Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 mei 2007, 21:51   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Miffy,

Ik kan niet zien welke pruik(en) je precies besteld hebt, maar voor deze prijzen zijn 't allemaal synthetische en dan meestal zonder skin top of monotop. Voorzover ik weet, heeft alleen Instabeau die skin tops en die pruiken zijn van kanekalon, dus dezelfde vezel als hele dure merkpruiken, waardoor ze geen kortere levensduur zullen hebben.

Maar ook al liegen deze eBay-verkopers misschien over de kwaliteit, ze zijn toch spotgoedkoop. En ook al zijn de pruiken misschien niet zo heel erg mooi, dan zijn ze toch goed genoeg voor vakantie en om mee te sporten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 22:36   #17
Miffy
HaarWeb lid
 
Miffy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 12
Geslacht:
Ik heb deze besteld omdat die qua kleur en lengte aardig in de buurt komt van mijn eigen haar:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=290114724461
Maar ja, je kunt het natuurlijk moelijk inschatten op basis van een foto. Die van Instabeau vind ik ook mooi en nog steeds niet echt duur. Dit zijn volgens mij ook skin tops en die zijn incl. verzenden maar rond de 10 pond (15 euro): http://search.ebay.com/_W0QQsassZdeliverexpressQQhtZ-1

Ik heb (nog) niet echt een pruik nodig maar het lijkt me gewoon leuk om eens wat meer haar te hebben dan dat karige bosje van mij . Als ik hem ga dragen maakt het me ook niet zoveel uit dat mensen zien dat het een pruik is, ik zie het op dit moment meer als 'fashion item' dan als noodzaak.

Die glans van synthetische pruiken vind ik juist wel mooi. Van die Hollywood sterren op tv denk ik wl eens 'wat een mooi glanzend haar hebben ze toch'. Nu realiseer ik me dat het waarschijnlijk extensions zijn van synthetisch haar of misschien wel een pruik .
Miffy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 22:52   #18
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Miffy,

Bij de pruik die jij besteld hebt, staat wel in de beschrijving dat er monofilament in zit, maar daar hebben ze geen foto van bij gezet en bovenop 't hoofd gezien, is er ook geen scheiding zichtbaar. De open wefted cap ziet er niet veel anders uit dan bij dure pruiken, alleen zijn er weinig verticale banden, waardoor er grote "gaten" ontstaan (waar je je eigen haren doorheen kunt trekken voor extra bevestiging).
Bij de tweede link heb ik er eentje bekeken waar "skin top" in de beschrijving staat, maar ook daar hebben ze geen foto waar die skin top zichtbaar is.

Glanzend haar vind ik ook mooi, maar de meeste synthetische pruiken zijn hoogglans, bijna glitterend en dat staat erg nepperig. Je schijnt die superhoogglans er trouwens met een paar shampoobeurten uit te kunnen wassen. Ik weet niet wie jij bedoelt met Hollywood-sterren, maar Cher, Tyra Banks, Beyonce etc. dragen de allerduurste pruiken van Europees mensenhaar en geen synthetische.

Bestellen bij een eBay-verkoper die nergens een adres of telefoonnummer heeft vermeld, vind ik trouwens wel een beetje link.

Hopelijk wordt 't een succes voor jou; 't kost in ieder geval lekker bijna niks. Wil je straks verslag uitbrengen en duidelijke foto's posten?
Daar kunnen we dan allemaal van leren. Bedankt alvast!

Groeten,
Hanna

Laatst gewijzigd door Hanna; 12 mei 2007 om 03:27
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 10:20   #19
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bestellen bij een eBay-verkoper die nergens een adres of telefoonnummer heeft vermeld, vind ik trouwens wel een beetje link.
Dat is toch altijd Ebay? Ik kijk altijd naar de feedback die iemand heeft, en zeker als het een store is, zijn de gegevens bij Ebay bekend (en worden gecontroleerd).
Ik bestel al jaren dure lingerie via Ebay, en echt nog nooit een probleem gehad.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 12:55   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
't Kan allemaal best goed geregeld zijn, dat weet ik niet, maar die reviews zijn -voor zover ik gelezen heb- ALTIJD positief, anders mag de klant nooit meer iets bestellen en dat schrikt wel af.

