Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 mei 2008, 22:45   #1
petertjuhh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2006
Berichten: 25
Shedding

Hallo, ik had een vraagje over shedding.
Ik weet wat het in houd hoor, maar ik vroeg me af wat ik kan verwachten.
Kan nergens vinden hoeveel je ongeveer gaat verliezen in de shedding.
Zal vast bij iedereen anders zijn, maar moet ik denken aan een echte flinke uitdunning van het haar? Of valt het uiteindelijk nog wel mee en valt het niet echt op?

Ik heb namelijk 3 jaar gespaard voor het haar wat ik nu heb, wil alleen de kruin stabaliseren. Als ik echt teveel haar ga verliezen en het na die tijd weer een hele tijd moet bijgroeien begin ik er liever niet aan.

Bedankt!!
petertjuhh is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2008, 21:27   #2
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
hangt af van persoon tot persoon

ik gebruik nu al 5 maand dutasteride, en na 2 maand gebruik had ik een serieuze shedding, echt als ik door men haar ging met men handen hangde er telkens haar aan, ook bij het inmasseren met minodixil hangt men handen wel haar, ik schrok er erg van, en na 2 weken dacht ik ermee te stoppen aangezien het meer uitval veroorzaakte dan tegenhield, maar ik had op internet info gezocht, dat dit het bewijs was dat het produkt werkt,en na 3 helse weken klopte dit wel, haaruitval stopte, en ik groeide dikker haar terug, nu het is schrikken van hoeveel haar ja soms aan je handen kon hebben, maar in de spiegel zag je wel niet dat het dunner werd, dus al bij al , zul je de shedding meer zien als haar dat aan je handen hangt als je erdoor gaat, toch de eerste 3 weken als het begint, maar het is wel niet dat ineens je je hoofd door je haar zal zien ... ik zou zeggen waag het erop , deed ik ook, shedding heb je toch de eerste maand niet hoor en het duurt maar een tijdje, daarna gaat alles voorruit, zowel haardikte als donshaar dat weer volume en kleur krijgt
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 21:58   #3
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Bij mij zieje vooraan wel de huid door t haar heen..

Ik denk als ik aan fina ofzo ga, dat het wel heel erg word...

K durf ookniet goed voor de bijwerkingen enzo.. najah
Freak out is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Shedding Petro AGA - Algemeen 192 15 december 2011 20:11
Saw Palmetto shedding Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 29 februari 2004 14:18
Shedding: De waarheid II Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 0 31 januari 2004 10:16
Shedding: De waarheid I Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 0 31 januari 2004 10:15
shedding RICK Medicijnen/haargroeimiddelen 0 3 oktober 2003 09:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.