Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 september 2011, 12:46   #1
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
FUE 3.000+ Esteworld

Zaterdag 17 september ben ik aan de beurt en zal de behandeling bij Esteworld in Istanbul worden gedaan. Vrijdag kom ik aan en zal er eerst een bloedtest worden gedaan waarin gecheckt wordt of ik me aan de voorschriften ter voorbereiding aan de behandeling heb gehouden.
Afgelopen maandag heeft de Nederlandse contactpersoon gebeld met een laatste check.
Als jullie nog tips & tricks hebben ter voorbereiding (grote koffer, autokussentje etc.) dan houd ik me aanbevolen.
Dinsdagnamiddag is de terugvlucht gepland. In de tussentijd en naderhand probeer ik jullie op de hoogte te houden.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2011, 01:53   #2
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Eh spannend kerel, wou dat ik in jouw plaats was opnieuw Al was het maar voor Istanbul in het algemeen...

Ja de meeste dingen wat ik kon zeggen heb ik gezegd denk ik... Maar vooral u ni druk maken in de verdoving... Laat je niet bang maken daarvoor, vond dat best goed meevallen... Zijn maar dunne naaldjes eh!

En ook, misschien nog een keer in herhaling, maar de dag zelf en s'avonds ervoor niet te veel drinken want moest de dag erna constant naar het toilet en dat hadden ze niet zo graag

Veel succes! Hou ons op de hoogte! Ben benieuwd naar je verhaal...

-Raar trouwens dat ze de behandeling op een zaterdag doen - Had je daar speciaal naar gevraagd?
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2011, 08:12   #3
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Ik heb niet speciaal gevraagd naar behandeling op zaterdag. Dat is er eigenlijk zo uitgekomen. Dat betekent dat er op zondag niets gebeurt. Maandag is de dressing en dinsdag wassen en uitleg.

Niet te veel drinken... goede tip!
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2011, 19:59   #4
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Leuk, heb je meteen ook dagje extra in Istanbul...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2011, 19:37   #5
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Inderdaad heb ik meteen een dagje extra. Vandaag goede vlucht gehad en opgewacht op t vliegveld door de hostess. Ze praat goed engels en kan gezellig kletsen. Eerst zijn we naar de kliniek gegaan. Die ziet er gelikt uit, maar is natuurlijk ook pas een half jaar oud. Daarna wat formaliteiten en bloed prikken. Vervolgens een broodje gegeten daar en de behandeling betaalt. Alles gaat er erg relaxed aan toe en men neemt de tijd voor jem erg positief! Uitgebreide uitleg die ik van Hidde (NL contactpersoon) heb gehad werd herhaaldm er waren geen onduidelijkheden voor mij en er zijn geen nieuwe vragen opgekomen.

Alles is nu klaar voor de behandeling morgen en we konden naar t hotel. Niks op aan te merken. Nog even een verkenningswandeling en dan slapen. Gegroet
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2011, 20:46   #6
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Ah super Geniet van Istanbul!!! Wat vind je van het hotel als ik mag vragen?

Succes morgen alvast eh! En goede nacht straks
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2011, 22:28   #7
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Het is een goed hotel, maar vijf sterren, ik weet het niet. Faciliteiten zijn, zover ik nu heb gezien, niks mis mee. Zo, nu maar eens een tukkie gaan doen. Morgen om half 9, 9 uur staan de hostess en chauf er.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2011, 06:29   #8
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Vandaag was ik aan de beurt. Om half 9 door de chauffeur opgehaald en richting de kliniek. Mijn bloed is in orde dus er kan gestart worden. Eerst de 3000 grafts eruit. Makkelijker gezegd dan gedaan . Eerst de verdoving; dat viel mee. Vervolgens is een vam de assistenten in een razend tempo aan de slag gegaan, gevolgd door nr 2 die de grafts er vervolgens uitplukte. Eerst de rechterkant, daarna het midden en ten slotte was de rechterkant aan de beurt. Ondertussen wat kletsen met de hostess (Eda) en assistenten met op de achtergrond muziek van een tv-kanaal (NR 1??). Gelukkig ben ik geduldig, want t duurt natuurlijk wel even. Daarna kwam de dokter weer (Farouk) waarmee we dew haargrens hebben bepaald. Hij is de expert, waardoor ik me door zijn oordeel heb laten leiden. Daarna toch kort lijden (jajan met lange ij). Op het hoofd zijn de verdovingsprikken wat gevoeliger.

De dokter heeft vervolgens alle gaten gemaakt. Lunchtijd(uurtje of half 2). Na de lunch hebben de assistenten de grafts geplaatst. 2900 voorop en 100 op de kruin. Af en toe kwam de dokter binnenvallen om te checken. Wederom best gezellig en nog wat Turkse woorden geleerd. Om ongeveer half 5, 5 uur waren we klaar en heb ik nog thee gedronken met mijn steun en toeverlaat (Eda, die zelfs bereid was haar enige vrije dag -zondag - te gebruiken om me wat van I'bul te laten zien. Maar uiteraard heb ik haar gezegd dat ze die beter met haar vriendje kan doorbrengen) en de dokter om over het resultaat te praten en hoe de komende dagen te zorgen voor het onderhoud. Morgen is de kliniek dicht; maandag dressing en dinsdag eerste washing en uitleg hoe dat zelf te doen. Foto's volgen.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2011, 11:10   #9
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Hey super alvast! Goed dat alles vlot is verlopen! Goed herstel alvast en geniet van Istanbul!!!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2011, 22:31   #10
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag slotzang

Succes ermee en geniet van de mooie stad.

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2011, 12:17   #11
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Vandaag laatste dag. Net koffer ıngepakt en uıtgecheckt. <nu even wachten op de chauffeur en dan haar wassen en uıtleg. Het ıs me goed bevallen en nıet tegen gevallen. Foto sınsturen vanaf hıer lukt me nog nıet echt dus dıe hebben jullıe tegoed van me. In de namıddag vertrekt het vlıegtuıg, nog even vıa Wenen.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2011, 14:25   #12
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Heren, het uploaden van foto's gaat niet. Steeds komt het bericht "Uploaden mislukt" in beeld. Iemand een makkelijke oplossing?
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2011, 15:03   #13
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
Heren, het uploaden van foto's gaat niet. Steeds komt het bericht "Uploaden mislukt" in beeld. Iemand een makkelijke oplossing?
Foto's misschien te groot?
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2011, 17:40   #14
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Klopt, nu even handig proberen te doen...
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2011, 18:12   #15
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Sorry slotzang, maar 3000 grafts uithalen en dan nog eens 3000 gaatjes prikken tussen 9 u en 13u30 is gewoon onmogelijk. Heeft men u niet gezegd 3000 haartjes in plaats van 3000 grafts ? Als men dan rekent aan 2 a 2.5 wortels per grafts komt men aan 1200 tot 1500 grafts, en dat is al heel aannemelijk. Ik vrees dat u de zoveelste bent die met lage tarieven naar Turkije bent gelokt...
Redbully is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.