Ik heb tot dusverre alleen besteld bij een eBay-verkoper die ook een website heeft en daar dan al zijn/haar gegevens keurig heeft vermeld.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 14:34   #21
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
't Kan allemaal best goed geregeld zijn, dat weet ik niet, maar die reviews zijn -voor zover ik gelezen heb- ALTIJD positief, anders mag de klant nooit meer iets bestellen en dat schrikt wel af.

Ik heb tot dusverre alleen besteld bij een eBay-verkoper die ook een website heeft en daar dan al zijn/haar gegevens keurig heeft vermeld.
Dit klopt echt niet.
Als ik een product definitief aankoop, dan heeft de verkoper niet eens meer de keuze dat al of niet aan mij te verkopen.
Zodra ik op 'kopen' of 'bieden' druk, verloopt het hele proces vrijwel automatisch, zonder tussenkomst van de verkoper. Die hoeft het alleen nog maar te versturen.
Je kan het ook anders zien: verkopers doen door die beoordelingsmogelijkheid gewoon goed hun best.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 15:14   #22
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Hm, ik denk dat dit het einde was van mijn pruikenavontuur. Ik heb inderdaad pruik model "Escape" van Georgie gekocht en ik moest het volgend constateren:

1. De pruik had geen blonde highlights maar grijze, wat maakt dat je zoiets niet vrijwillig op je hoofd zet (ik doe verschrikkelijk veel moeite om die in mijn eigen haar weg te werken)
2. Hij paste maar mijn spiegelbeeld leek angstwekkend op mezelf, maar dan veel tuttiger. In feite heeft het hetzelfde model als mijn eigen haar, maar mijn haar is vijf cm langer van onderen en twee cm aan de pony. Dat het tuttiger is komt doordat het boller is op mijn hoofd, doordat de pony te kort is en doordat de kleur saai is
3. Het haar was doffer en minder boeiend van kleur dan het mijne hoewel ik geen enkele pretentie heb over de kwaliteit van mijn natuurpruikje (pruik was één tot twee tinten donkerder en duidelijk te onderscheiden van mijn roestkleur)
4. Twee uur na het afzetten voelde ik de pruik nog steeds
5. De kwaliteit is niet wat je voor die prijs zou verwachten

In bepaalde details hadden jullie allebei dus gelijk! Weet nog niet wat ik doe, zeker is dat ik hem nooit in publiek zal dragen maar misschien koop ik er wat van die goedkope pruiken bij en maak ik een eigen creatie. Die ik vervolgens ook niet draag maar dan heb ik er nog lol aan.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 16:46   #23
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Correctie, de highlights zijn niet grijs maar asblond wat samen met donkerbruin grijs oogt. Ik denk dat het om een incourante partij gaat. Ik kan er verder niks mee.

Het ziet er alleen uit of een verfbeurt verschrikkelijk mislukt is. Het is visueel een ware opluchting als ik hem afzet. Ik kom hier echt niet op het haarweb omdat ik zulk fantastisch haar heb maar dit doet echt afbreuk.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo


Laatst gewijzigd door Cory; 12 mei 2007 om 16:51
Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 16:56   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Gôh Cory, dat vind ik echt sneu voor jou. Misschien kun je 'm ruilen? Als de kleuren inderdaad niet kloppen met de beschrijving, zou je zelfs gewoon je geld terug moeten kunnen krijgen.

1. De Georgie-color chart zegt zelf dat 't licht blonde highlights zijn, dus die lui zijn kleurenblind of jij bent te kritisch.....? Tja, dat is nou een vet nadeel van synthetisch: je kunt 't niet verven. Het is mij trouwens wel eens gelukt om polyester met een tinnetje donkergele textielverf toch lichtgeel te krijgen, dus misschien lukt 't ook om deze grijze haren in de juiste tint te krijgen.
2. Te bol op je hoofd: Pin de pruik vast op een foamkop, spuit de top nat met water en gebruik dan een niet te hete föhn terwijl je het haar met de andere hand platter drukt. Combineer dat even met punt 3.
3. Een gloednieuwe pruik moet eerst gewassen worden omdat-ie anders meestal te kriebelig is; daarna met speciale conditioner voor synthetische pruiken behandelen en dan droogdeppen en vanzelf verder laten drogen (of met een niet te hete föhn) Vervolgens kun je er glans bijspuiten met speciale haarlak voor synthetische pruiken. Gewone haarlak schijnt al gauw een doffe poederachtige laag achter te laten.
4. Zat de pruik dan toch te strak? Na een paar keer (te warm) wassen worden alle caps sowieso ruimer.
5. Dat vreesde ik inderdaad ook al, daarom adviseer ik ook iedereen om eerst ervaring op te doen met zo goedkoop mogelijke pruiken. 't Vereist nog een hele studie en veel ervaring en hulp van anderen voordat je eindelijk iets goeds gevonden hebt en dan loop je nog de kans dat de fabrikant stopt met de produktie van dat model omdat 't ineens uit de mode is...

