Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 21 maart 2009, 13:36   #1
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
castorolie/wonderolie

lieve mensen,

ff een kort berichtje. ik wil geen valse hoop geven aan mensen maar zal ff uitleggen wat ik heb gedaan en wat de resultaten zijn:

ik gebruik al 2 weken wonderolie op mijn wimpers en wenkbrouwen. gister was de resultaat zelfs te zien voor de andere mensen en niet alleen voor mij! ik heb sowieso op mijn rechteroog 2 duidelijke wimpertjes wat eigenlijk een beetje boven de wimperrand groeien. het is net een mm boven de oorspronkelijke wimperrand. en tussen mijn overgebleven wimpers heb ik ook allemaal nieuwe wimpers!
en mn wenkbrouwen, die groeien als kool! ik kan het niet meer bijhouden met epileren. ik werk nu preciezer met olie zodat ik geen onnodig haar opwek.

maar goed mensen, dit is dus mijn ervaring. sinds een paar dagen ben ik gestopt met minoxidil en smeer deze wonderolie op mijn kale plekken. ik heb heel veel hoop dat het gaat werken! het is echt een wonderspul en ik zal jullie op de hoogte houden!

(ik zal ook kijken of ik een foto kan maken van die 2 wimpertjes, maar denk niet dat mijn camera zo scherp is. ik zal mijn best doen!)

liefs!!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2009, 15:38   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja, ik had al vaker gelezen over succes met wonderolie. Hartstikke leuk dat 't ook werkt bij jou!

Het lijkt me wel erg lastig te moeten aanbrengen op de rand van het ooglid, zodanig dat 't niet in je ogen komt en dat er ook niet een halve centimeter verderop haren gaan groeien. Hoe doe jij dat?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2009, 22:12   #3
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hey hanna,

ja ik had ook zovaak van die succesverhalen gehoord, en ik wil toch alles geprobeerd hebben omdat ik er van overtuigd ben dat er echt wel een wondermiddel is voor onze rothaaruitval.

wat ik vooral las is dat vooral de onderwimpers goed groeiden. volgens mij komt het omdat het van de bovenooglid afdruipt en dan vooral op de onderwimpers komt. dus ik smeer mn hele bovenooglid ermee zodat het lang kan afdruipen naar mijn bovenwimpers (echt alleen op ooglid dus)

maar dat is niet eens het grootste probleem. het probleem is als je het op je hoofd smeert dat het dan zo via je bakkebaardjes loopt naar je kaak. ik ben bang dat ik straks een baard heb dus ja ik moet wel oppassen en steeds met een zakdoekje lopen om het af te vegen. heb wel hier en daar al een verdwaald haartje geconstateerd. voordat ik wist dat het het haargroei bevorderde had ik het een paar keer als haarmasker gebruikt (met olijfolie, echt met geweldige resultaat!) alleen was het blijkbaar zelfs met die paar minuten op mijn gezicht al zo goed voor mijn snorretje dat het nu dubbel zo lang is.

ik geloof echt in dit spul en ik zal alles ff posten wat ik zie en ontdek.

liefs!!

ow ja: je stoelgang is zelfs beter dan met activia het is oorspronkelijk een laxeermiddel, en blijkbaar neemt mijn bloed dat spul zo erg op dat het al effect heeft op mijn darmen.
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 01:54   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jemig, maar als het druipt, dan smeer je er gewoon veel te veel op...
Je kunt beter veel minder gebruiken en het dan in de hoofdhuid wrijven.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 12:59   #5
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
klopt, dat is een beetje van mijn ongeduld
ik ga straks ff fotos maken en laten zien wat ik vandaag weer heb ontdekt
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 20:49   #6
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
nou de fotos zijn niet gelukt. het is niet scherp genoeg. ik probeer het met daglicht wel weer.

wat ik vreemd vind eigenlijk is dat ik nergens kan vinden of iemand het ooit eerder heeft geprobeerd: castorolie op het hoofd, terwijl het zo bekend is als haargroeimiddel
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 21:36   #7
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ik wil ook!!!!!!!!! Graag merk, naam enz. en waar ik het kan kopen!!!!
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 00:03   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik wil ook!!!!!!!!! Graag merk, naam enz. en waar ik het kan kopen!!!!
Gewoon huismerk van Etos of Kruidvat voor 2 of 3 euro.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 00:20   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rama Bekijk bericht
wat ik vreemd vind eigenlijk is dat ik nergens kan vinden of iemand het ooit eerder heeft geprobeerd: castorolie op het hoofd, terwijl het zo bekend is als haargroeimiddel
Als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt, kom je ook veel mensen tegen die het op hun hoofd gebruiken, o.a. Haarwebleden Hedy, DCarmen en Blue-D
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ght=wonderolie

