Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 4,20 gemiddeld. Weergave
Oud 28 januari 2007, 16:29   #1
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Revita Shampoo

Op 10 Februari wordt er een nieuwe shampoo gelanceert en dit is goed nieuws

Ingredienten:

Apple Polyphenol
Copper Peptides
Spin Traps
Ketoconazole 2%
Caffeine 4%
MSM
Biotin
Emu Oil
Rooibos Tea
Carnitine Tartrate
Amino Acids: Ornitine, Taurine, Cysteine


Erg leuke shampoo, alleen is het wel duur namelijk 32 dollar en alleen uit het buitenland te bestellen. Ik ben benieuwd naar de effectiveit van de shampoo sinds het maar ~5 minuten op je hoofd intrekt.

Meer info hier.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2007, 18:20   #2
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
Op 10 Februari wordt er een nieuwe shampoo gelanceert en dit is goed nieuws

Ingredienten:

Apple Polyphenol
Copper Peptides
Spin Traps
Ketoconazole 2%
Caffeine 4%
MSM
Biotin
Emu Oil
Rooibos Tea
Carnitine Tartrate
Amino Acids: Ornitine, Taurine, Cysteine


Erg leuke shampoo, alleen is het wel duur namelijk 32 dollar en alleen uit het buitenland te bestellen. Ik ben benieuwd naar de effectiveit van de shampoo sinds het maar ~5 minuten op je hoofd intrekt.

Meer info hier.
Wauw wat een mooie fles!!

Wordt vast weer een grote hype op de Amerikaanse forums...

Vind het wel positief dat, althans dat zegt de producent, voor de shampoo geen chemische rommel gebruikt is.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2007, 19:51   #3
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
klinkt goed, maar jammer dat het alleen vanuit de states te bestellen is (reason #2039 why I'd rather live there...)

het is afwachten wat de werkelijke resultaten zijn natuurlijk, en hopen dat het ooit in nederland te verkrijgen is, of dat mijn emigratieplannen doorgaan.
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2007, 22:23   #4
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
klinkt echt als een heel veelbelovend product! Ben benieuwd of het een beetje een grote fles is en hoe lang je ermee zal doen. Het importeren uit de vs is niet echt een probleem aangezien de dollar vrij laag staat ten opzichte van de euro btw is ook minder dus dat maakt de verzendkosten weer een beetje goed. 33 dollar is 25 euro. Nog wel best veel geld voor een flesje shampoo.. Maar hopelijk doe je er redelijk lang mee en zal het bedrag per maand wel meevallen.

Dit vond ik trouwens ook nog best opvallend om te lezen op hun site:
In addition to using high performance treatments like Revita, you may consider the following traditional lifestyle changes that are also helpful in slowing hair loss:
• Don't use harsh chemicals on your hair. This includes the use of some topical treatments (like low quality generic Minoxidil formulas) that despite the presence of active ingredients, contain chemicals that can irritate the scalp and block proper nutrition of the follicle.
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)

Laatst gewijzigd door haaribo; 28 januari 2007 om 22:26
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 00:08   #5
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Dit lijkt me ook wel wat. Hopen dat het in NL verkrijgbaar is/gaat worden.
gr,
Balende
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 00:47   #6
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
Klinkt idd best veelbelovend!
Maar ik zie dat het product van DS Laboratories is, en die hebben al een tijdje een ander (zogenaamd?) veelbelovend haaruitval product op de markt: Spectral DNC. Dit product is al een jaar of langer op de markt, dus lijkt het me verstandig om naar de resultaten/ervaringen ervan te zoeken, want die geven dan een aardige houvast van hoe betrouwbaar de beweringen van DS Laboratories zijn.

Ik heb overigens onlangs besloten om een gokje te wagen en Spectral DNC (via strawberrynet.com) besteld. Ik had het binnen een week netjes door de post bezorgd (dat allemaal voor 30 euro). Ik heb het net twee dagen en kan dus nog weinig zeggen over de beweringen.

Iemand anders wel?

