Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2010, 10:51   #16
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Overigens is aluin net zo goed een 'chemische' stof. Van INCI:

INCI: Kaliumaluminiumsulfaat
Aluin is een synthetische stof. De kleurloze, kristalachtige stof is een verbinding (zout) van zwavelzuur met aluminium en kalium. Aluin smelt bij verwarming en kan dan in een vorm gegoten worden, waarna de stof weer vast wordt. Aluin lost in warm water goed op, maar is in alcohol niet oplosbaar. Aluin heeft een bloedstelpende, desinfecterende en samentrekkende werking en kan gebruikt worden in deodorant, after-shave en lotions.
De bloedstelpende werking van aluin wordt overigens veroorzaakte door een chemische reactie met het eiwit in bloed. Echt, alles is "chemisch".

Waarschijnlijk zou je het niet eens gebruiken als er kaliumaluminiumsulfaat stond. Dat klinkt veel 'chemischer'.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 30 maart 2010 om 11:01
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 18:35   #17
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Omdat mijn hele familie al tientallen jaren allerlei verschillende deo's gebruikt zonder schadelijke gevolgen, zelfs geen allergie. Ik gebruik al meer dan 40 jaar deo's.
Van hondenvoer is mijn hond ook nooit ziek geweest, integendeel, het was een kerngezond beest, dat gestorven is aan een sporthart.

Als je zo panisch bent over hulpstoffen e.d., kun je helemaal niets meer eten noch drinken noch gebruiken. En dan kun je ook beter nooit medicijnen slikken en geen inentingen laten doen.
Even over hondenvoer, ik voer vers en geen brokken. In brokken zitten namelijk anti-oxidanten die verboden zijn in menseneten en er zitten veelal bestrijdingsmiddelen in (www.barfplaats.nl). 1 Van mijn hondjes had epileptische aanvallen, door het verse voer inmiddel compleet vrij van aanvallen. Enten van mezelf doe ik niet, ook mijn dieren niet meer. En ja ik let altijd op stoffen die in eten zitten, ik heb altijd zwaar onder het eczeem gezeten nu helemaal vrij van en qua eten is het prima te doen. Eten heeft bij mij idd wel heel veel gedaan. Medicatie slik ik niet, weet niet wat de toekomst brengt maar ik probeer het te vermijden. Al jong laten sterilliseren omdat ik geen pil wilde gebruiken......Panisch ben ik niet, echter enorm voorzichtig omdat ik weet wat bepaalde stoffen kunnen doen met je lichaam, uit ervaring. Je ontkomt niet altijd aan dingen maar je kunt het zoveel mogelijk proberen te vermijden als je dat wilt.
Zo zie je maar dat je gevormd wordt door ervaringen....wees gezegend dat je geen last hebt van allergieën. Want dat is echt verre van prettig.

Laatst gewijzigd door zilverspar; 30 maart 2010 om 19:09
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 18:46   #18
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Deo's zijn goed onderzocht. Als je toch twijfelt, neem dan iets als die van Garnier zonder aluminium met mineralen. Je hebt er ook van Dr. Hauschka, Lavera, etc.
Dat zal wellicht beter werken dan aluin.

Het feit dat je stelt, niets "chemisch" te willen gebruiken, maar wel aluin, geeft aan, dat je erop vertrouwt dat aluin, iets "natuurlijks" per definitie onschadelijk is. Dat is per definitie niet waar.
Veel natuurcosmetica bevat bijvoorbeeld menthol, methol (irriterend), lavendel (oestrogene werking), en ga zo maar even door. Je kunt veel nuttige info over de ingrediënten in cosmetica vinden op: http://www.paulaschoice-eu.com/learn...ent-dictionary (wel in het Engels, maar zeer volledig).
Natuurlijke ingrediënten kunnen ook allergische reacties oproepen, en de hormoonhuishouding beïnvloeden. Senna, veel gebruikt in de natuurlijke, dus voor velen per definitie onschuldige laxeermiddelen, kan darmkanker veroorzaken. Zo zijn er talloze voorbeelden.
Als je werkelijk wilt weten wat gezond is, moet je je daar ook in verdiepen.