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ght=wonderolie

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ght=wonderolie
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 11:20   #10
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool cocosnoot-olie blijkt ook goed te zijn

http://www.coconut-oil-central.com/c...-baldness.html

moet wel nog lekker ruiken
ik denk dat ik dit wel eens ga testen, er zal wel nog een plaatsje zijn in mijn regime
ik hou echt van coco-geur

http://www.hairloss-research.org/Upd...rloss9-07.html

dit ziet er wel nog goed uit en niet duur ? :
http://www.coconutty.co.uk/coconut-h...649ae91efc3888

dit produkt heeft ook wat revieuws van gebruikers :

http://www.mouthshut.com/product-rev...925004746.html

al bij al zou ik denken : bah ik kan het eens proberen, sommige zijn voor na het wassen van het haar , dus mijn haar kan er op zijn minst maar zacht van worden en lekker ruiken
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 13:59   #11
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik vind kokos wel lekker ruiken, maar niet op mijn lijf. Dat geldt ook voor cacao; ik heb een hele pot cacao-boter weggegooid.
Wonderolie is reukloos.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 18:19   #12
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
verdikkie, zelfs met een 8 mp camera kun je haartjes nog niet zichtbaar maken
maar goed, voordat ik met wonder olie was begonnen had had ik nog kleine haartjes op mijn inhammen. ik zie nu dat ze dikker zijn geworden. helemaal vooraan, dus tussen mijn inhammen in heb ik ook een heel dun plekje. het lijkt alsof die inhammen zeg maar breder worden totdat die punt ook helemaal kaal is (sorry duidelijker kan ik het niet uitleggen) ik hoop alleen dat daar nog wat nieuwe haartjes gaan groeien.
mijn moeder inspecteert mijn haar en wenkbrouwen elke dag. laatst dacht ze dat ik mijn wenkbrouwen had bijgetekend terwijl dat niet zo was!

o ja, ik haal dat spul idd bij etos. is iets van 2,45 euro. ik heb hier en daar wat gevraagd en eigenlijk heb je geen goede of minder goede kwaliteit. dus gewoon bij etos halen. het is niet helemaal geurloos, het ruikt naar..... tjah olie. niet onaangenaam ofzo.

laat maar weten of iemand het gaat gebruiken en de vorderingen (hopelijk net zo snel als bij mij!!)
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..

Laatst gewijzigd door rama; 23 maart 2009 om 18:23
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 17:43   #13
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
castorolie

Hallo rama,

Helpt het alleen als je nog geen of weinig haar hebt of helpt het ook om je haar dikker te maken. Als dat zo is, wil ik het ook hebben. Mijn haar groeit ongelijkmatig van dikte. Achter goed dik en bovenop nog niet gelijke dikte.
Of misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben. Kan ook niet verwachten dat het direct weer een goede bos is. Ben allang bij dat het groeit. En eigenlijk groeit het best goed, alleen gaat me niet hard genoeg, maar ben vast niet de enigste die zo denkt.

Wilma
wilma k is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 20:10   #14
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
heey wilma,

ik moet zo weg anders ging ik je andere berichten ff lezen. want weet niet hoe het je met je haar is en wat je allemaal gebruikt. waar ik dat wonderolie-idee van heb is dat gewoon meiden dikkere/langere/meer wimpers willen hebben. dus bij mensen zonder haaruitvalproblemen. maar wat ik heb ervaren is dat het echt werkt, ook bij haaruitval-gebieden. en anders is het zowiezo goed voor je haar.
mijn haar is van oorsprong beetje krullend/slag. om mijn dunne plekken te kunnen verbergen ging ik het elke dag stijlen met stijltang. daardoor werd het echt dood. elk haar zag je apart. nu is het iets van 90% minder pluizig. het glanst. het is echt geweldig spul!

jammer dat ik geen geld krijg voor het promoten van dit spul. maar goed ben allang blij dat ik het toch heb geprobeerd

liefs!!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2009, 02:56   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik wil de pret niet drukken, maar er is op dit forum al veel vaker geschreven over wonderolie en een moderator zou de topics eigenlijk moeten samenvoegen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.