Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2003, 12:35   #1
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Bijeenkomen

Hallo allen,

Her en der wordt het idee van bijeenkomen besproken. We zullen dan een centraal punt af moeten spreken. Misschien het beste om bij iemand thuis wat te organiseren. Wel zo privé natuurlijk.

Mijn voorstel om dit in het weekend te organiseren.

Wie is hier voor in ?????

groetjes
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2003, 12:55   #2
Frederique
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 11
Smile Bijeenkomst

Ik dus!

Mijn reactie van 11 januari 2003 :
Een bijeenkomst? Lijkt me een prima idee. Ik woon in het oosten van Nederland maar vind het geen probleem om voor deze bijeenkomst te moeten reizen. Ik ben 25 jaar en kamp sinds ong. 5 jaar met haarproblemen. Mijn haarproblemen ' zijn erfelijk' (mijn oma, van mijn moeders kant, had het ook).
Heeft iemand een voorstel waar en wanneer we kunnen afspreken. Mij schikt de donderdag van de oneven weken of een zaterdag het beste.
Frederique is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2003, 14:54   #3
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Hai allemaal,

Leuk idee van jullie en geweldig dat jullie elkaar zo steunen.

Ik wilde jullie er ook even op attenderen dat als je behoefte hebt aan lotgenotencontakt en meer informatie wil hebben over AA dat je je kunt aansluiten bij de VAAP (androgenetica vereniging). Deze vereniging organiseert regelmatig lotgenoten contaktmiddagen.

Voor de mensen met Areata is er ook een vereniging de AAPV ook hier word het een en ander georganiseerd voor hun leden.

Groetjes en ik wens jullie een fijne dag met elkaar.

Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2003, 13:20   #4
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
bijeenkomen

Ik vind alles goed. Ik ben erbij! Weekend is prima. Mag bij mij als jullie dat willen, ik woon in Den Haag. En anders bij iemand anders thuis, vind ik wel gezelliger dan een zaaltje huren. Ik heb Alopecia, draag een haarwerk sinds kort en ben 27 jaar.
Ik lees het wel.

groet Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2003, 17:28   #5
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
bijeenkomst

Ik ga nog op wintersport, dus zou het fijn vinden als het na 2 februari zou plaats vinden.

ik denk dat we eerst 2 of 3 data moeten plaatsen en kijken wanneer de meeste kunnen en dan afspreken waar we bijeenkomen.

mij zou het beste uitkomen donderdagen in de even weken of zaterdagen in de oneven weken.

Groetjes
Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2003, 20:29   #6
jose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Locatie: noord-brabant
Berichten: 84
Hoi Marloes,

Weet je, ik ben met kerst met wintersport geweest, en ben dan gruwelijk aan het stressen met haarband en grote capachon.
Heb me daar vreselijk vaak afgevraagd, hoe zou dat nou met een haarwerk of pruik zijn.

Toevallig begin jij nu over wintersport, en jij kunt mij vast vertellen hoe dat dat is.
Kun je gewoon skieën, ik bedoel, de wind, of een muts, of een haarband, hoe gaat dat marloes?

Zou het leuk vinden hier iets over te horen!


Groetjes,
JOSE
jose is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2003, 20:33   #7
Frederique
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 11
Ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van Marloes. Ik moet zelf mee naar het WK schaatsen in Zweden en zie daar dus echt gigantisch tegenop.
Ik ga met een stel meiden mee die een keer schudden met hun haar en het zit goed! We overnachten in een jeugdherberg en ik verwacht dus niet dat ik uitgebreid mijn haar kan gaan doen.
Het is daar koud, winderig en weet ik het wat.
Ik krijg er al buikpijn van als ik eraan denk...
1 vriendin weet dat ik kamp met deze problemen maar de rest niet. Ik weet dat er een punt komt dat ik het hen moet vertellen maar wanneer?? Ik schaam me ervoor maar weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen want: WAT KAN IK ER AAN DOEN?? NIKS !!
Frederique is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2003, 09:00   #8
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: bijeenkomst

Citaat:
Originally posted by Marloes
Ik ga nog op wintersport, dus zou het fijn vinden als het na 2 februari zou plaats vinden.

ik denk dat we eerst 2 of 3 data moeten plaatsen en kijken wanneer de meeste kunnen en dan afspreken waar we bijeenkomen.

mij zou het beste uitkomen donderdagen in de even weken of zaterdagen in de oneven weken.

