Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2016, 19:05   #1
hawx79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Vraag over haar stamcel transplantatie

Ik heb in 2011 een haar transplantatie gedaan bij Este world, maar niet tevreden, heb vele kleine kale plekken langszij en aan de achterkant van me hoofd en op me hoofd zelf zijn de haartjes echt splinter dun.
Ben onlangs heroverwogen om het weer te doen maar Este world weigerend me te behandelen deze keer omdat er anders deze keer nog grotere kale plekken zouden ontstaan.

Nu zie ik dus dat de stamcel methode deze probleem niet zou hebben. En het enige kliniek die ik kon vinden die dit blijkbaar doet is Hasci. Het is wel erg duur en ik wil graag weten of hier ervaringen zijn ermee of het inderdaad ook echt werkt?
Veel bekende voetballers hebben er wel hun lof erover uitgesproken, maar hoe geloofwaardig zou dat zijn.

Laatst gewijzigd door hawx79; 17 oktober 2016 om 19:12
hawx79 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2016, 21:19   #2
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Stamceltransplantatie is een fabel.

Wat zij beweren is dat zij (HASCI) een deel van de wortel uitnemen en dat zowel het deel dat zij uithalen als achterlaten een nieuwe haar produceren.

De achtergebleven wortel is permanent beschadigd en de kans dat het uitgenomen deel een gezonde haar produceert is ook afgenomen.

kale plekken kunnen ontstaan als er teveel grafts worden uitgenomen en/of permanent shock loss door ondeskundig uitnemen van grafts.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2016, 21:19   #3
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Zoek Hasci maar op het forum. Oplichter is het
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2016, 19:49   #4
hawx79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Stamceltransplantatie is een fabel.

Wat zij beweren is dat zij (HASCI) een deel van de wortel uitnemen en dat zowel het deel dat zij uithalen als achterlaten een nieuwe haar produceren.

De achtergebleven wortel is permanent beschadigd en de kans dat het uitgenomen deel een gezonde haar produceert is ook afgenomen.

kale plekken kunnen ontstaan als er teveel grafts worden uitgenomen en/of permanent shock loss door ondeskundig uitnemen van grafts.
Dus ik zou toch beter resultaat hebben bij een FUE?
hawx79 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2016, 22:00   #5
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
ja.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2016, 01:02   #6
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawx79 Bekijk bericht
Dus ik zou toch beter resultaat hebben bij een FUE?
Ja. Bij een FUE worden veel meer haartjes overgezet. HASCI doet gemiddeld 1.5 haar per graft, de meeste FUE's zitten veel hoger. Bovendien zijn de chirurgen van HASCI vrij slecht in het cosmetische aspect, de haartjes gaan echt alle kanten op in het recipient. En dat er van de stamcelfabel niks klopt is al lang bewezen, hier kan je het een en ander vinden: http://www.hasci-exposed.com/

Verder kan je hier: https://www.baldtruthtalk.com/thread...-out%21/page23 een case analyse vinden. We hebben alleen nog maar het donor geanalyseerd. Er waren zo veel haartjes definitief uit het donor verdwenen (na een jaar waren er 1200 haartjes verdwenen bij een 800 grafts HST) dat niemand nog zin heeft om de recipient te analyseren, het is namelijk heel veel werk en de uitkomst van de donor analyse is zo overduidelijk dat het niet zo veel meer toevoegt.

Dean Saunders heeft 3 gratis HST sessies gekregen van HASCI en zijn donor was daarna zo depleted dat hij is overgegaan op body hair transplantation en scalp micro tattoering.

Het is best wel erg dat deze oplichters nog steeds ongestoord met hun oplichterij door kunnen gaan maar ja, tis zeer lastig om ze dicht te krijgen, in het verleden zijn wel pogingen gedaan maar die zijn gestrand. Het ligt juridisch heel lastig helaas ...

Hoe dan ook, prijs je zelf gelukkig dat je wat research hebt gedaan en op dit forum bent terechtgekomen. Je hebt je zelf veel geld bespaard en kan nu op zoek naar betere chirurgen.

Laatst gewijzigd door Arashi; 20 oktober 2016 om 01:20
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2016, 15:38   #7
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Thumbs up

Als ik jou was dan zou ik een goed zittende pruik kopen, want de kans dat er over en jaar of 3 tot 5 een echte oplossing is lijkt vrij groot met de haar ontwikkelingen van de laatste 2 jaar. Op deze link kan je e.e.a. volgen, suc6 ermee!
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2016, 19:38   #8
hawx79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ja. Bij een FUE worden veel meer haartjes overgezet. HASCI doet gemiddeld 1.5 haar per graft, de meeste FUE's zitten veel hoger. Bovendien zijn de chirurgen van HASCI vrij slecht in het cosmetische aspect, de haartjes gaan echt alle kanten op in het recipient. En dat er van de stamcelfabel niks klopt is al lang bewezen, hier kan je het een en ander vinden: http://www.hasci-exposed.com/

Verder kan je hier: https://www.baldtruthtalk.com/thread...-out%21/page23 een case analyse vinden. We hebben alleen nog maar het donor geanalyseerd. Er waren zo veel haartjes definitief uit het donor verdwenen (na een jaar waren er 1200 haartjes verdwenen bij een 800 grafts HST) dat niemand nog zin heeft om de recipient te analyseren, het is namelijk heel veel werk en de uitkomst van de donor analyse is zo overduidelijk dat het niet zo veel meer toevoegt.

