Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2006, 19:18   #16
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Heb ik wat foto's gemist ?

Mismaakt ? Dat het niet geslaagd is lijkt me duidelijk, maar mismaakt...
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2006, 19:56   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homersimpson
Dit is letterlijk gepost door de genoemde persoon:

Das nette Ergebnis und den ganzen Spass der letzten 12 Jahre habe ich Transhair aus Heidelberg zu verdanken. Die Narben sind eine Geschichte für sich.

Die obere Transhairnarbe ist noch "okay" (wenn man das von ihr behaupten kann) aber die untere war schon immer das Problem. Hier wurde extrem tief angesetzt. Bereits nach ca. 1-2 cm über den ersten Haaren wurde hier entnommen. Daher lag immer zu viel Spannung auf der Region und sie ist schön breit geworden (durchschnittlich 10mm). Selbst Narbenkorrektur und Tattoo haben nichts gebracht und somit muss ich die Haare immer etwas länger tragen. Selbst dann ist sie teilweise sichtbar. Die H&W Narbe und die von Armani sind beide gut. Bei kurzen Haaren an den Seiten kann man eine Stelle sehen (Länge 1-2 cm, breite 2-3 mm). Wie gesagt müssen die Haare schon sehr kurz rasiert sein, sonst wirklich top. Entgegen aller Aussagen wurde die von Armani sogar noch dünner. Er hatte auch eine geringere Anzahl entnommen und es lag weniger Spannung drauf.

Dus wel TRANSHAIR
Klopt, ik heb naar de bijdrage daar boven gekeken: http://www.alopezie.de/index_transpl...f138cecf3f7590

Sorry, maar dan nog; als je bij de Lidl in Parijs wordt getild moet je dat dan ook de Lidl in Amsterdam aanrekenen? Ik bedoel maar...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2006, 19:58   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Heb ik wat foto's gemist ?

Mismaakt ? Dat het niet geslaagd is lijkt me duidelijk, maar mismaakt...
Mee eens. Bovendien, en hierna zeg ik het niet meer, is ook de vraag wat er aan de klant is verteld. En daar kom je toch nooit achter!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 08:03   #19
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
Mismaakt ? Dat het niet geslaagd is lijkt me duidelijk, maar mismaakt...
Mismaakt is mss niet het juiste woord... wat dacht je van verminkt??

ver·min·ken (ov.ww.)1 onherstelbaar beschadigen => mutileren


F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 5 april 2006 om 08:10
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 09:38   #20
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Wat zit je nu te ouwehoeren. Normaliter was die kaal, en nu heeft die daar een paar sprieten. Je weet niet eens wat je zit te brallen.

H67J R8 Y75K
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 11:03   #21
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Lucky,

mis·maakt (bn.)1 misvormd vanaf de geboorte

- Hier niet van toepassing.

ver·min·ken (ov.ww.)1 onherstelbaar beschadigen => mutileren

- Deze man heeft een litteken (10mm breed waarschijnlijk van oor tot oor) opgelopen na een chirurgische ingreep voor puur esthetische doeleinden.

Tot op heden is het NIET MOGELIJK een littteken te laten verdwijnen alsof het er nooit geweest is => onherstelbare beschadiging van het weefsel.

Om het maar niet te hebben over de complicaties, het erbarmelijk resultaat en het degoutante bedrag wat hij hiervoor betaald heeft.

F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 5 april 2006 om 11:31
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 13:30   #22
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
T4BuL4 R4S4,

1) Je hebt het al over een waarschijnlijk litteken van 10cm van oor tot oor en dat is nog maar de VRAAG.
vraag 1 onzekere zaak

2) Feit dat hij opgelicht is, daar zijn we het met z'n allen al een hele tijd over eens. Hoef je niet te gebruiken om je mening verder te onderbouwen.

3) Die onherstelbare beschadiging van het weefsel wist die van tevoren. Dat dit NIET of nauwelijks te herstellen zou zijn wist deze meneer ook, of het nu een succes zou worden of GEEN succes.

4) Complicaties ? Andermaal een veronderstelling die er helemaal niet geweest hoeft te zijn.

5) Deze meneer zou EVENTUEEL emotionele schade opgelopen kunnen hebben.
eventueel (bn & bw) 1 mogelijkerwijs => niet zeker wetend

Conclusie: Deze meneer mag zwaar gefrustreerd zijn door het geleverde resultaat en het heeft hem OOK nog eens een flinke zak geld gekost. Dat eventuele litteken zou die altijd erbij hebben gekregen, dan had die niet voor een strip moeten gaan.