Doe er echter niets aan voordat je antwoord hebt van de leverancier of je 'm ruilen mag of je geld terug kunt krijgen.

Succes!

Washing and conditioning synthetic wigs.doc

Laatst gewijzigd door Hanna; 12 mei 2007 om 17:09
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2007, 11:24   #25
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Je hebt er een hele studie van gemaakt niet, Hanna? Lees je er zoveel over of/en heb je zoveel pruiken van dichtbij gezien?

Als je een pruik koopt dan verwacht je dat die mooier is dan je eigen haar. Zeker als die 250 gulden kost (reken voor de gelegenheid om). Vanwege de mooie plaatjes had ik er een te hoge dunk van. Ik begrijp wel nu dat ze de foto genomen hebben zoals het haar er op zijn gunstigst eruitzag (en dat dat "reclame" heet ).

Ik heb eigenlijk geen feducie meer in de company.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2007, 12:12   #26
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Ik zou hem ook niet meer kunnen ruilen want, er vanuit gaand dat ik hem niet zou kunnen ruilen ("nooit uitgeprobeerd" staat bij de aanbiedingen) heb ik er wat grijze haren uitgehaald.

Als ik naar deze site ga: http://www.maxwigs.com/alan-eaton-c209/ dan zien al die modellen er te wow uit. Ook de vergrote verbeeldingen zijn veelbelovend. Je denkt dat het dus alleen maar een kwestie van kiezen is en je hebt een prachtig kapsel. Je trekt het over je hoofd en je bent klaar en iedereen vraagt zich af naar welke kapper je bent geweest.

Nu ik de discrepantie heb mogen ervaren tussen de foto en de realiteit moet ik concluderen dat je met zoiets op je hoofd nieteens de was buiten op de lijn kan hangen zonder dat de buren de slappe lach krijgen of zich afvragen of je een travestiet te logeren hebt.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2007, 13:25   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Cory,
Ik heb er inderdaad een "studie" van gemaakt door er ontzettend veel over te lezen en foto's te bestuderen van meer of minder tevreden lotgenoten met hun nieuwe aanwinst op hun hoofd (MS-Wigsupport).

Jouw beschrijving van deze pruik wat betreft de dofheid en de kleuren, vind ik goed overeenkomen met de grote foto die Alamp zelf heeft gemaakt en geplaatst:
Alamp-Georgie-Escape.jpg

Natuurlijk zien fotomodellen op websites er WOW-uit; het zijn dan ook beroepsmodellen en beroepsfotografen waar ook nog kappers en visagisten hun uiterste best hebben gedaan; dat heet geen reclame, maar presentatie. Neem je een lelijk model met een chagrijnige kop, dan zal 't produkt nauwelijks verkocht worden. Koop je kleding via een postorderbedrijf, dan zit 't ook vaak totaal in de kreukels, valt langer of korter, nauwer of wijder dan bij het fotomodel en de kleur kan anders uitvallen dan op de foto. Dus, koop alleen als je ruilen kunt of als 't spotgoedkoop is.

Beslist niet alle pruiken zijn lelijk, maar aan de meeste moet wel wat gesleuteld worden wat betreft kriebeligheid of pasvorm, zelfs de allerduurste van $ 3000. Veel dames laten het versleutelen over aan deskundigen en betalen daarvoor nogmaals een klein vermogen.....

Jij vergelijkt de pruik met je eigen nog mooie haardos; de overgrote meerderheid van de lotgenoten heeft echter nog maar een paar zielige sprietjes of helemaal geen haar meer....en is vervolgens dolblij als de pruik maar enigszins in de buurt komt van de wensen en niet zoveel geld heeft gekost. De ene is natuurlijk kritischer dan de ander.

Als je eventjes lid wordt van MS-Wigsupport, kun je daar in de foto-albums honderden foto's van lotgenoten bestuderen en vragen stellen zoveel je wilt over aanschaf, aanpassing, onderhoud, etc.
Als je mij via p.m. je email-adres geeft, kan ik je er ook vele toesturen, die ik niet hier op deze publieke site mag posten.