Dean Saunders heeft 3 gratis HST sessies gekregen van HASCI en zijn donor was daarna zo depleted dat hij is overgegaan op body hair transplantation en scalp micro tattoering.

Het is best wel erg dat deze oplichters nog steeds ongestoord met hun oplichterij door kunnen gaan maar ja, tis zeer lastig om ze dicht te krijgen, in het verleden zijn wel pogingen gedaan maar die zijn gestrand. Het ligt juridisch heel lastig helaas ...

Hoe dan ook, prijs je zelf gelukkig dat je wat research hebt gedaan en op dit forum bent terechtgekomen. Je hebt je zelf veel geld bespaard en kan nu op zoek naar betere chirurgen.
Je erg bedankt, ik was lovend na het zien van de uitspraken van niet alleen G Joling maar ook van diverse bekende voetballers. Maar nu ben ik weer dus druk bezig met het zoeken naar andere behandelingen.
Este world heeft mijn haar behoorlijk verknoeid. Heb veel kale plekken nu en het getransplanteerde haren gaan stijf naar boven. Ik sta echt voor grap!
Nu op zoek naar ander klinieken die FUE doen, maar ook voor haar pigmentatie en zelfs PRP. Is dat wat?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotre Bekijk bericht
Als ik jou was dan zou ik een goed zittende pruik kopen, want de kans dat er over en jaar of 3 tot 5 een echte oplossing is lijkt vrij groot met de haar ontwikkelingen van de laatste 2 jaar. Op deze link kan je e.e.a. volgen, suc6 ermee!
Een pruik heb ik een maandje ook gedaan, maar ik fitness en voetbal bijna elke dag en zweet veel, is echt onhandig voor mij.
hawx79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2016, 20:42   #9
anderhalfoog
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Wat vervelend! Ik ga ook voor een stamcel transplantatie. Resultaten hiervan vallen dus tegen?
anderhalfoog is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2016, 03:04   #10
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anderhalfoog Bekijk bericht
Wat vervelend! Ik ga ook voor een stamcel transplantatie. Resultaten hiervan vallen dus tegen?
Ja zie bijgevoegde foto, ik ben een paar jaar geleden bij HASCI geweest en zo ziet het er nu uit, het haar springt echt alle kanten op.

Van een afstandje ziet het er wat minder slecht uit hoor maar toch, het is behoorlijk pruts werk. En je wordt gewoon opgelicht want er wordt je iets verkocht dat ze niet leveren (hergroei). Al met al best wel ernstig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20161020_195946.jpg‎ (147,6 KB, 120x gelezen)
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2016, 14:45   #11
hawx79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ja zie bijgevoegde foto, ik ben een paar jaar geleden bij HASCI geweest en zo ziet het er nu uit, het haar springt echt alle kanten op.

Van een afstandje ziet het er wat minder slecht uit hoor maar toch, het is behoorlijk pruts werk. En je wordt gewoon opgelicht want er wordt je iets verkocht dat ze niet leveren (hergroei). Al met al best wel ernstig.
Dit heb ik ook, maar gedaan door Este world. Zie eruit als een egel.
hawx79 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2016, 15:05   #12
siro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Heb je FUE gehad bij EsteWorld in 2011?
siro is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2016, 00:52   #13
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
@Arashi, ik ga even advocaat voor de duivel spelen.

Je hebt de ht een paar jaar geleden gehad. Het kan ook zo zijn dat er nog haren stonden en nu zijn uitgevallen.

Mocht dat niet zo zijn, dan is het idd een pover resultaat. Een vervolgbehandeling bij een goede kliniek/chirurg zal een wereld van verschil maken,
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2016, 11:47   #14
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
HASCI= Kwakzalvers.

Wellicht kunnen ze beter schaamhaar gaan transplanteren, want het effect is hetzelfde.

Laatst gewijzigd door Dino33; 23 oktober 2016 om 11:51
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2016, 18:24   #15
haardos82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2013
Berichten: 7
esteworld kale plekken

Weer iemand bij Esteworld met kale plekken...

Begin me nu toch ook wel een beetje zorgen te maken. Heb het idee dat de positieve berichten veel meer aandacht krijgen en de negatieve te snel onder het tapijt worden geschoven..
haardos82 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.