Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2010, 12:15   #1
gietergo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 8
inhammen 1300 grafts Fue-techniek

Het is bijna zover
Op maandag 9 augustus heb ik een haartransplantatie bij Prohair.
Na veel opzoekwerk en documentatie ga ik eindelijk mijn inhammen laten wegwerken. Ik ben 28 jaar en kamp al geruime tijd met inhammen. Wat me serieus ergerde. Ben dus in maart ergens bij de kliniek geweest in Wilrijk. Na een intakegesprek heb ik besloten om het te laten doen. 1300 grafts gaan ze steken wat overeenkomt met ongeveer 2 cm2 aan iedere kant. Ik ben echt serieus zenuwachtig Ik heb een super lage pijngrens dus ze gaan der werk hebben om me kalm te houden denk ik ook ben ik best nerveus voor de eerste dagen nadien.. hoe hard ga ik afzien enzo En of het de moeite waard gaat zijn.
Ik post later nog wel wat foto's en nadien als de transplantatie gedaan is mijn persoonlijke bevindingen.

Mvg Guy
gietergo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 12:17   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Succes Guy! Maak je niet druk, het komt allemaal goed. En over een klein jaar denk je: had ik het maar eerder gedaan!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 12:49   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Niet te veel inzitten over pijn, Gietergo. Ik ben een huilebalk eerste klas, maar ik heb amper wat gevoeld. Ze koelen, ze zetten er een trilplaat op en ze verdoven dan met piepkleine naaldjes. Het voelt meer 'raar' dan pijnlijk.

En voor daarna kun je eventueel een voorraadje paracetamol paraat houden. Geen aspirine, want dat is bloedverdunnend. Maar ik betwijfel of je echt pijn zult hebben als de verdovingen eenmaal zijn uitgewerkt. Misschien een vervelend gevoel.

Mijn ervaring(en) met ProHair kun je overigens lezen in mijn blog hier op HaarWeb.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 13:38   #4
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gietergo Bekijk bericht
Het is bijna zover
Op maandag 9 augustus heb ik een haartransplantatie bij Prohair.
Na veel opzoekwerk en documentatie ga ik eindelijk mijn inhammen laten wegwerken. Ik ben 28 jaar en kamp al geruime tijd met inhammen. Wat me serieus ergerde. Ben dus in maart ergens bij de kliniek geweest in Wilrijk. Na een intakegesprek heb ik besloten om het te laten doen. 1300 grafts gaan ze steken wat overeenkomt met ongeveer 2 cm2 aan iedere kant. Ik ben echt serieus zenuwachtig Ik heb een super lage pijngrens dus ze gaan der werk hebben om me kalm te houden denk ik ook ben ik best nerveus voor de eerste dagen nadien.. hoe hard ga ik afzien enzo En of het de moeite waard gaat zijn.
Ik post later nog wel wat foto's en nadien als de transplantatie gedaan is mijn persoonlijke bevindingen.

Mvg Guy
Kan me heel erg inleven in jouw situatie ik zal er ook een keer aan moeten geloven ik zou het iedergeval goed aangeven dat je erg zenuwachtig bent en eventueel een pilletje vragen wat je rustiger maakt althans als dat werkt succes iedergeval en ben benieuwd naar je fotos
En ga je alleen je inhammen doen of ook je haarlijn herstellen? en wat voor dichtheid/aantal graft per cm2 ga je laten zetten?
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 26 juli 2010 om 13:40
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 20:47   #5
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
en wat voor dichtheid/aantal graft per cm2 ga je laten zetten?
1.300 grafts : 4 cm2 (2 x 2 cm2) = 325 grafts per cm2....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 21:15   #6
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
1.300 grafts : 4 cm2 (2 x 2 cm2) = 325 grafts per cm2....

Mooie hoge dichtheid
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2010, 22:39   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
1.300 grafts : 4 cm2 (2 x 2 cm2) = 325 grafts per cm2....
Ik vermoed dat hij praat over een verondieping van de inhammen met 2 cm. En met 1300 grafts zal dan wel de haarlijn over de hele linie een beetje verstevigd worden. ProHair een beetje kennende gaan ze iemand niet opschepen met hoorntjes
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2010, 00:48   #8
gietergo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 8
mja idd... ze gaan der terug een mooie haarlijn van maken en dense packing om hoge dichtheid te geven... was ff foutje... btw thnx voor de geruststellingen...
gietergo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2010, 15:55   #9
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
ik heb geen roesje genomen, niks met trilplaten gedaan en minimaal mogelijke verdovingen(ipv dikke kop anders). Het is niet echt mijn hobby, maar echt pijn is anders.

Ik ben ook geen held daarin, dus ik zou me serieus geen zorgen maken. Een mens lijdt het meest aan de pijn die hij vreest...