Is het zichtbaar dat je er wat grijze haren uitgetrokken hebt?
Dat "nooit uitgeprobeerd" is natuurlijk onzin; 't moet veranderd worden in "nooit gedragen". Om een pruik te kunnen ruilen, mag hij niet afgeknipt of gekruld zijn, niet vies geworden zijn, niet gewassen zijn en ook niet stinken, ook niet naar parfum.

Laatst gewijzigd door Hanna; 13 mei 2007 om 15:41
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2007, 23:10   #28
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Ja, ik heb de meeste grijze haren weggehaald. Omdat de diepte nu weg is, is hij niet bruikbaar. Dat zou hij pas zijn als er weer nieuwe highlights in zitten. Licht roodbruine highlights is eigenlijk de enige kleur die erbij past. Misschien koop ik wel een bosje weave haar bij Caramello en werk die er rijkelijk doorheen.

Een andere mogelijkheid is om hem uit elkaar te halen om ze als extensions te gebruiken. Een jaar geleden was ik nog bezig met clip-in extensions omdat ik graag wat voller haar wou hebben. Op het moment heeft dat wat minder mijn aandacht omdat het kennelijk cosmetisch wat beter gesteld is met mijn haar.

Enfin, ben nog bezig bij te komen van de miskoop. Het is nog niet zo erg als een kapper die je haar verknolt of een mislukte thuiskleuring. Dat zijn echt nachtmerries. Maar het is wel een boel geld voor een fata morgana.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2007, 18:10   #29
Miffy
HaarWeb lid
 
Miffy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 12
Geslacht:
Ik zou jullie nog op de hoogte houden van mijn 'haarwerk gekocht via eBay'. Nou het was een positieve ervaring, ik heb deze gekocht:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=290119142965
Inclusief verzendkosten heeft het $12,89 gekost, dus nog geen 10 euro.

Mijn moeder dacht dat ik mijn haar had geverfd (!) en een vriend geloofde niet dat het een pruik was ("laat eens voelen dan"). Door de verschillende bruin-tinten ziet het er heel natuurlijk uit.

Bijgaand 4 foto's, 1 van mij zonder, 1 met haarwerk (zonder flits) en 1 met haarwerk (met flits) en een van de cap. Vanwege de size limits kan ik geen grote foto's plaatsen, als iemand hi-res foto's wil dan kan ik deze mailen. Op de foto met flits glanst het haarwerk heel erg maar dat heeft echt met de flits te maken.

Ik ga het gewoon af en toe dragen, als ik uitga bijvoorbeeld of als ik een extreme bad hairday heb . Sinds januari ben ik enorm veel haar kwijtgeraakt. Ik heb 8 juni een afspraak met de dermatoloog (Dr. van der Rhee, nog bedankt voor de tip Georgie) en hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen over hoe of wat.

Groetjes,
Simone
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1zonder.jpg‎ (139,8 KB, 87x gelezen)
Bestandstype: jpg 2met.jpg‎ (115,1 KB, 97x gelezen)
Bestandstype: jpg 3met flits.jpg‎ (101,7 KB, 88x gelezen)
Bestandstype: jpg 4cap.jpg‎ (137,9 KB, 90x gelezen)
Miffy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2007, 18:27   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Simone,

Grandioos! Ziet er inderdaad natuurlijk uit. En dat voor een tientje......!

Maar snappen doe ik 't niet...want op die website staat dat ze voor de US al $ 11.90 shipping costs rekenen..... hoeveel verzendkosten heb jij dan moeten betalen?

De binnenkant van de cap ziet er bij jou beter uit dan op hun website!

En hoe ziet die skin top eruit? Een soort plastic? Glimt dat?
En "groeien" de haartjes er netjes één voor één uit? Of met bosjes van 2-3 haren tegelijk?
Ja sorry, ik wil graag ALLES weten....

Groetjes,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Littekens op hoofd dre_ Overige (haar)discussies - Algemeen 8 24 april 2007 01:24
Positieve verhalen over AA? Daantje2 AA - Algemeen 23 3 juni 2006 23:24
Even voorstellen en een vraag over een pruik of niet! Dreadgek TTM - Algemeen 25 27 maart 2006 10:14
Internet pruik jeffrey099 Haarwerken 4 21 november 2004 17:01
pruik, Joney Haarwerken 6 27 september 2004 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.