![]() |
We hebben wel een tent via via dus dat is wel enige geruststelling. You never know hier...
|
Klopt, we hebben onlangs een bbq georganiseerd, stiefzoon was kampioen geworden met zijn team. De regen hield net op tijd op, flink gemazzeld.
|
Het is Nederland. Helaas.
Auto al een zomercheck gehad? |
De mijne heeft net een grote beurt gehad, maar voor de vakantie hebben we een busje gehuurd. Ideaal.
|
Dat is slim! Nog even Henk!
|
Anders hadden ze mij naar de PAAZ kunnen brengen. :eek::P Met vier kinderen achterin een japanner (auto) naar Frankrijk.. Rij nog liever 8 keer achter elkaar, op zwarte zaterdag, door Parijs.
|
Citaat:
Ik ben geen fan van met de auto op vakantie. Dat moet bij mij in één keer. Gekkenwerk! |
Citaat:
|
Toch voor op de terugweg nog een B&B geboekt. Laat de vakantie maar beginnen. :P
|
Citaat:
|
Een keertje Zweden, ook halverwege een B&B genomen. Richting het noorden is het sowieso relaxter rijden dan richting het zuiden.
|
Eén keer in Zweden geweest. Stockholm. Congres, op kosten van de zaak. Zomer en mooi weer. Geweldig! Idem met Oslo, dat is ook een schattig stadje.
|
Grijs en grauw. Waar blijft dat warme weer!
|
Eindelijk lekker warm met een zonnetje.
Ben ik nu tegen mezelf aan het praten? |
Tegen wie praat je?? :P De zon kwam er vanmiddag even door, toen was het even lekker. Nu hier behoorlijk donker..
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.