Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2006, 18:07   #31
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.272
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Nee ok, had ff een opgefokt moment. Sorry Henk.
Geeft niks, ik voelde me zelf ook al een beetje een mierenneuker.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 02:20   #32
homersimpson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 27
Verminkt

Dus niet mismaakt maar verminkt. Voor diegenen die weer niet goed gelezen hadden de post nog een keer:

Daher lag immer zu viel Spannung auf der Region und sie ist schön breit geworden (durchschnittlich 10mm). Selbst Narbenkorrektur und Tattoo haben nichts gebracht und somit muss ich die Haare immer etwas länger tragen.

Conclusie: groot UITGEREKT litteken + tatoeages die gaan verkleuren naar verloop van tijd.

Ik heb niks tegen transhair in zijn algemeenheid, alleen ben ik tegen een slechte voorlichting die er alleen is op gericht om te verkopen + ik vind dat ze te weinig aan ontwikkeling doen. Bijvoorbeeld: dat fretchet extender geval is ook veel te ingrijpend voor het menselijk lichaam. Dr cole en woods dit ook vinden (kijk maar op forhair.com). Die mogen al die schrijnende gevallen van de andere transhairs en andere strip klinieken over de wereld repareren. Bovenstaand geval is wat er kan gebeuren als je in iemand gaat lopen snijden.
Denk maar niet dat hij de enige is (kijk maar eens op hairsite.com). Een kaalgeschoren fue hoofd herken je misschien van 50cm afstand, een strip van 3 blokken verderop.

Ik wil ook niet mensen aanvallen die wel een behandeling hebben ondergaan en tevreden zijn. Ik begrijp dat jullie natuurlijk jullie keuze wil verdedigen en hoop dat jullie blij zijn met jullie resultaat. De waarheid heb ik ook niet voor 100% in pacht maar ik pleit wel voor een betere kwaliteit + service van o.a. transhair. Dit komt uiteindelijk iedereen ten goede en een forum zoals deze kan ze eens aan het denken zetten + mensen stellen betere vragen bij een consult.

Tip: eis dat op schrift wordt vastgelegd dat je litteken van je strip niet gaat uitrekken. Wedden dat ze dat bij transhair niet willen vastleggen. Einde discussie dus.

Laat dr cole, dr woods en dr arvind maar eens overkomen en laat die het huidige productieproces maar eens bekijken. Maar nee, dat kost veel geld. Daarnaast is strip een veel simpelere manier om veeel geld te verdienen.

Jammer genoeg is het uiteindelijk het geld waar het om draait bij transhair en niet het leveren van het BESTE product + service. En ja, ik vind dat je hier op dit forum dit mag zeggen om mensen te waarschuwen van de mogelijke gevolgen. Je betaalt er een hoop geld voor en ik vind dat je er dan ook het beste van mag verwachten.

Groeten,

Homer

Een kaalgeschoren fue hoofd herken je misschien van 50cm afstand, een strip van 3 blokken verderop. Denk hier maar eens over na indien alles negatief mocht uitpakken.

homersimpson is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 07:40   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Goed, we weten nu wel dat er ergens iemand is die een transplantatie heeft ondergaan en daarmee niet tevreden is. En dat dat bij Transhair in de BRD tig jaren geleden is gebeurd. Zullen we voor elke ontevreden klant op deze wereld dan maar een thread aanmaken??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 11:10   #34
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Feit is wel, dat eigenlijk niemand ontevreden moet zijn na zo'n behandeling als je er zo'n smak geld voor moet betalen.

We hebben het hier niet over het verwijderen van een verstandskies.

Men suggereert dat ze de beste zijn, de kosten zijn zeer hoog dus mag je resultaat verwachten. Zo niet, sowieso geld terug.

Dat er wel veel tevreden mensen zijn is fijn, maar ieder aantoonbaar slecht resultaat is er één teveel. Je mag gewoon service verwachten naargelang hetgeen wat je ervoor betaald.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 11:22   #35
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Feit is wel, dat eigenlijk niemand ontevreden moet zijn na zo'n behandeling als je er zo'n smak geld voor moet betalen.

We hebben het hier niet over het verwijderen van een verstandskies.

Men suggereert dat ze de beste zijn, de kosten zijn zeer hoog dus mag je resultaat verwachten. Zo niet, sowieso geld terug.

Dat er wel veel tevreden mensen zijn is fijn, maar ieder aantoonbaar slecht resultaat is er één teveel. Je mag gewoon service verwachten naargelang hetgeen wat je ervoor betaald.
Klopt natuurlijk. Wat ik wilde zeggen is dat altijd overal mensen zijn die ergens ontevreden over zijn. En zoals ik al een paar keer schreef: je komt er nooit achter wat deze man is toegezegd. En nu zeg ik er niets meer over, tis goed geweest!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 11:54   #36
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
je komt er nooit achter wat deze man is toegezegd
Het zou me niet verbazen dat ze hem een (optisch) volle bos en een potlootstreepje (1-2mm) van een litteken met verder geen of minieme ongemakken hebben voorgelogen.




F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 6 april 2006 om 12:11
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 12:14   #37
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
Het zou me niet verbazen dat ze hem een (optisch) volle bos en een potlootstreepje (1-2mm) van een litteken met verder geen of minieme ongemakken hebben voorgelogen.




F33D Y4 H34D
Blijft gissen dus, en daarmee ook de (on)terechtheid van deze klacht. Maar goed, iedereen maakt fouten dus waarom zou het ook daar niet zijn fout gegaan. Ik ben echter nu we 3 maanden verder zijn nog steeds tevreden. Hoop maar dat ik dat over 5 maanden ook nog ben...

Waarom staan er eigenlijk steeds van die gekke codes onder jouw berichten??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 12:24   #38
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157


Tabula rasa
is Latijn voor 'gewiste tafel'. Het begrip wordt gebruikt voor een pure, onbeïnvloede mens in het nature nurture-debat over aangeboren en aangeleerde eigenschappen in met name de filosofie en psychologie.

Ik was een onbeschreven blad m.b.t. MPB toen ik voor het eerst op haarweb aanmeldde, vandaar.

F33D Y4 H34D => feed youre head, voed je hoofd (hier letterlijk en figuurlijk toe te passen.)

Slaat op de leergierigheid die ik heb voor deze materie (alopecia) tevens voed ik mijn hoofd (haren) met de nodige middeltjes om ze zo lang mogelijk te behouden.

Dit omdat ik de verlichting van acceptatie (scheren) nog niet heb bereikt.


F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 6 april 2006 om 12:45
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 12:33   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Thanks, interessant!

Mbt tot dat scheren: kunt het toch altijd proberen en als het niets is weer aan laten groeien? Maar heel eerlijk: ik heb het ook overwogen en niet gedaan...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mislukte FUE foto's test123 Chirurgische behandelingen 15 2 april 2006 13:37
Vruchtensap uit pak slecht??? Pasta ook? Guoy Medicijnen/haargroeimiddelen 23 30 juni 2005 22:41
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.