Ik twijfel ook weer over een bahandeling voor een verlaging middenstuk, maar helaas trekt het achter mijn behandelde gebied ook langzaam wat door.

We shall see
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2010, 14:59   #10
gietergo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 8
Het is gebeurd!!!

Wel de behandeling is nu 2 dagen voorbij... ff mijn dagje overlopen...
's morgens kwam ik aan in de kliniek in Wilrijk... Eigenlijk vol zenuwen..
Meteen een gesprek gehad en opnieuw een meting gedaan met lijntjes en dat rasterplastiekje... Bleek dat ze vorige keer een rekenfoutje hadden gemaakt en er ipv 1300 grafts 1400 nodig waren.. voor deze 100 extra hoefde ik dan ook niet bij te betalen omdat het hun fout was.. Ik kreeg een dafalganneke en moest dan in dat apparte kamertje waar ze mijn haar afschoren en ik zoon groen schortje aankreeg Dan het grote moment.... Ik moest op mijn buik liggen op de tafel en ze begonnen met de verdoving met dat luchtdrukpistooltje (wat wel raar aanvoelde maar niet echt pijn deed) nadien de 2de verdoving met de spuitjes terwijl ze met zoon trilpen de rest van de zenuwen afleidden zodat ik amper iets voelde... Dan zijn ze beginne plukken tot ze 1400 grafts hadden.. zoon 3.5 u ongeveer op men buik.. was wel ff pauze tussendoor... Blij dat ik was dat dat voorbij was... smiddags vroege ze wat ik wilde eten en er stonden broodjes klaar... namiddag 2de gedeelte het implanteren... eerst weer op dezelfde manier mijn kale inhammen verdoofd... dan met een dun mesje 1400 inkepingen gemaakt ( was wel een vettig geluid zo in uw vlees snijden) daarna zijn ze beginnen inplanten.. terwijl ik een filmpje aan het bekijken was... Deze ingreep is echt pijnloos.. toen het gedaan was ben ik naar huis gegaan en had schrik dat wanneer de verdoving uitgewerkt was ik pijn zou hebben maar niks was minderwaar... geen pijn.. enkel raar gevoel... slapen was wat minder.. had schrik om op de implanteten te liggen... nu dag 2 is mijn aangezicht gezwollen van de verdoving die zakt... dat is echt geen zicht maar ze zeggen : wie mooi wil zijn moet 'pijn' lijden... ben echt benieuwd naar het resultaat.. zal hier ook wat fotokes proberen te posten... en af en toe updates te geven over de vorderingen en bevindingen..
gietergo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2010, 17:15   #11
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ gietergo jij ff mazzel 100 extra grafts ofja misschien dat de prijs al aan de hoge kant was
Goed om te lezen dat het dus allemaal erg meegevallen is geeft mij weer hoop
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag en je norwood status? aantal grafts per cm2?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2010, 20:23   #12
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Dat is erg netjes van Prohair dat ze de 100 grafts extra hebben gegeven.
Ga je verder nog iets gebruiken van medicatie of smeermiddelen?

Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's, gezien ik zelf hetzelfde aantal grafts nodig ga hebben.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2010, 23:52   #13
Chef V.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2010
Berichten: 13
Hi,

Ben ook zeer nieuwschierig naar evt foto's van voor en na jouw behandeling aangezien ik ook mijn inhammen ga laten doen bij ProHair (+/- 1300 grafts)
Ik zal daarom cker jouw topic op dit forum blijven volgen. Hoop dat het resultaat jou zal bevallen. Hou ons op de hoogte! Suc6!
Chef V. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2010, 10:16   #14
gietergo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 8
Dag 4:::::I k ben 28 jaar oud... grafts per cm2 weet ik niet precies... medicatie of andere smeermiddelen zijn niet nodig nadien... Ik heb echt geen pijn... enkel voos gevoel nu mijn gezicht wat gezwollen is... is enkel een esthetisch ongemakske... de zwelling zit nu wat lager dan gisteren en hoop dat dit snel terug in orde komt... veel water drinken en wandelen zeggen ze maar echt kzit constant op het wc van al da water Goed nieuws is dat ik vanaf vandaag aan pet mag dragen wel losjes maar is toch beter zo ff.
gietergo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2010, 10:35   #15
gietergo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 8
foto's

*foto1 is voor de behandeling... netjes kort geschoren en afgetekend waar de implantaten gaan komen...

*foto2 is tijdens de middagpauze... haartjes zijn vanachter verwijderd.. ik weet het het ziet er erger uit dan het was...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG036.jpg‎ (143,6 KB, 465x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG038.jpg‎ (134,1 KB, 430x gelezen)
gietergo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.