waren en niet realistisch ? Volgens mij ben je behoorlijk door de war.
begrijp je het niet ? Geef niet hoor .Da-a-a-at k-u-u-un jij o-o-o-o k n-ie-ie-ie -t he-e-e-lpen Hoge verwachtingen ,niet realistisch ?.Gelet op jouw eerdere berichten en antwoorden zijn dit toch echt jouw antwoorden maar schijnbaar laat jouw geheugen jouw in de steek
pS DOOR DE WAR IS ALTIJD NOG BETER ALS IN DE WAR of snap je dit ook niet ,als je begrijpt wat ik bedoel

Laatst gewijzigd door sneu; 7 juli 2011 om 15:25
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2011, 22:04   #18
tommy235
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2011
Berichten: 8
haar uitval

nu is de vraag zijn de getransplanteerde haartje uitgevallen of zijn je eigen haartjes verder uitgevallen.

men kan zien welke haartjes getransplanteert zijn en welke niet. het kan dus zijn dat het je eigen haartjes waren.

dat is ook bij mij gebeurt. na de behandeling zag het er goed uit voor een aantal jaar, maar toen werd het toch weer wat kaal.
tommy235 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 07:49   #19
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
In eerste instantie lijkt me dat je met hun om tafel moet en ze hebben ook op dit forum gereageerd. Mocht je geen fatsoenlijk aanbod (waar ik met AntonieH kan instemmen dat dit misschien wel gratis moet) krijgen dan kun je altijd nog overwegen om het ergens anders te laten doen. En als ergens anders in het buitenland is: ikzelf ga komende maand naar Esteworld in Istanbul. Ik kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek, omdat het mijn eerste behandeling wordt. Maar ik raad je aan om ook de berichtgeving op dit forum over die kliniek eens grondig te lezen en in de gaten te houden.

Maar ga eerst maar eens aanhoren wat ze te bieden hebben. Succes!

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 augustus 2011 om 19:38
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 10:21   #20
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Achteraf bezien was dit weer de typische Nederlander. Nee het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Als het ff kan nog een euro eraf pingelen, flink klagen en zeiken, maar geen kleine mededeling als het achter de schermen is opgelost of zelfs maar enige verdere informatie.

Van de week was er ook zo'n één. Wist nog geen banktransactie over te maken en moest weten hoe het met zijn 70 haren gesteld was, overal meegeholpen door iedereen. Vervolgens kwam die even mededelen dat dit forum vol zat met onzekere figuren en dat iedereen eens moest gaan leven.

Wat een volkje af en toe.

Uiteraard zijn er uitzonderingen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 10:35   #21
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Wat een volkje af en toe.

Uiteraard zijn er uitzonderingen.
Egocentrisch, lui en verwend. De gemiddelde Nederlander anno 2000-nu.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 10:38   #22
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Al een geluk dat er nog Belgen op dit forum zitten
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 12:56   #23
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Dr. de Reys

Vandaag, 27 augustus, net terug van vakantie (heerlijk eiland Kefalonia)!

Maandag 5 september zal ik bij dr. Reys een FUE ondergaan. Er zal een reportage van volgen op onze site van ABC Clinic en zal hier ook wel wat plaatsen. Wij doen de zaken voor Dr. de Reys in Holland. Dr. de Reys is geen commercieel figuur (verre van dat) en laat dat aan ons over. 9 september is hij in Breda voor consulten (Mensen kunnen mijn situatie dan ook bekijken).

gr. Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2011, 15:07   #24
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ben je weer kaler geworden dan Jorn ? Het zag er toch gewoon apetijtelijk uit ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.