Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 oktober 2015, 13:25   #1
realest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Hairtime Istanbul - 4300 Grafts - 24/10/2015

Goeiendag lotgenoten,

Korte voorstelling

Ik zal me even kort voorstellen. Ben een 29-jarige man, wonende te België. Sinds 2-3 jaar merkte ik dat ik dunner haar kreeg en laatste jaar zelfs kale plekjes ... Vooral mijn inhammen en rond mijn kruin werd kaler.
Het zit in de familie aangezien mijn vader kaal is en mijn grootvader van moeders kant. Mijn grootvader van vaders kant, had nog een bos haar op zijn 65e. Ik heb dus jammer genoeg qua haren, de 'slechte' genen geërfd.
Ik gebruik al 2.5jaar minoxidil waarvan de laatste halfjaar de Foam versie aangezien met de druppelaar ik een feller vettig huid kreeg dan ik al van nature heb.

Mijn keuze voor HairTime Istanbul

Ik volg al een tijdje de topics hier op haarweb. De meest gebruikte diensten zijn die van Esteworld, ze waren ook de eerste die ik mailde. Communicatie via mail ging vlot maar las de laatste tijd wat minder goeie reviews tov vorig jaar.
Ik ben ook bij Arenamed langsgeweest aangezien hun kantoor niet ver van mijn woonplaats is. Maar de persoon die me uitleg gaf, kwam niet professioneel over aangezien zijn kennis van zaken wat minder was ( hij deed dit erbij samen met zijn hoofdactiviteit = reisbureau ).
Wat ik nog deed, was ziekenhuizen rechtstreeks mailen aangezien ik wat Turks kan, raar maar waar.. ze kwamen met hogere prijzen dan bv. Esteworld..., normaal zou je goedkoper moeten uitkomen als er geen tussenpersoon is toch?

Als laatste mailde ik Hairtime aangezien hier maar nog 1 topic van was.. Was wel wantrouwig want is een redelijk nieuw bedrijf. Maar communicatie verliep via mail vlot en blijkbaar kon ik ook communiceren via Whatsapp! Mijn begeleidster Mevr. Merve., die trouwens perfect NL en Turks kan, heeft me een aantal keer gebeld en kon PERFECT op al mijn vragen antwoorden!
Ik had er een zeer goed gevoel bij en mijn twijfels verdwenen. Het is een bedrijf dat nog maar 8 maand bestaat maar blijkbaar is Arts van dienst wel 12jaar werkzaam geweest met een ander persoon en heeft ze dat bedrijf verlaten.
Aangezien de prijs ongeveer zelfde was als Esteworld maar wel 4300 grafts ipv 3500 grafts, op voorwaarde dat ik week erop zou komen aangezien dan nog een plaats vrij was. Ik wou zoveel mogelijk grafts op 1 dag en ze beloofden me het waar te maken.

22 oktober hakte ik de knop door en liet weten dat ik voor hun ging kiezen. Vlucht diende ik zelf aan te kopen maar Mevr. Merve heeft me bij mijn zoektocht binnen de 15min een geschikte en goedkoop ticker kunnen vinden! Heb onmiddelijk geboekt voor 24 oktober tot en met 26 oktober.

Verloop van mijn dag en operatie + nazorg

Vlucht + aankomst: 24 oktober om 1u55 vertrokken vanuit Keulen naar Istanbul ( SAW ). Ik kwam er 6u Turkse tijd aan. Mevr. Merve kwam me ophalen en zette me nog even af bij Hotel en we zijn erna dadelijk naar ziekenhuis gegaan.