Veel E-nrs. zijn overigens natuurlijke stoffen.
Ik vermijd het ook zoveel mogelijk. En ik heb hier een boekje liggen met E-nummers en wat ze inhouden.....(dat moet ik ook wel want voor ik het weet zit ik onder de eczeem). En ach je leert er mee omgaan. Overigens heb ik van aluinkristal geen last, als ik wat anders gebruik wel....onprettige bulten enz...maar inmiddels werkt het kristal al niet meer tegen het zweten. Dus ja aluin vertrouw ik, de rest niet want daar reageert mijn lichaam dus op. Dat het goed onderzocht is geloof ik niet zo, ik ben daar nogal sceptisch in. De onderzoekers gaven enige tijd geleden aan in een documentaire dat ze zelf absoluut geen deo zouden gebruiken. Dit geeft wel te denken natuurlijk. Garnier zou ik overigens nooiiiiit kopen! Komt er bij mij NIET in....

Verder gebruik ik geen cosmetische zaken (alleen een shampoo), ik vind het niet prettig om van alles op mijn huid te smeren dus verdiep ik me daar ook niet in, waarom zou ik, ik ga me niet verdiepen in dingen die ik niet gebruik? Voordeel is dat ik nog geen rimpels heb op mijn 40ste.

Ik drink bijvoorbeeld alleen mineraalwater en geen frisdranken e.d., geen alcohol en ik leef vegetarisch. Alles heeft er aan bijgedragen dat ik geen gedonder meer heb met een compleet onder het eczeem zittende huid.......en dat heb ik er graag voor over......
Alleen dus overbeharing in mijn gezicht..........

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij gebruikt en waar men zich prettig bij voelt, ik wil zo weinig mogelijk tot niets gebruiken.
Nu doe ik de enzymtec methode, deze moet zelfs zonder bijwerkingen gepaard gaan. Helaas schijn ik nu de eerste te zijn waar het zich ontplooit, de crème die men gebruikt na de behandeling wordt al niet gebruikt bij mij (durf ik niet aan). Ik ben zo bont als een krentenbol in mijn gezicht.

Laatst gewijzigd door zilverspar; 30 maart 2010 om 19:01
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 19:08   #19
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Mijn hond kreeg niet alleen brokken en speciaal hondendiner, maar ook iedere dag een beetje gekookte kippelevertjes met de "bouillon", door het diner heen geroerd, en hij was gek op druiven, tamme kastanjes, appels en het kluiven op grote botten.
Ik kan me wel voorstellen dat je met alles voorzichtig bent geworden, maar een hond nooit meer laten inenten, is echt gevaarlijk.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 19:15   #20
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Mijn hond kreeg niet alleen brokken en speciaal hondendiner, maar ook iedere dag een beetje gekookte kippelevertjes met de "bouillon", door het diner heen geroerd, en hij was gek op druiven, tamme kastanjes, appels en het kluiven op grote botten.
Ik kan me wel voorstellen dat je met alles voorzichtig bent geworden, maar een hond nooit meer laten inenten, is echt gevaarlijk.
Hanna, ik heb onlangs een hond verloren aan een enting, mijn herder, ze had al wel iets onder de leden maar zonder de enting had ze het ws overleefd volgens de kliniek. Veel dierenartsen komen terug op een jaarlijkse enting inmiddels en enten nog maar eens per 3 jaar. Enten is absoluut niet zonder gevaar, kijk maar eens op de website van barfplaats. Dus ik beraad me er nog op wat ik ga doen, wellicht ga ik over tot een jaarlijkse bloedtest wat al veel gedaan wordt in praktijken. Mn oma's hondje had nog nooit een entingsspuit gezien, laat staan een dierenarts. At altijd met de pot mee en is 21 geworden.....Ik ben zelf overigens begonnen met enten toen ik LID inspecteur werd en daarbij uiteraard met veel dieren in contact kwam, wat risicovoller was.

Mijn honden krijgen nooit meer brokken. Ik ken ze niet meer terug sedert ik vers voer geef, en met vers bedoel ik rauw biologisch voer. Het zijn net jonge honden terwijl ze al op leeftijd zijn inmiddels. Ik geef mijn dieren rauwe botten en onbewerkte pens en dus kvv. Aan barfen ben ik nog niet toe al vegetariër maar kvv is een graag gezien voer hier.

Overigens geldt het ook voor de katten hiero. Het zijn wel huiskatten geworden sinds ik rauw voer....

