Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Ik heb er zin an! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14616)

Agatha66 7 februari 2020 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 441231)
Nee want dat heb je hier niet gepost!

Reteduur. Idd verschrikkelijk volk maar hartstikke leuk. Ook naar de Westbank geweest, helaas op een vrijdag. Lekker die hummus.

Iran staat ook op mijn lijstje.

Realiseer me nu dat we voor het eerst in 15 jaar met Carnaval thuis zijn.

Jeetje,weet je al als wie of wat je verkleed gaat, ik kan wel wat suggesties doen.

Agatha66 7 februari 2020 20:13

Haifa nog geweest? Wel een goed idee, trouwens, we willen nog even weg maar wisten niet naartoe. Ga meteen googelen wat voor weer het in april is.

Limbo 7 februari 2020 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 441233)
Haifa nog geweest? Wel een goed idee, trouwens, we willen nog even weg maar wisten niet naartoe. Ga meteen googelen wat voor weer het in april is.

Nee. Van woensdag tot maandag dus keuzes maken. Begin oktober. Heerlijk weer. En nog gebeten door een vis, twee keer. Haha

Limbo 7 februari 2020 20:18

Maar wat een klotevolk. Begon al in het vliegtuig. Niet luisteren, gewoon opstaan, naar het toilet gaan etc. Denlenndat ze boven de wet staan.

Geldt natuurlijk niet voor iedereen. Waren ook nette mensen bij. Maar voor hetzelfde geld zaten we 3 weken in Egypte.

Hotel Yam trouwens. Perfect.

Agatha66 7 februari 2020 20:20

Nou, dat ging snel, we gaan eind maart als het allemaal een beetje meezit. In de vs wordt er vooroordeel dat je hebt bevestigd dus dat is wel geestig. Wel ongelooflijk veel drank naar binnen gegooid want ik was met familie.

Agatha66 7 februari 2020 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 441235)
Maar wat een klotevolk. Begon al in het vliegtuig. Niet luisteren, gewoon opstaan, naar het toilet gaan etc. Denlenndat ze boven de wet staan.

Geldt natuurlijk niet voor iedereen. Waren ook nette mensen bij. Maar voor hetzelfde geld zaten we 3 weken in Egypte.

Hotel Yam trouwens. Perfect.

Ik ken ze van het reizen, wat een verschrikkelijk volk, die moeten het echt hebben van hun 40-45 pr. Hotel Yam, ik ga het even googelen maar het klinkt zwak erotisch.

Limbo 7 februari 2020 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 441237)
Ik ken ze van het reizen, wat een verschrikkelijk volk, die moeten het echt hebben van hun 40-45 pr. Hotel Yam, ik ga het even googelen maar het klinkt zwak erotisch.

Als aanstaande opa kan ik je zeggen dat het weinig erotisch was. Vlakbij Metzizim beach, gratis fietsen, heerlijk ontbijt met shakshuka en vooral uitgebreid happy hour met 2 uur gratis vreten en zuipen maar helaas alleen witte en rode wijn en prosecco maar geen rosé. Echt een geweldige tijd gehad. Had wel gedacht dat het moderner was.

Agatha66 7 februari 2020 20:31

:D Die ellendige hippiestemming van die gasten is legendarisch, vooral als je bedenkt dat er niets hippie-achtigs is aan hun houding. Sam & Blondi is beter voor mijn humeur.

Limbo 7 februari 2020 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 441236)
Wel ongelooflijk veel drank naar binnen gegooid want ik was met familie.

Ik zou me meer verbaasd hebben als je had geschreven dat je niet veel drank had genuttigd.:D

Agatha66 7 februari 2020 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 441238)
Als aanstaande opa kan ik je zeggen dat het weinig erotisch was. Vlakbij Metzizim beach, gratis fietsen, heerlijk ontbijt met shakshuka en vooral uitgebreid happy hour met 2 uur gratis vreten en zuipen maar helaas alleen witte en rode wijn en prosecco maar geen rosé. Echt een geweldige tijd gehad. Had wel gedacht dat het moderner was.

Wat leuk, dus je dochter is klaar met studie en nu een kleine op komst. Ga je ook minder werken met vaste opaoppasdag.

Agatha66 7 februari 2020 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 441240)
Ik zou me meer verbaasd hebben als je had geschreven dat je niet veel drank had genuttigd.:D

Er zat elke keer heel veel limoen in, bij gebrek aan enige vitamine was het dus een kwestie van overmacht. Een deel van mijn liefhebberijen teel ik nu zelf, het leven is mooi:cool:

Agatha66 7 februari 2020 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 441238)
Als aanstaande opa kan ik je zeggen dat het weinig erotisch was. Vlakbij Metzizim beach, gratis fietsen, heerlijk ontbijt met shakshuka en vooral uitgebreid happy hour met 2 uur gratis vreten en zuipen maar helaas alleen witte en rode wijn en prosecco maar geen rosé. Echt een geweldige tijd gehad. Had wel gedacht dat het moderner was.

Hun eten is wel fantastisch, een reden waarom ik dol ben op het midden oosten. Tegenwoordig drink ik zelfs wel eens bier, dat vind ik niet echt lekker dus dan gaat het niet zo hard en hydrateer je toch.

Agatha66 7 februari 2020 20:38

Had ik trouwens wel verteld dat ik naar Suriname ben geweest, top tijd gehad en perfect voor een weekje.

Limbo 7 februari 2020 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 441242)
Er zat elke keer heel veel limoen in, bij gebrek aan enige vitamine was het dus een kwestie van overmacht. Een deel van mijn liefhebberijen teel ik nu zelf, het leven is mooi:cool:

Ja. Kippen, haantje, eitjes. En.muizen!:D

Limbo 7 februari 2020 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 441243)
Hun eten is wel fantastisch, een reden waarom ik dol ben op het midden oosten. Tegenwoordig drink ik zelfs wel eens bier, dat vind ik niet echt lekker dus dan gaat het niet zo hard en hydrateer je toch.

Ja. Er gaat weinig boven Libanees eten. Ja, pasta en tiramisu. Verleden week za'atar gekocht. Lekker voor in de yoghurt met Turks brood.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.