Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 december 2006, 08:26   #1
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Question Char Margolis

Ik kijk niet veel TV programma's maar enkele neem ik speciaal op mede door het feit dat ik vaak verhinderd ben op het moment van uitzending.
Het programma op RTL4, Char het medium, is er een van.
Programma waarin de spiritiste Char lezing houd en, naar zij zegt, in contact komt met de overleden dierbaren door middel van een "reading".
Ik zag gisteren via mijn videospeler alweer de laatste uitzending van dit seizoen. Volgend jaar weer een natuurlijk want de kijkcijfers liegen er niet om. Char is big business.

Zij weet vaak informatie naar boven te halen die zij niet kan weten.
Niet zozeer omdat ik geloof in het "contact met de doden kunnen leggen" door het medium, maar wel door de uitwerking van de "readings" die ze aan mensen geeft, kijk ik. Daar doet ze goed werk mee. Haar beweringen over de doden zijn dan nogal gewaagd, naar mijn mening. Ik meen dan ook te weten hoe daadwerkelijk de vork in de steel steekt.

De vraag is dan ook: hoe doet ze het? Hoe komt ze aan haar informatie over de mensen die ze niet kent. Krijgt ze dit door van de overleden dierbaren, of... is er een andere manier.

Ik zou graag van jullie weten, of je een idee hebt, hoe zij aan haar informate komt en wat je van haar vind.

Mijn dank.

Gletscher.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 09:28   #2
waterengel
HaarWeb lid
 
waterengel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2006
Locatie: West Brabant
Berichten: 40
Hallo Gletscher,

Ik denk dat Char heel goed kan lezen bij andere mensen. Dat ze daar een zintuig voor heeft. Dat ze direct contact heeft met het dodenrijk betwijfel ik zelf een beetje. Het letters opnoemen is een kwestie van goed kijken naar de persoon die tegenover je zit. Als ze namelijk een letter goed heeft dan veranderd de uitstraling van zo iemand. Verder denk ik dat je als mens behoorlijk wat verteld door nonverbale communicatie zelfs door energie die om je heen hangt. Dat kunnen mensen als Char mijn inziens goed lezen. Dat het knap is wat ze doet dat staat buiten kijf.

Hmm beetje vaag verhaal misschien maar ik denk dat het zo zo'n beetje werkt. Maar ik ben geen deskundige hoor.
__________________
"Verdraagzaamheid is als een schat in huis"
waterengel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 10:08   #3
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
mediums zijn gewoon oplichters.

het is een combinatie van psychologie, een heel hoog EQ en de kennis van bepaalde feitjes die raadselachtig overkomen maar meer met kansberekening te maken hebben.

zo is het dat jij een litteken op je linkerknie hebt!


in de quest of kijk heb ik er een leuk artikel over gelezen, eens zien of ik dat nog weer kan opduikelen.

http://www.skepsis.nl/medium.html

en bovendien hebben ze een keer een echt wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd waarbij een paar mediums readings moest houden over ik dacht 25 mensen.
de 25 mensen moesten later uit al die readings die paar kiezen die bij ze paste.

en ja hoor, het klopte voor geen meter
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 10:43   #4
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Informatieoverdracht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waterengel
Hallo Gletscher,

Ik denk dat Char heel goed kan lezen bij andere mensen. Dat ze daar een zintuig voor heeft. Dat ze direct contact heeft met het dodenrijk betwijfel ik zelf een beetje. Het letters opnoemen is een kwestie van goed kijken naar de persoon die tegenover je zit. Als ze namelijk een letter goed heeft dan veranderd de uitstraling van zo iemand. Verder denk ik dat je als mens behoorlijk wat verteld door nonverbale communicatie zelfs door energie die om je heen hangt. Dat kunnen mensen als Char mijn inziens goed lezen. Dat het knap is wat ze doet dat staat buiten kijf.

Hmm beetje vaag verhaal misschien maar ik denk dat het zo zo'n beetje werkt. Maar ik ben geen deskundige hoor.
Hey Waterengel,
Bedankt voor je reactie, en ik vind hem zeker niet vaag.
De essentie van je opmerking is dat je vind dat de informatie die zij "doorkrijgt" niet van de overledenen afkomstig is, maar van de persoon zelf. Toch?
Zeker geen slechte opmerking.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 10:46   #5
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
mediums zijn gewoon oplichters.

het is een combinatie van psychologie, een heel hoog EQ en de kennis van bepaalde feitjes die raadselachtig overkomen maar meer met kansberekening te maken hebben.

zo is het dat jij een litteken op je linkerknie hebt!
Dank je wel voor je reactie darkster1981.
Een opmerking die bij je past.