Laatst gewijzigd door zilverspar; 30 maart 2010 om 19:23
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 19:20   #21
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Rauw vlees wordt ten stelligste afgeraden door dierenartsen, vooral vuile pens, vanwege het risico op o.a. paratyfus.

Mijn hond was tot zijn dood op z'n 14e nog net zo levendig als toen hij jong was. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het ras; het ene ras is ver doorgefokt en zwak; het andere ras beresterk.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 19:37   #22
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Rauw vlees wordt ten stelligste afgeraden door dierenartsen, vooral vuile pens, vanwege het risico op o.a. paratyfus.

Mijn hond was tot zijn dood op z'n 14e nog net zo levendig als toen hij jong was. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het ras; het ene ras is ver doorgefokt en zwak; het andere ras beresterk.
Ik moet zo lachen om het feit dat dierenartsen afraden rauw te voeren, ik ken er ook zo een. Er zijn gelukkig ook veel (steeds meer) dierenartsen die juist pro zijn. In de vrije natuur eten dieren ook rauw. Koken van botten bijvoorbeeld is zo enorm gevaarlijk terwijl een DA een keer anders beweerde bij mij, toen ik hem vroeg waarom begon hij over splinteren van botten, terwijl dat juist gebeurt bij koken van botten. Maar misschien moet je je eens verdiepen in het rauw voeren van honden en katten. De dierenarts Ian Billinghurst is overigens een enorme voorstander van rauw voeren en er zijn hele lezingen en boeken aan gewijd. Achter brokken zitten ook een heel commercieel verhaal waar de meeste dierenartsen natuurlijk hun handeltje zien inzakken die ze samen met de leverancier beklonken hebben.

Ik ben het met je eens dat het sterk rasafhankelijk is wat betreft leeftijden. Wel is brokken voeren echt niet zonder gevaar. In brokken zitten zoveel afvalstoffen en maar minimaal vlees. Mijn honden hebben echt een ontgifting doorstaan toen ik overging. Ik ken inmiddels zoveel mensen en ook fokkers die echt nooit meer brokken zullen voeren. Ik iig ook niet, zelfs geen Orijen.

Let op: varkensvlees is uit den boze!

Maar kijk eens op barfplaats als je wilt....daar zitten ook wel een aantal dierenartsen. En het is een enorm druk bezocht forum.

Laatst gewijzigd door zilverspar; 30 maart 2010 om 19:54
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 19:42   #23
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Hmmm we gaan wel erg off-topic zo
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2010, 22:10   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja, nog even off-topic.

Onze huisdieren hebben al lang totaal niets meer te maken met wilde dieren en dat is ook de reden om ze geen rauw voer te geven. Een andere reden voor mij om geen rauw vlees te geven, was, om de hond opzettelijk niet te laten wennen aan rauw vlees/bloed, zodat hij een sappige kinderarmpje nooit zal oppeuzelen.

Botten versplinteren als je ze kookt? Nee hoor, ik heb gister nog kippensoep gemaakt en de botten flink lang mee laten koken om alle voedingstoffen eruit te trekken; nergens een splinter te bekennen! Kippenbotjes geef je natuurlijk niet aan een hond, nee, mijn hond kreeg ook alleen maar van die hele dikke runderdijbeenbotten en was voornamelijk geïnteresseerd in het beenmerg.
Dat hondenbrokken en -diners commercieel zijn, snap ik, maar ze hebben ook het voordeel dat alle nodige vitaminen en mineralen er in gestopt zijn.
Als met "afval" bedoeld wordt: tot gruis vermalen botjes, kraakbeen en velletjes, is dat prima.

Mijn hond heeft inderdaad nooit varkensvlees gekregen en had dan ook een magnifieke dichte en glanzende vacht tot aan zijn dood toe.
Ik heb even gezocht naar zijn dierenpaspoort, maar kan 't niet vinden. Volgens mij hoefde hij niet ieder jaar te worden ingeënt.
Nee, ik begin niet aan een nieuwe hond. Die beesten sterven allemaal veel te vroeg en dat wil ik niet meer meemaken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 01:01   #25
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Doe ik soms iets verkeerd als ik mijn zwerfkatje alleen maar kattebrokken van de Lidl geef?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 09:37   #26
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zilverspar Bekijk bericht
Ik drink bijvoorbeeld alleen mineraalwater en geen frisdranken e.d., geen alcohol en ik leef vegetarisch. Alles heeft er aan bijgedragen dat ik geen gedonder meer heb met een compleet onder het eczeem zittende huid.......en dat heb ik er graag voor over......
Alleen dus overbeharing in mijn gezicht..........
Je weet, dat veel in Nederland verkochte mineraalwaters gewoon leidingwater zijn? O.a. Bar le Duc en Sourcy?
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 09:59   #27
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja, nog even off-topic.