Groetjes
Marloes

Hoi Marloes en de rest,

Als jij enkel in de oneven weken op zaterdag kan, laat dan even exact middels het noemen avn een datum weten, wanneer dit is.

Dan gooien we deze data weer in de groep. Dan komen we wat dichter bij een definitieve datum..


Groetjes van Boes
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2003, 21:30   #9
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Wintersport en data

Vorig jaar heb ik met mijn pruik op geskied, dan plakte ik hem goed vast en zette ook nog een muts op. Ik heb dat jaar niet fijn geskied veel te bang om te vallen of dat er iets anders zou gebeuren.
Dus dit jaar ga ik het anders doen. Ik doe een hoofddoekje om en zet daar een muts overheen en als we dan ergens heen gaan om te drinken verwissel ik mijn muts voor een petje. Ik hoop dat dit voor mij beter werkt.
Alle mensen met wie ik op vakantie was wisten van mijn probleem af en hadden overal begrip voor.
We zullen zien hoe dit mij gaat bevallen.

Nu even een aantal data voor de bijeenkomst:

donderdag: 06-02(overdag), 20-02
zaterdag: 15-02

Ik hoop dat ik zo even genoeg data heb gegeven voor om op te reageren.

Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 08:49   #10
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Bijeenkomst gepland 15-2-03 wie komt?

Hoi Marloes en iedereen!,

Nou de kogel is door de kerk wat de datum betreft. Zaterdag 15-2.


Nou nog organiseren waar. maar laten we eerst de bevestigingen afwachten.
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 09:28   #11
jose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Locatie: noord-brabant
Berichten: 84
bijeenkomst

Helaas, op 15 februari is mijn zoon jarig, hij wordt 11 jaar, dus kan ik echt niet weg.

Heel jammer,

groetjes,
JOSE
jose is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 12:02   #12
jose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Locatie: noord-brabant
Berichten: 84
Re: Wintersport

Hoi Marloes,

Fijn dat je geantwoord hebt om mijn"wintersportvraag".

Het antwoord valt mij trouwens wel erg tegen.
Ik had gehoopt dat je zou zeggen, pruik op, muts op, en het blijft allemaal wel zitten. Jouw antwoord brengt me weer gruwelijk in twijfel. Hoe is dat bij jouw Fredrique? (heb trouwens een prive-mailtje in jouw box geplaatst).

Zijn er nog andere mensen met ervaringen wat betreft wintersport, met een vast haarwerk, is het dan minder een probleem.

Trouwens Marloes, ontzettend knap dat je het nu anders gaat doen, en niet te vergeten, ik wens je een ontzettend gezellige wintersport! Maak er iets moois van!

Groetjes,

JOSE
jose is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 12:57   #13
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Ik moet al die ellende nog meemaken, ik heb nog zo kort een haarwerk. Ik ga nooit op wintersport maar zomervakanties zullen ook niet meevallen.
Voor de bijeenkomst zou ik op 15-2 wel kunnen. Ik pas me aan.

groetjes Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 12:59   #14
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
Jeetje Jose kan niet, meiden.
Moeten we de zaterdag daarna proberen?
astrid is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2003, 22:20   #15
marianneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: brabant
Berichten: 116
hoi,

Ik draag al zo'n 16 jaar een pruik (ik ben nu 27 jaar). Maar sinds een jaar of 8 draag ik een pruik met hele sterke tape.
Ik doe er alles mee. Ik hou hem een hele week op, en verwissel dan de tape.
Ook ga ik er mee zwemmen, douchen, sporten en maak ook verre reizen... Ik heb hier helemaal geen problemen mee.
Ben zelfs 2 jaar geleden naar thailand geweest en heb 2 primitieve trektochten gemaakt. Heb geen problemen gehad!
Wintersport zou voor mij ook geen probleem zijn, hij zit zo stevig vast! Ik draag wel vaker een muts op.
Op mijn werk heb ik ook geen problemen. (ben leidster bij een kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang)
Heb weleens dat baby's aan mijn haren trekken, maakt niet uit, hij zit zo stevig vast dat ik zelf weleens moeite heb om hem af te krijgen....
Echt super ideaal!

Groetjes Marianneke
marianneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.