Operatie: Eerst vulden we een vragenlijst enz in. Daarna werden er een aantal fotos genomen. Operatie duurde +- 8 uur. waarvan helft haren wegnemen en andere helft natuurlijk terug plaatsen. Er was een middagpauze voorzien + een lekker maaltijd.
Operatie zelf deed bij mij lichtjes pijn aangezien men plaatselijk verdooft en ik een wat vetter huidtype heb, werkt het wat rapper uit en dus tijdens de operatie een aantal injecties erbij. Maar 8u vloog rap voorbij.
Op bepaalde momenten waren ze met 3 verpleegsters aan het vullen. Daarmee dat ze ook 4300 grafts op 1 dag aankunnen. Dokteres en verpleegster, kwamen me zeer professioneel over en werkten ook heel hygienisch en correct.

Na de operatie : Pijn was rap verdwenen en werd ik terug naar hotel gebracht.

Nazorg: 25e werd mijn resultaat bekeken en was alle pijn zo goed als weg. Resultaat ziet er, al zeg ik het zelf, zeer goed uit.

De 26e werd ik voormiddag even gebracht naar ziekenhuis om mijn haren te wassen en mijn nazorg voor thuis te bespreken, hoe en wat ik moet doen. De medicaties die ik kreeg zijn van degelijke kwaliteit want heb het nagevraagd bij mijn jongere broer, die zelf dokter is. Daarna werd ik afgezet aan luchthaven.

Conclusie

Het is een jong bedrijf en dacht van : ze hebben zich veel te bewijzen aangezien ze maar recent bestaan en dus zullen ze 110% moeite doen om hun cliënteel tevreden te houden. Tot nu toe wordt mijn vermoeden ook bevestigd.

Ben zeer tevreden dat ik hun een kans gaf want het is allemaal zeer vlot verlopen en op elke vraag kreeg ik rap een antwoord, dankzij Mevr. Merve die vaak ter beschikking is en alle tijd neemt om je op je gemak te voelen.
Zou ik het aanraden? Uiteraard! Indien men vragen heeft, mag men mij ook contacteren of jullie vragen hieronder stellen en ik zal proberen ze te beantwoorden.



PS: Alvast sorry voor schrijffouten

Als bijlage: Foto's van vorige maand, die ik verstuurde naar de haarcentra's. Let op: hier had ik lange haren dus moest het korter zijn, zag je mijn kale plekken feller.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (139,6 KB, 318x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (145,2 KB, 254x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (141,2 KB, 245x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (146,4 KB, 208x gelezen)
Bestandstype: jpg 20150827_101124.jpg‎ (148,6 KB, 218x gelezen)

Laatst gewijzigd door realest; 27 oktober 2015 om 13:34
realest is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2015, 13:28   #2
realest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Day 1 resultaat
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Day after.jpg‎ (140,8 KB, 267x gelezen)
Bestandstype: jpg 20151025_111437.jpg‎ (142,6 KB, 258x gelezen)
realest is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2015, 16:14   #3
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Spannend!

Houd ons op de hoogte!
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2015, 19:46   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dank voor je verhaal! Je bent niet over 1 nacht ijs gegaan en je beschrijft je ervaring heel goed. De foto's zien er ook prima uit en ik ben dus heel benieuwd naar het vervolg!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 09:29   #5
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
poe wat een slagveld, haha.. diameter boortjes wel aan de grote kant?
Maargoed als alles terug groeit, prima lijkt me!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 23:59   #6
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Goede en duidelijke voor en na foto s..

Ziet er goed uit, ook de haarlijn vind ik mooi geplaatst.

Er wordt door de persoon voor mij (sorry heb ff de naam niet onthouden) gezegd wat een slagveld, maar dat ontloop je bijna niet als er veel grafts per cm2 geplaatst worden!

Graag blijven posten ben benieuwd!

Veel succes gewenst!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2015, 01:20   #7
tekenman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Bedank voor je ! Je uitgebreide duidelijke verhaal
Ook de foto's zien er goed uit.
graag zou je een update met foto's van de ontwikkeling met je behandeling ( HT-haar, jeuk, pijn, etc..?
Ik ben ook heel benieuwd naar het vervolg!
tekenman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.