Onze huisdieren hebben al lang totaal niets meer te maken met wilde dieren en dat is ook de reden om ze geen rauw voer te geven. Een andere reden voor mij om geen rauw vlees te geven, was, om de hond opzettelijk niet te laten wennen aan rauw vlees/bloed, zodat hij een sappige kinderarmpje nooit zal oppeuzelen.

Botten versplinteren als je ze kookt? Nee hoor, ik heb gister nog kippensoep gemaakt en de botten flink lang mee laten koken om alle voedingstoffen eruit te trekken; nergens een splinter te bekennen! Kippenbotjes geef je natuurlijk niet aan een hond, nee, mijn hond kreeg ook alleen maar van die hele dikke runderdijbeenbotten en was voornamelijk geïnteresseerd in het beenmerg.
Dat hondenbrokken en -diners commercieel zijn, snap ik, maar ze hebben ook het voordeel dat alle nodige vitaminen en mineralen er in gestopt zijn.
Als met "afval" bedoeld wordt: tot gruis vermalen botjes, kraakbeen en velletjes, is dat prima.

Mijn hond heeft inderdaad nooit varkensvlees gekregen en had dan ook een magnifieke dichte en glanzende vacht tot aan zijn dood toe.
Ik heb even gezocht naar zijn dierenpaspoort, maar kan 't niet vinden. Volgens mij hoefde hij niet ieder jaar te worden ingeënt.
Nee, ik begin niet aan een nieuwe hond. Die beesten sterven allemaal veel te vroeg en dat wil ik niet meer meemaken.
Hanna, mijn honden krijgen vaak botten van kip, rauw wel te verstaan! En hun darmgestel is daar nog prima op berekend....
En wat je schets over een kinderarmpje en bloed dat is natuurlijk onzin, ik weet niet waar je dat weghaalt? Net alsof je rauw voeren moet associeren met bijtincidenten van een hond? Ik heb ook een arm en mijn honden hebben er nooit in gebeten sinds ze rauw voer krijgen. Als je botten kookt worden ze zacht en dat maakt dat ze kunnen versplinteren wat gevaarlijk is, ik neem aan dat jij niet een bot oppeuzelt? Dat doet een hond namelijk wel. Ook dragende botdelen geef je niet aan een hond, deze zijn te hard voor ze. Normaliter eten ze botten geheel op, ook in barf en kvv zit bot verwerkt.

Ik kan je vertellen dat ik een hollandse herder heb, die staat nog dicht bij de natuur. En ja ik heb veel huisdieren, afschuwelijk als ze dood gaan maar ik ga naar het asiel en geef een diertje weer een plekje. Ik heb namelijk een geweldig huis midden in het bos met veel grond. Hoe verdrietig ik ook ben als ze gaan, ik troost me met de gedachte dat ik ze nog een prettig leven heb kunnen bieden....

Met afval in hondenvoer bedoel ik:
Vleesmeel die niet geschikt is voor menselijke consumptie en dit kan van allerlei soorten vlees zijn.......het staat er nl. niet bij. Verder als je kijkt op verpakkingen is bijvoorbeeld met de brokken lam-rijst 4% lam. Hmmm dat geeft te denken.
Dierlijke bijproducten die op de zak staat is gewoonweg afval, en dan echt afval (uitwerpselen, uiers enz...)
Plantaardige bijproducten, te denken aan granen en breukrijst en soms zelfs zaagsel
Bietenpulp
Ethoxiquie (is kankerverwekkend wordt gebruikt als pecticine, is streng verboden in ons voedsel inmiddels)
De anti-oxidanten BHT en BHA (dit wil je je dier echt niet geven), brokkenfabrikanten proberen deze termen ook te omzeilen op de verpakkingen...
Er zijn enkele brokken waarin geen BHT en BHA in verwerkt zitten maar deze zijn niet zo lang houdbaar.
Multi-Nationals gebruiken het afval wat ze overhouden bij de produktie van humane voedingsmiddelen als ingrediënten voor hun hondenvoeders
Steeds meer honden hebben voedselintolerantie's of allergieën.
Steeds meer honden krijgen maag-,lever of andere vormen van kanker.
Steeds meer honden krijgen epileptische aanvallen..... deze toename loopt gelijk met de toename van commerciële hondenbrokken als hoofdvoedsel voor de meeste honden.