H67J R8 Y75K
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 16:24   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.264
Geslacht:
Eventjes off-topic. Ik zie steeds vaker postings die binnen de kortste keren weer worden verwijderd. De button "delete posting" is niet gemaakt om te pas en onpas te gebruiken. Denk voordat je een posting doet even na wat je post.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 16:39   #24
Chris26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 40
Zolang ik alleen die foto te zien krijg, heb ik het idee dat hier een Transhair-hater zit, die subjectief zit te posten.

En btw: elke kliniek heeft dit soort gevallen
__________________
Regime:

- 1x 1mg Finasteride (Proscar) sinds 11-2005
- 1x 2000 mcg Biotine (Now) sinds 02-2006
- 1x Multivitamine (Centrum) sinds 11-2005

- Zo nu en dan een biertje


Laatst gewijzigd door Chris26; 5 april 2006 om 16:45
Chris26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:08   #25
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Eventjes off-topic. Ik zie steeds vaker postings die binnen de kortste keren weer worden verwijderd. De button "delete posting" is niet gemaakt om te pas en onpas te gebruiken. Denk voordat je een posting doet even na wat je post.
Hoe bedoel je, ik maak regelmatig gebruik van die optie als ik iets wil veranderen of wil verwijderen. Die optie zit er toch niet voor niks ? Ik post op redelijk wat forums, maar dit is werkelijk waar de eerste keer dat er een probleem van wordt gemaakt. Dan moet Haarweb dat maar ergens melden of aangeven en niet achteraf zeggen dat ik eerst beter moet nadenken voordat ik wat post. Vind ik een beetje de omgekeerde wereld.

Laatst gewijzigd door Lucky; 5 april 2006 om 17:10
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:36   #26
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris26
Zolang ik alleen die foto te zien krijg, heb ik het idee dat hier een Transhair-hater zit, die subjectief zit te posten.

En btw: elke kliniek heeft dit soort gevallen
Dat gevoel krijg ik ook. Opmerkingen als "Jorn, waarom gebruiken jullie deze man en andere minder fraai gelukte gevallen niet bij de fotovoorbeelden op jullie pagina" vind ik stemmingmakerij en kinderachtig.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:41   #27
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Hey Lucky voel je niet aangevallen , Henk heeft het op mij wat betreft het deleten van een post.


Citaat:
Zolang ik alleen die foto te zien krijg, heb ik het idee dat hier een Transhair-hater zit, die subjectief zit te posten.
Ik ben geen Transhair-hater in ben gewoon kritisch tov HT's in het algemeen omdat ik denk dat ht's geen goede oplossing zijn voor MPB.

Volgens mij houden -anno 2006- HT's nog steeds een veel te groot risico in voor het meestal pover resultaat.

Natuurlijk ben ik subjectief als ik mijn mening deel.

F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 5 april 2006 om 17:56
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:43   #28
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Hoe bedoel je, ik maak regelmatig gebruik van die optie als ik iets wil veranderen of wil verwijderen. Die optie zit er toch niet voor niks ? Ik post op redelijk wat forums, maar dit is werkelijk waar de eerste keer dat er een probleem van wordt gemaakt. Dan moet Haarweb dat maar ergens melden of aangeven en niet achteraf zeggen dat ik eerst beter moet nadenken voordat ik wat post. Vind ik een beetje de omgekeerde wereld.
Het is enorm vervelend als je (en anderen) steeds je posting gaat verwijderen. Soms is er al op gereageerd en dan is het nog vervelender.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:44   #29
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
Hey Lucky voel je niet aangevallen , Henk heeft het op mij wat betreft het deleten van een post.
Inderdaad het is gewoon in het algemeen. Als het een keer voorkomt, prima. Maar de laatste tijd valt het me op dat het geregeld voorkomt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2006, 17:59   #30
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Nee ok, had ff een opgefokt moment. Sorry Henk.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mislukte FUE foto's test123 Chirurgische behandelingen 15 2 april 2006 13:37
Vruchtensap uit pak slecht??? Pasta ook? Guoy Medicijnen/haargroeimiddelen 23 30 juni 2005 22:41
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.