Die kansbereking snap ik niet helemaal.
Zij begint vaak met 2 letters waarvan er een bijna altijd de juiste is.
Aangezien het alfabet 26 letters heeft waarbij de Q niet vaak zal voorkomen bij een nederlandse naam, dan is de kansbereking toch niet van dien aard, dat zij een dergelijke score kan halen.
Of zie ik dat verkeerd?
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 11:17   #6
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik geloof zonder enige twijfel in Char. Waarom??? Nu denken de meeste dat ik uit me nek lul, maar ik heb in Kasjmier zelf contact gehad met een geest.

Al had ik in Kashmier geen contact gehad met geest. Dan alsnog geloof ik er heilig in.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 11:28   #7
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Die kansbereking snap ik niet helemaal.
Zij begint vaak met 2 letters waarvan er een bijna altijd de juiste is.
Aangezien het alfabet 26 letters heeft waarbij de Q niet vaak zal voorkomen bij een nederlandse naam, dan is de kansbereking toch niet van dien aard, dat zij een dergelijke score kan halen.
Of zie ik dat verkeerd?
Beste gletscher. Iemand met goed intuitie kan zelfs dingen niet weten die Char wel wist over de doden. Wij zijn nou eenmaal kritisch en als we iets niet snappen dan keuren we het af. zo keuren we Char ook snel af.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 12:11   #8
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Geest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Beste gletscher. Iemand met goed intuitie kan zelfs dingen niet weten die Char wel wist over de doden. Wij zijn nou eenmaal kritisch en als we iets niet snappen dan keuren we het af. zo keuren we Char ook snel af.
Dank je wel Simbah voor je bijdrage.
Ik snap inderdaad niet dat zij daadwerkelijk contact met de doden kan hebben. Maar ik keur Char niet af omdat ik haar niet snap. Zij helpt nabestaanden. Dat keur ik erg goed. De vraag is waar zij haar informatie vandaan haalt. Ik heb daar een ander idee over.

Je schrijft dat je zelf contact met een geest hebt gehad. Zou je willen vertellen hoe dat precies in zijn werk ging? En hoe wist je dat je met een geest te doen had?
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 12:53   #9
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Dank je wel voor je reactie darkster1981.
Een opmerking die bij je past.

Die kansbereking snap ik niet helemaal.
Zij begint vaak met 2 letters waarvan er een bijna altijd de juiste is.
Aangezien het alfabet 26 letters heeft waarbij de Q niet vaak zal voorkomen bij een nederlandse naam, dan is de kansbereking toch niet van dien aard, dat zij een dergelijke score kan halen.
Of zie ik dat verkeerd?
mensen hebben vaak veelal dezelfde herinneringen, althans de gebeurtenissen kunnen overeenkomen.

zo zullen heftige gebeurtenissen vaak je wel bijstaan terwijl minder belangrijke wat verder in je geheugen liggen.

het ligt er vaak aan hoe je de vraag stelt om een goed antwoord te krijgen.
en als je eenmaal een vraag stelt kun je steeds verder gaan om zo dan zogenaamd iemand te lezen.

en daarnaast kun je natuurlijk ook zorgen dat je informatie op voorhand hebt of dit tijdens de uitzending zoekt.

je moet je altijd afvragen:

"wat zie ik niet"
"wat hoor ik niet"
"wat vertelt ze niet"

ik durf wel te wedden dat char niet meewerkt aan een wetenschappelijk opgezet onderzoek, valt ze meteen door de mand.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 12:53   #10
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Je schrijft dat je zelf contact met een geest hebt gehad. Zou je willen vertellen hoe dat precies in zijn werk ging? En hoe wist je dat je met een geest te doen had?
Ja hoor. In Kashmier hebben wij gewoon een eengezinswoning met een een heel groot muur omheen die niet hoger is dan 2 meter denk ik. Elke keer als je naar dat muur ging bij een bepaalde plek dan hoorde je voetstappen, je hoorde duidelijk iemand lopen. Mijn ouders en heel veel andere hebben dat ook opgemerkt. Het is niet iets wat normaal zou kunnen zijn...geruis of iets anders. Het was echt een geest. Totdat wij dat muur hebben verbouwd en toen hoorde je het niet meer. Iemand vertelde mij dat dat geest daar vastzat en nu is bevrijd.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 12:54   #11
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
je moet je altijd afvragen:

