Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Overige (haar)discussies - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Wel een afro-kapsel. (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27070)

SanJan 30 januari 2011 13:26

Wel een afro-kapsel.
 
Goede dag,
ik wil een afro-kapsel en ik wil graag weten hoe dat gedaan word en hoelang zijn ze daar mee bezig om dat voor elkaar te krijgen in haar dat 12 cm lang is. En weet iemand een kapsalon die dat doet, want mijn kapster wil het niet doen. (Het liefts in het zuiden van nederland, maar in het midden van het land is ook geen probleem.)
En zal je het aanraden of niet.
Groeten Sandor Jansen.

Martijn 30 januari 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanJan (Bericht 272556)
Goede dag,
ik wil een afro-kapsel en ik wil graag weten hoe dat gedaan word en hoelang zijn ze daar mee bezig om dat voor elkaar te krijgen in haar dat 12 cm lang is. En weet iemand een kapsalon die dat doet, want mijn kapster wil het niet doen. (Het liefts in het zuiden van nederland, maar in het midden van het land is ook geen probleem.)
En zal je het aanraden of niet.
Groeten Sandor Jansen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanJan (Bericht 265638)
Hoi,

Ik ben kapster en heb een aperte vraag gekregen ven een man van 36 jaar.
Hij wil een compleet fout kapstel en moet 3 weken blijven zitten en alles mag.
Alleen als ik met kleur of blondeer ga werken dan moet het er wel met een tondeuse coupe er weer uit zijn, dat is het enige waar ik rekening mee moet houden.(Ook permanent mag)
Zijn haar is ongeveer 6 cm lang en heeft stijl dik bruin haar wat al een beetje grijs wordt.
Heeft iemand een suggestie voor mij want misschien krijg ik er een goede idee van.

Groeten Sandra.

Nou snap ik het niet meer...

agatha 31 januari 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanJan (Bericht 272556)
Goede dag,
ik wil een afro-kapsel en ik wil graag weten hoe dat gedaan word en hoelang zijn ze daar mee bezig om dat voor elkaar te krijgen in haar dat 12 cm lang is. En weet iemand een kapsalon die dat doet, want mijn kapster wil het niet doen. (Het liefts in het zuiden van nederland, maar in het midden van het land is ook geen probleem.)
En zal je het aanraden of niet.
Groeten Sandor Jansen.

Steek je vingers in het stopcontact, wel eerst je handen even nat maken en dan flink met de haarlak over je haar.

agatha 31 januari 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn (Bericht 272579)
Nou snap ik het niet meer...

Jij bent soms echt heel lollig:D

Limbo 31 januari 2011 13:17

Ik snap het ook niet en zou het ook nooit willen by the way!

Martijn 31 januari 2011 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 272660)
Steek je vingers in het stopcontact, wel eerst je handen even nat maken en dan flink met de haarlak over je haar.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 272661)
Jij bent soms echt heel lollig:D

Jij ook :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.