Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2010, 23:12   #1
rempie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 72
1500 fue feriduni

Afgelopen week voor mijn fue behandeling geweest in hasselt bij dr feriduni. Begin 2007 ben ik al voor een fue geweest bij natural clinics. Het resultaat van mijn vorige behandeling was zeer matig. Vandaar mijn behandeling deze week.

Gedurende het haar ben ik 2 keer bij feriduni langsgeweest voor een consult. Daar heb ik het gevoel gehad dat ik alles kon bespreken en de tijd voor me werd genomen. Ik had ook al eerder gesprekken gehad met een adviseur in veldhoven maar dAar had ik toch het gevoel dat ik veel meer met een verkoper had te maken.

Wel had ik besloten om mijn haar niet helemaal te millimeteren. Dit na overleg met de dr in een vd eerdere consults. Vlak voor de behandeling wezen de Assistentes me erop dat het er niet uit zou gaan zien. Achter geschoren, bovenop haar, achter het eiland (te behandelen gebied) weer kaal en vervolgens nog een ieland met haar. Achteraf helaas niet besloten het toch maar kort te scheren.

De bahndeling was verder pijnloos maar het lange liggen om de grafts eruit te halen merkte ik wel. Kreeg last van mijn rus en nek van het liggen en was blij dat 3 uur later de grafts eruit waren. Na de lunch heeft de dr de gaatjes gemaakt waarna ik eigenlijk enkele uren later klaar was. Het was medisch goed verzorgd, de dr nam de tijd en kwam vaak kijken, maar het was niet echt luxe. Geen keuze uit een voorraad films, niets yte drinkrn tussen het liggen door etc.maar goed het gaat natuurlijk om het resultaat.

Het ziet er nu niet uit. Maar ik kan wel zien dat de haren dicht op elkaar staan. Ik heb geen napijn gehad en nu dag 2 gaat het erg goed. Het gaat er al iets beter uit zien.

Al met al een niet al te ingrijpende behandeling en erg professioneel. Ik ben gestopt met fina dus verwacht er nog wel een paar keer terug te komen.

Zal snel wat fotos plaatsen.

Groet
rempie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2010, 18:29   #2
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Hoe is het de eerste 5 dagen gegaan, ze spuiten toch iets in zodat de huid wat bol komt te staan wat later naar beneden zal zakken?

Zelf ben ik op gesprek geweest bij deze kliniek, volgens mij is dit wel het beste wat je kunt hebben.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2010, 18:51   #3
rempie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 72
klopt. ze spuiten een vloeistof in het gebied waar de grafts moeten komen te staan. daardoor wordt de huid boller komt te staan. denk hierbij een een speldenkussen. als de haren erin gezet zijn en de vloeistof trekt weg staat het haar nog dichter bij elkaar.

deze zwelling valt bij mij wel mee. gisteren zag je het wel. boven mij neus opgezwollen. vandaag onder mijn ogen. valt al veel minder op. morgen zie je het denk ik niet meer.

Het lijkt erop dat de haren heel dicht op elkaar zijn geplaatst met een dichtheid van rond de 60cm2.

succes
rempie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2050 grafts Dr. Feriduni hektor Chirurgische behandelingen 80 9 juli 2011 11:25
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Informations About Doctor Feriduni Please feulacriniere Chirurgische behandelingen 14 13 januari 2008 22:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.