"wat zie ik niet"
"wat hoor ik niet"
"wat vertelt ze niet"
ok
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 12:57   #12
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
http://www.randi.org/jr/121401.html

hier wordt het een beetje uitgelegd.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 13:02   #13
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ik kots van zulke mensen, net als Jomanda. Mede door haar schuld is Silvia ook overleden. Mensen zijn beperkt gemaakt en daarom kunnen we maar een klein gedeelte van onze hersenen gebruiken en de rest niet en niemand kan in de toekomst kijken. Waarom de regering zulke mensen niet opsluit
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 13:09   #14
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ik kots van zulke mensen, net als Jomanda. Mede door haar schuld is Silvia ook overleden. Mensen zijn beperkt gemaakt en daarom kunnen we maar een klein gedeelte van onze hersenen gebruiken en de rest niet en niemand kan in de toekomst kijken. Waarom de regering zulke mensen niet opsluit
ja en sommige mensen kunnen net wat beter gebruik maken van bepaalde delen van de hersenen.

http://www.skepsis.nl/tv-mediums.html


mensen kun je zo makkelijk iets wijs maken, het is gewoon leuk.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2006, 13:42   #15
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Alles in het universum bestaat uit energie

Alles in het universum bestaat uit energie (trillingen).
Deze energie is eeuwig en kan nooit vernietigd worden, maar gaat over in een andere vorm.
Mensen bestaan uit energie, overledenen bestaan uit diezelfde energie ... kortom ALLES BESTAAT UIT ENERGIE. (zie kwantumfysica)
Als het illusionaire stoffelijke lichaam sterft, leeft deze energie of ons spirituele lichaam of onze ziel ... whatever ... gewoon verder in een andere dimensie, op een ander niveau die voor de gewone sterveling normaal gezien niet zichtbaar is.
De energie van iemand die overleden is kan je echter heel goed opvangen door in je hart te kijken / door intuïtie / door eigen innerlijke wijsheid / door afstemming op je hogere Zelf.

Bijvoorbeeld :
Toen mijn vader 8 jaren geleden overleed bleef zijn energie dag en nacht rond mij 'hangen'. Ik werd er compleet gek van! Als kind werd ik door hem 6 jaren lang zowel lichamelijk, emotioneel en sexueel misbruikt. Na zijn overlijden gingen deze misbruiken gewoon door in de vorm van vele angstige nachtmerries.
Tot een medium mij enkele jaren geleden zei dat mijn vader 'aanwezig' zou blijven omdat hij wachtte op Vergeving.
Dankzij haar woorden stelde ik heel stilaan mijn gesloten hart weer 'open' om Vergeving te schenken aan mijn vader ... en kreeg ik "echt" contact met hem.

Het eerste contact was op een late donkere avond tijdens een
meditatieoefening met 1 kaarsje aan. Ik voelde een zacht windje langs me heen gaan en mijn kaarsje ging uit.
Ik voelde héél duidelijk zijn aanwezigheid.
Urenlang hebben we gepraat en samen gehuild via onze gedachten en ik kreeg alle antwoorden op alle vragen waar ik na zovele jaren zoeken nog steeds geen zinnig antwoord op had kunnen vinden.
Nadien is mijn vader nog enkele keren in mijn dromen geweest om me het Allerbelangrijkste duidelijk te laten voelen ... en dat was zijn liefde voor mij ...
Eindelijk kon ik verder met mijn leven ... en hij met zijn leven aan de 'andere zijde' ... ik zag hoe hij nog éénmaal naar mij wuifde en heel gelukkig door de ingang van de tunnel ging.

Dit is één van mijn véle getuigenissen die voor mij bevestigen dat wij 'informatie' kunnen krijgen uit andere dimensies.
Het is gewoon een kwestie van je hart open te stellen, te luisteren naar je innerlijke wijsheid, je intuïtie, het Hogere in jeZelf ..... net zoals medium Char.

Het boek van Char Het medium : Vragen van de aarde, antwoorden uit de hemel las ik een 2- tal jaartjes geleden.
Ondertussen gingen er al vele spirituele boeken door mijn handen.
Momenteel lees ik het boek Het Jesaja effect geschreven door Gregg Braden.
Medium Char wordt er niet in vernoemd, echter wel vele profeten die ons Boodschappen nalieten en waarvan de Waarheid van deze Boodschappen stilaan bij de mensheid begint door te dringen.
Boodschappen gebracht door profeten zoals : Matteüs, Boedha, Edgar Cayce, Einstein, Gandhi, Kahlil Gibran, Jezus, Johannes, Marcus, Nostradamus, Noach, Thomas, de Maya' s, de Essenen, enz ... Teveel om op te noemen.

Vg.
Karin.

Moge je intuïtieve reis je ertoe aanzetten de grootsheid van je eigen ziel
te ontdekken en een leven vol tevredenheid, rust en vreugde te leiden!
CHAR MARGOLIS
wilfried is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.