Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 april 2005, 21:32   #1
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
ik ben

ik weet dat jullie mij niet kennen maar daaar wil ik wel ff iets voor doen.

ik ben amber beecham
ik benr 12 jaar]
en ik zit op de school de schalm en ga naar het groencollege
mijn email adres is amberbeecham@msn.com
ik hoop dat jullie me willen leren kennen.

-xxx- van moi

Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2005, 21:38   #2
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
ff iets anders (heel anders)

ik zie steds dat jullie van die plaatjes van voren heb van je tex hoe doen jullie dat..????????????
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2005, 22:08   #3
Annebeth
HaarWeb lid
 
Annebeth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Bergen (vlakbij Alkmaar, ik verhuis van de zomer naar Almere)
Berichten: 23
Bedoel je een plaatje bij je naam?
Dat kun je doen door linksbovenaan de pagina op User CP te drukken, en dan Edit Avatar. Daar kun je een plaatje uit de computer doen

welkom trouwens!
__________________
Give some to the gods of all that you have, for they can give you there blessing, or they can cut you in half!
Annebeth is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2005, 17:28   #4
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
thank jou

thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou thank jou

je bent super annebeth
ik hoop dat het gaat lukken
-xxx- amber Wimpy
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2005, 17:46   #5
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
kom noouuuu

hallo iedereen ik wil vragen of jullie hier ook iets willen zetten (ik voel me zo alleen) duzz ik hoop dat jullie hier ook komen typen

-xxx- amber
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2005, 19:46   #6
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
Op een dag scheen de zon zo hard dat hij bijna al het water verdampte.In de rivier bleef nog slechts hier en daar wat donker slijk achter.daarin verdrongen zich de karper,de forel en het stekelbaarsje.
"Hang iets voor de zon!"schreeuwden zij naar de lijster.
"Wat?"schreeuwde de lijster.
Ïets,"schreeuwden zij "Alles!"Maar de lijster had niets om voor de zon te hangen.
De libel botste tegen een kiezelsteen toen hij laag over de bedding scheerde en de aal raakte bekneld in de droge modder.De eekhoorn ,de mier en enkele andere dieren stonden op de oever en keken naar beneden.
"Ik heb het zo droog."jammerde de karper.
De dieren overlegden met elkaar en stuurden de kraai,detor en de olifant erop uit om een wolk te halen.Zij bleven lang weg,want in de hele wijde omtrek van het bos was geen wolkje te bekennen.Maar tenslotte kwamen zij terug met een oude ,donkergrijze wolk.
"Jullie moeten maar niet kijken,"zei de tor."Het is een wolk van niets."
Het was een rafelige wolk.En als de toestand niet zo ernstig was geweest had de eekhoorn zeker moeten lachen om de gaten en scheuren in de wolk.
De kraai en de olifant hesen de wolk boven de rivier,terwijl de tor aanwijzingen gaf.
"Schiet op !"riep de snoek.
"Iets naar links !"riep de tor.
"Je staat op mijn vin!"riep de forel.
Ïk kan niet meer !""lispelde het stekelbaarsje,half verscholen onder het uitgedroogde kroos.
De wolk hing tenslotte recht boven de rivier en de kraai vloog omhoog en stak er zijn snavel in.
De wolk brak en een reusachtige hoeveelheid water viel in één keer naar beneden.De zalm en de baars sprongen op,sloegen met hun staart in de lucht en zwommen snel weg door het nieuwe water.
In de lucht was niets meer van de wolk over en de zon scheen nog even hard als tevoren.Maar in de verte verschenen een paar nieuwe wolkjes,die groeiden en langzaam donkerder werden en dichterbij kwamen.
De eekhoorn en de mier moesten tenslotte nog hollen om voor de regen thuis te zijn.

(Van Toon Tellegen;Misschien wisten zij alles.)

xxx Petra
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2005, 07:47   #7
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Amber
ook welkom van mij. Ik zie dat je ondertussen je plaatje voor je tekst (je avatar) voor elkaar hebt gekregen. Dat is mooi. Ik hoop dat je veel aan ons forum zult hebben in je strijd tegen TTM. Schrijf gerust als je wat wilt schrijven en als je niet wilt schrijven mag dat ook. Soms kan het wat langer duren voordat je een reactie krijgt omdat veel mensen niet elke dag hier kijken. Niet wanhopen dan hoor, uiteindelijk krijg je meestal wel een reactie.

groetjes
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2005, 21:25   #8
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
eeej karin

eej karin bedankt dat je ook iets tegen me zegt ik ben ook echt niet echt vooruit gegaan met mijn wimpers het is alleen maar erger gegaan

-xxx- amber
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2005, 21:47   #9
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Joh meissie,
zie het maar zo, als het slecht gaat kan het uiteindelijk echt alleen maar beter gaan. Ik heb heel vaak een terugval en dan is het ook goed mis maar als het dan ook een dag lukt om niet te trekken ben ik wel heel blij. Laat het koppie niet hangen hoor, je kan het heus alleen iets wat je al lang doet kan je niet heel snel afleren, helaas.

sterkte he?

lieve groetjs

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2005, 17:30   #10
Carrules
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Locatie: Gelderland
Berichten: 58
Hoi Amber!!


Ook welkom van mij hier op het forum!! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben. Ik vind het in elk geval al heel lekker dat ik gewoon lekker van me af kan schrijven en dat je dan ook nog reacties terug krijgt van mensen die je bijna niet kent. Aan het begin heb ik hier ook veel om tips gevraagd en dat werkte echt super; ik wist niet dat er zo veel verschillende trucjes waren om van je haar af te blijven!

Karin heeft trouwens gelijk als ze zegt dat niet iedereen elke dag kijkt hier. Ik doe dat namelijk zelf ook niet. Ook gebeurt het wel eens dat ik niet veel tijd heb en dat ik dan dus wel ff kijk, maar niet reageer ivm tijdgebrek. Dit zal iedereen wel eens hebben, dus wodrt niet verdrietig als je eens een dag geen post heb!

Hoe gaat het verder met je? En trek je alleen wimpers of ook nog wat anders? Ik trek aan mijn hoofdhaar, al 10 jaar, enop het moment gaat het erg slecht. Ben erg druk voor school, word daar altijd zenuwachtig van en ga dan alleen maar meer trekken. Maarja, ooit komt het allemaal goed!

Nou, veel sterkte met alles en we horen van elkaar!!

Groetjes Car
Carrules is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2005, 22:27   #11
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Wimpje

je bedoelde deze thread he? Van Grover:
10 geboden

zal hem eens lezen, bedankt!!

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2005, 22:28   #12
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
oke wel slim ik hoop dat ik zog iets van je te horen krijg over wat jij er van vind
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2005, 22:30   #13
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
hihi is goed. Was je wat aan het proberen?? staan nu allemaal dezelfde berichtjes in. Geeft niks hoor, je moet het toch een keer uitproberen he

tot zo
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2005, 22:32   #14
Wimpje
HaarWeb lid
 
Wimpje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 28
help.........

hoe ken je eigenlijk een tex weg halen ik wil graag een paar texten weg halen
Wimpje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2005, 22:38   #15
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Ehm, ik weet niet of jij dat kan, ik (en alle Moderators van de TTM) kan het wel voor je doen in elk geval. Mar kijk even of je onder die stukjes tekst die je weg wilt halen een edit knop hebt zitten en dan of je bovenin een knop krijgt met delete message?? Ik denk het niet hoor maar dan moet je even aan mij doorgeven wat je weg wilt hebben, okay?

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.