Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2011, 16:44   #1
happy man
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2011
Berichten: 1
Wens iedereen veel succes

Laatst gewijzigd door happy man; 6 april 2011 om 19:55
happy man is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 17:19   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Je bent net pas geweest. Ik snap dat je blij bent dat het erop zit, maar het resultaat moet je nog afwachten. Daarom vind ik het raar dat je zo de loftrompet afsteekt. Ik kan deze logica niet doorgronden.

Er lopen hier een aantal mensen rond die een hele slechte ervaring hebben opgedaan in Turkije. De foto's die ze laten zien, spreken boekdelen. Nu kom je dat uiteraard overal tegen, maar na 8 jaar in dit wereldje te hebben rondgelopen, durf ik wel te zeggen dat je knettergek bent om via een tussenpersoon naar Turkije af te reizen. Steekproefgewijs weet ik zeker dat er meer misgaat in Turkije dan bij een gerenommeerde kliniek in Belgie. Al die reisjes zijn is gebasseerd op geld verdienen en iedereen verdient eraan mee. Dat gaat allemaal ten kostte van de patient en de transplantatie zelf. Dat moet ook wel, want de prijs is immens laag. De verhalen die je soms hoort en leest, vind ik best afschrikwekkend. Uiteraard zijn er enkele goede chirurgen in Turkije maar dat loopt niet via deze reisjes die je overal aangeboden ziet. Ook bij Dr.Keser betaald je een redelijke hoge prijs, maar hij is dan ook weer top.

Nogmaals, ik begrijp je niet. Ik weet uit ervaring dat mensen ook kortingen krijgen als ze andere mensen kunnen werven. Ik zeg niet dat dit jouw intensie is, maar hoe kan je nu zeggen dat men niet bang moet zijn ? Je weet je eigen resultaat nog niet eens ? Je kan nog helemaal niks zinnigs zeggen over hoe het voor jou gaat verlopen.

Laatst gewijzigd door Lucky; 4 april 2011 om 17:24
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 17:56   #3
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Laat ons je foto's eens zien van voor en na de transplantatie.
Geeft gelijk ook even de website van de duitser.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 19:57   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Jongens toch. Mustafa, mlsbutt, is ook bij Keser geweest en hij was volgens mij best wel tevreden. Laat onverlet dat hier sprake is van reclame, dat merken we vanzelf wel.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 20:01   #5
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happy man Bekijk bericht
hoezo knettergek voor dit bedrag kun je het altijd proberen.
Jij loopt blijkbaar weg met die dr Keser en maakt dus reklame voor deze persoon.
Wie is hier nu knettergek.
Het zijn hier allemaal zakkenvullers.
En hoezo tussen persoon is een gewone nette organisatie die dit regeld.
Jij moet eerst eens een discusie aan gaan met mensen zonder direct te gaan zeggen dat ik knettergek zou zijn.
Volgens mij zit het bij jou niet goed tussen de oren,hier kun jij het mee doen
Snap je enthousiasme ergens,maar realistisch ben je niet echt happy man,misschien wordt je dadelijk een sad man als het resultaat dadelijk gaat tegenvallen
Zoals hier al werd vermeldt je moet je resultaat nog afwachten,dus weet je helemaal nog niet of dit een succesvolle laat staan een enigzins goede Ht is geweest.
En wat als het tegenvalt?? even tripje terug naar turkije?
Snap dat je het ook voor de prijs doet,maar dit is geen klein iets wat je even onderneemt,dusja dan maar wat meer betalen en bij een bekende/vertrouwbare kliniek gaan dan ergens helemaal in turkije,al zeg ik niet dat die slechter zijn of niet beter kunnen zijn.
Naast het grote voordeel van de goedkopere prijs,zitten er veel meer nadelen,zoals tegenvallende Ht en dan helemaal terug moeten?hele reis die je moet maken en alles wat erbij komt kijken,maarja ieder zijn afweging in de voor en nadelen uiteraard.
En jouw openings post ruikt wel erg naar klantjes werven moet ik zeggen sorry die gedachte komt toch echt bij mij op bij zo'n verhaal met nr erbij vermeldt.

Laatst gewijzigd door jord-y; 4 april 2011 om 20:03
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 20:10   #6
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happy man Bekijk bericht
hoezo knettergek voor dit bedrag kun je het altijd proberen.
Jij loopt blijkbaar weg met die dr Keser en maakt dus reklame voor deze persoon.
Wie is hier nu knettergek.
Het zijn hier allemaal zakkenvullers.
En hoezo tussen persoon is een gewone nette organisatie die dit regeld.
Jij moet eerst eens een discusie aan gaan met mensen zonder direct te gaan zeggen dat ik knettergek zou zijn.
Volgens mij zit het bij jou niet goed tussen de oren,hier kun jij het mee doen
Nou met knettergek bedoelde ik eigenlijk diegene die zo'n avontuur aangaan. Goed aangezien jij dit ook hebt gedaan, kan ik me voorstellen dat je je aangesproken voelde, waar ik niet zo bij stil stond. Geen gelukkige keuze van woorden maar blijf wel bij die mening.

Ik heb verder niks met Turkije. Ik noem enkel een goed chirurg op (dr.Keser). Het is jammer dat je enkel op bijzaken reageert.