Maar goed ik wil liever weten wat ze krijgen, iedereen moet dat ook zelf weten natuurlijk. Bovendien is 1 van mijn hondjes nu epilepsie vrij, dat zegt me ook wel genoeg!!! En ze vinden het heerlijk en ze krijgen alles binnen wat ze nodig hebben, dus uitgebalanceerd is het zeer zeker met de juiste samenstelling, net als bij mensen zeg maar, de kvv die te koop is is trouwens compleet (kompleet versvoer van bijvoorbeeld carnibest, kivo, ahv enz.). Er zijn ook veel mensen die hun katten en honden dode prooidieren voeren en die barfen (zelf samenstellen, daar zijn simpele rekemethodes voor). Ik geef wel lamsbotten, uiteraard rauw en kippenkarkassen enz. En ze vinden het heerlijk. Ik heb een maltezer en als je die ziet scheuren aan die botten dan zou je wel denken dat het een wild beestje is. Ik heb een Cushing hondje die enorm is opgeknapt van het rauwe voeren. Complimenten kreeg ik van de internist waar ze komt in een kliniek. Hij was overigens ook pro rauw voeren en gaf zijn honden dit zelf ook....

De kvv is op dit moment niet aan te slepen bij leveranciers, mensen worden steeds meer bewust. De biologisch slager in amersfoort maakt het zelf en heeft er inmiddels een dagtaak aan (www.darf.info). Ik heb het daar ook wel eens besteld, samen met nog meer en dat bestelden we meestal zo'n 400 kilo. Niemand wil dan ook ooit meer brokken geven aan zijn/haar huisdieren. Als je ziet hoe ze veranderen weet je waarom. Voorstanders van brokken zullen er altijd blijven. Prima natuurlijk maar mij niet meer gezien..........als je je verdiept hebt in het brokken verhaal dan kijk je er vaak toch anders tegen aan. Ik was eerst ook blind en nam maar aan wat de verkoper tegen me zei over een zgn goede brok, een brok vol met rommel.

Laatst gewijzigd door zilverspar; 31 maart 2010 om 11:13
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 10:00   #28
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Doe ik soms iets verkeerd als ik mijn zwerfkatje alleen maar kattebrokken van de Lidl geef?
Iedereen moet dat voor zichzelf weten, ik geef geen brokken aan mijn dieren...........nooit meer!
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 10:02   #29
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Je weet, dat veel in Nederland verkochte mineraalwaters gewoon leidingwater zijn? O.a. Bar le Duc en Sourcy?
En wat zou dat? Ik kan de kraan nooit meenemen als ik ergens naar toe ga, dat is zo'n gedoe........en ik ben dol op spa blauw en evian. Er zit overigens wel verschil in smaak. Bar le duc is niet te drinken...(bittere nasmaak).

Hoe kom je trouwens aan deze info? Is daar een onderbouwing voor?

Laatst gewijzigd door zilverspar; 31 maart 2010 om 10:26
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 12:25   #30
masterpiece
Non-actief
 
Geregistreerd: 3 maart 2010
Berichten: 8
Mijn vraag was toch duidelijk genoeg?
Of er kans is dat je meer gaat zweten als je wat meer haar hebt dan de gemiddelde mens, denk aan rughaar etc. etc.

Ik snap de link tussen honden en zweten niet?
Het onderwerp is toch duidelijk en als je het zo nodig over honden en inslapen wil hebben, maak dan een topic op een hondensite.
masterpiece is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat doen bij overmatig talg productie? mijnprobleem Haarproblemen bij vrouwen 14 19 augustus 2009 20:36
Haaruitval en zweten Nishinakajima Overige (haar)discussies - Algemeen 13 2 augustus 2009 13:51
Nachtelijk zweten? Hellen Haarproblemen bij vrouwen 1 27 april 2005 11:42
Heb ik overmatig haaruitval? frank@ AGA - Algemeen 7 1 november 2004 22:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.