Laatst gewijzigd door ibbi; 29 januari 2007 om 00:53
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 00:56   #7
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi
Ik heb overigens onlangs besloten om een gokje te wagen en Spectral DNC (via strawberrynet.com) besteld. Ik had het binnen een week netjes door de post bezorgd (dat allemaal voor 30 euro). Ik heb het net twee dagen en kan dus nog weinig zeggen over de beweringen.
Houd ons ajb op de hoogte! waar had je het nou precies gekocht want strawberrynet.com is een of andere duitse ict leverancieer!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 10:29   #8
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tellmemore
Houd ons ajb op de hoogte! waar had je het nou precies gekocht want strawberrynet.com is een of andere duitse ict leverancieer!
Ehm, ik weet niet hoe je daarbij komt, want als ik strawberrynet.com in m'n browser typ, krijg ik een mooie website van een leverancier van skincare producten...
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 11:09   #9
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi
Ehm, ik weet niet hoe je daarbij komt, want als ik strawberrynet.com in m'n browser typ, krijg ik een mooie website van een leverancier van skincare producten...
mmm ik heb netjes strawberry.net ingetyped was gister blijkbaar een beetje heel erg moe!

Mijn excuses!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 16:34   #10
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ben erg benieuwt, kost wel wat maar ik heb het er graag voor over
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2007, 18:21   #11
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Als iemand enig idee heeft hoe deze shampoo te bestellen c.q. verkrijgen is hoor ik dat graag!
Gr,
Balende
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2007, 00:27   #12
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
ik heb uit belangstelling een email gestuurd met de vraag of het product ook in nederland te verkrijgen kan zijn, en als dit niet het geval was, hoe dan wel. dit is wat ik terugkreeg:

Citaat:
Dear Danny,

Thank you for your email and your interest in Revita Shampoo.


Unfortunately, we do not, as yet, have any physical dealers in the Netherlands, although we hope to expand our business to other European countries in the future. We have a few dealers in the UKwho will most likely carry this product soon after its release, such as www.skinlightcosmetics.co.uk, www.firstvitality. co.uk, www.inhousepharmacy.co.uk, etc. At the moment, however, all of our authorized retailers sell our products only through online stores.

Revita Shampoo will be released in a few weeks and should be available at some of our authorized retailers by the middle of February. The price of this product will be around U$32.00.


Please let us know if we can be of further assistance.

Have a great week!


Regards,

Angie C.
DS Laboratories, Inc.

hier staan dus wel enkele sites waar het te bestellen is. ik heb nu geen tijd om deze sites te bekijken, maar dat doe ik snel
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it

Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 november 2007 om 10:14
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 15:28   #13
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Echt ongelooflijk, op die website bij de FAQ's staat waarom ze het zo goedkoop aan kunnen bieden :S!

32 dollar vind ik nou niet echt goedkoop voor een flesje shampoo en dan ook nog die onzin er bij dat de ingredienten van over de hele wereld komen blablabla... De kostprijs van die shampoo ligt echt niet hoger dan 8 dollar ofzo hoor...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 16:32   #14
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Echt ongelooflijk, op die website bij de FAQ's staat waarom ze het zo goedkoop aan kunnen bieden :S!

32 dollar vind ik nou niet echt goedkoop voor een flesje shampoo en dan ook nog die onzin er bij dat de ingredienten van over de hele wereld komen blablabla... De kostprijs van die shampoo ligt echt niet hoger dan 8 dollar ofzo hoor...
De ingredienten zijn erg duur. Moet je maar eens kijken wat een topical kost met appelextracten erin. Spin Traps en emu oil zijn ook niet goedkoop.

Over Spin Traps heb ik een keer een vraag gesteld of het waarde heeft in een shampoo:

Citaat:
Spin-traps in a shampoo require large quantities because of the shampoo volume and they are very expensive ingredients. It is more cost effective to add them to a topical.
Het is ook de bedoeling dat je de shampoo ongeveer 5 dagen per week gaat gebruiken. Dat vind ik een beetje teveel van het goede sinds ik om de dag mijn haren wast.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 16:35   #15
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
De ingredienten zijn erg duur. Moet je maar eens kijken wat een topical kost met appelextracten erin. Spin Traps en emu oil zijn ook niet goedkoop.
Voor ons als consument is het duur ja, maar denk je nou echt dat revita een filantropische instelling is? Niet zo naief, dat kleine beetje wat in zo'n flesje zit kost hen als producent echt helemaal niks!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een beetje informatie JackTheRipper Medicijnen/haargroeimiddelen 9 23 april 2007 13:58
Welke shampoo gebruiken jullie voor je haarwerk? kattemie Haarwerken 11 2 september 2006 23:52
Haaruitval door (goeie) SHAMPOO ! Arina Haarproblemen bij vrouwen 31 2 juli 2006 22:48
shampoo van dermatoloog okki Haarproblemen bij vrouwen 23 26 februari 2006 13:20
Nizoral 2% Shampoo tegen Proscar ruilen! Gaga Koopjeshoek 5 13 november 2004 03:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.