Je prijst iets aan en je weet niet eens of het is aangeslagen. De ervaring was dan welliswaar positief, maar geloof mij, daar geef je helemaal geen dubbeltje meer voor als het resultaat tegenvalt. Dus nogmaals, ik vind 't nogal kort door de bocht van je en begrijp je doelstelling niet.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2011, 23:04   #7
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Heb je mischien foto's van de behandeling? En waar heb je het laten doen. Ik weet dat het in Turkije is geweest maar bij wie? En wie is die Duitse organisatie die het organiseert?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2011, 10:45   #8
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Wow, als dit gaat lukken doen ze het niet slecht.
Flink gebied opgevuld, blijf je volgen.

Als het deze kliniek/bemiddelaar betreft, dan oppassen!

Laatst gewijzigd door ziezo; 5 april 2011 om 10:56
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2011, 12:15   #9
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Aan jodium geen gebrek.

Ziet er goed uit, maar denk dat happy man ook wel realist is en dat ze duidelijk hebben aangegeven dat de dichtheid (nog) te wensen over zal laten.

Je kan dat vrij eenvoudig waarnemen. Ieder rood stipje is een graft en er zitten flinke ruimtes tussen.

Vaak is het sowieso nodig om het één en ander te perfectioneren met een 2e/3e transplantatie.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 12:55   #10
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Je bent net pas geweest. Ik snap dat je blij bent dat het erop zit, maar het resultaat moet je nog afwachten. Daarom vind ik het raar dat je zo de loftrompet afsteekt. Ik kan deze logica niet doorgronden.

Er lopen hier een aantal mensen rond die een hele slechte ervaring hebben opgedaan in Turkije. De foto's die ze laten zien, spreken boekdelen. Nu kom je dat uiteraard overal tegen, maar na 8 jaar in dit wereldje te hebben rondgelopen, durf ik wel te zeggen dat je knettergek bent om via een tussenpersoon naar Turkije af te reizen. Steekproefgewijs weet ik zeker dat er meer misgaat in Turkije dan bij een gerenommeerde kliniek in Belgie. Al die reisjes zijn is gebasseerd op geld verdienen en iedereen verdient eraan mee. Dat gaat allemaal ten kostte van de patient en de transplantatie zelf. Dat moet ook wel, want de prijs is immens laag. De verhalen die je soms hoort en leest, vind ik best afschrikwekkend. Uiteraard zijn er enkele goede chirurgen in Turkije maar dat loopt niet via deze reisjes die je overal aangeboden ziet. Ook bij Dr.Keser betaald je een redelijke hoge prijs, maar hij is dan ook weer top.

Nogmaals, ik begrijp je niet. Ik weet uit ervaring dat mensen ook kortingen krijgen als ze andere mensen kunnen werven. Ik zeg niet dat dit jouw intensie is, maar hoe kan je nu zeggen dat men niet bang moet zijn ? Je weet je eigen resultaat nog niet eens ? Je kan nog helemaal niks zinnigs zeggen over hoe het voor jou gaat verlopen.
Zolang ze maar niet bij Hasan findik zijn geweest in Istanbul. Er wordt veel reclame door hun gemaakt op turkse kanalen als doel de Europese Turken, die er dan heel gemakkellijk erin trappen, waarover ik kan meespreken en levende bewijs ben. Geef mij maar iets duurdere dokter in Belgie of Nederland dan goedkope ding daar waar resultaat na een jaar nog steeds zoek is.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2013, 14:50   #11
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Los van het feit dat ik je hele verhaal geloof voor een geslaagde haartransplantatie in Turkije moet ik wel zeggen dat NIEMAND hier zo dom is om te denken dat jij enkel je verhaal vertelt en niet keiharde reclame hier neerzet. Leuke eerste post in ieder geval. Ik kan er persoonlijk heel slecht tegen maar goed.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2013, 15:21   #12
Pieter Veenstra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2013
Berichten: 2
Ik beweer totaal niet dat mensen op deze forum komen 'dom' zijn, dat zijn uw woorden.. ik deel mijn ervaring uit voor mensen die het willen lezen. Ik vind dat u uw persoonlijke problemen beter buiten kunt houden. Mijn persoonlijke probleem is dat er negatieve reclame wordt gemaakt over Turkije als het gaat om haartransplantaties!

Laatst gewijzigd door Pieter Veenstra; 9 januari 2013 om 15:24
Pieter Veenstra is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2013, 15:52   #13
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Hoe bedoel je persoonlijke problemen. En waar haal je dat onzin vandaan? Je begint al direct met reclame in je eerste post. Je ervaring? Ga toch fietsen. Hoe goed je ervaring ook is (wat ik geloof) dat betekent niet dat je zomaar een professionele site aanmaakt en op een site als haarweb gaat aanmelden om enkel over de kliniek, je ervaring en dokters gaat posten.

Overigens moet je ook een kleine bijdrage bieden als je met reclame aankomt hier, en ook is dit niet de juiste topic om je zooi te promoten denk ik maar goed. Ik heb overigens nooit een kliniek in het buitenland afgekraakt, maar ik kan heel slecht tegen dit soort flauwekul.
Maar goed, wie ben ik? Juist, niemand. Ik ga er verder niks over zeggen. Je moet doen waar je zin in hebt. Er zijn moderators voor dit soort dingen.

Laatst gewijzigd door Memeber; 9 januari 2013 om 15:54
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.