Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Boeken en artikelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Met de handen in het haar (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15370)

_rainbow_ 8 mei 2009 14:13

Met de handen in het haar
 
Beste Bolleke,

Is jou boek nog verkrijgbaar? Zo ja dan ben ik zeer geïnteresseerd....

Ik hoop gauw wat te horen.

Rainbow!

bolleke 8 mei 2009 18:18

Ik heb er idd nog enkele liggen, maar ik verkoop ze niet zo graag... sorry (herinnering voor het nageslacht :P).
Ik stel voor dat -wie mn boek echt wil lezen - jullie kunnen proberen bij elkaar uit te lenen of zo... Hier in België is het boek te lenen in diverse bibs...

En anders, tijd voor een gezellige bijeenkomst waarop we ideeën, boeken, ervaringen kunnen uitwisselen???
Bij mij begint de tijd alweer te rijpen.
Wie kan zich vrijmaken, en durft een ontmoeting aan?

Ik nodig iedereen uit op zondag 2 augustus, hier in Antwerpen.
Ik gooi het bericht in het midden en wacht eerst enkele reacties af. Wie geïnteresseerd is kan zich hier of privé melden. Afhankelijk van de interesse kunnen we dan de bijeenkomst miniem houden of ietsje groter maken (gastspreker??).
Ben benieuwd...

Sterkte aan allen!

Stefke 10 mei 2009 14:02

Hoi Bolleke,

Aangezien ik 1 augustus voor een compleet andere meeting in Antwerpen ben, wil ik zeker 2 augustus komen :D

Mits de meeting van 1 augustus doorgaat dan :rolleyes:

Lila 10 mei 2009 14:09

Ik wil ook graag komen.

bolleke 10 mei 2009 22:38

Oké, we zijn al met z'n drieën, en hebben nog een zee van tijd...
Ik laat het bericht een beetje z'n werk doen.

Voor de twijfelaars zou ik zeggen: jullie hebben tijd om na te denken, als er vragen of voorstellen zijn; gooi ze maar in het midden...
Lotgenotencontact kan alweer een stap in de goede richting zijn, de 'boost' die we met z'n allen broodnodig hebben, of niet??

_rainbow_ 11 mei 2009 09:39

Bolleke,

Dank je wel voor jou reactie. Het is begrijpelijk dat je natuurlijk een aantal exemplaren zelf houd....helaas...weet je misschien of de boeken ook te lenen zijn in Nederland?

Gr. Rainbow

bolleke 11 mei 2009 10:39

Dag Rainbow,

Er zijn nogal wat boeken verkocht in Nederland aan lotgenoten, maar het is alweer een paar jaartjes geleden... Hopelijk reageren lotgenoten uit jouw omgeving.

Wat ik wèl kan en wil doen is een 'lees-exemplaar' gratis opsturen. Jij leest het op jouw tempo, je kan dan de - voor jou - belangrijke stukken er uit halen (ik bedoel copiëren natuurlijk!) en je stuurt het daarna gewoon terug.
Wel belangrijk dat je het terugstuurt want er zijn nog andere gegadigden... ;)

Als je dit voorstel goed vindt, stuur me dan je adres via e-mail. Ik doe het nodige dan zo snel mogelijk!!

_rainbow_ 11 mei 2009 11:38

Bolleke ik heb jou een privébericht gestuurd...

Groet, Rainbow!!!

bolleke 11 mei 2009 11:59

Lees-exemplaar
 
Beste lotgenoten,
Het voorstel wat ik aan Rainbow deed, geldt ook voor jullie.
Ik wil dus gerust een 'lees-exemplaar' opsturen, op voorwaarde dat jullie het terugsturen, oké?! ;)

jolien 12 mei 2009 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bolleke (Bericht 203082)
Wie kan zich vrijmaken, en durft een ontmoeting aan?

Ik nodig iedereen uit op zondag 2 augustus, hier in Antwerpen.
Ik gooi het bericht in het midden en wacht eerst enkele reacties af. Wie geïnteresseerd is kan zich hier of privé melden. Afhankelijk van de interesse kunnen we dan de bijeenkomst miniem houden of ietsje groter maken (gastspreker??).
Ben benieuwd...

Sterkte aan allen!

Jaaaaaaa, ik kom ook! :D Ik zet het alvast op mijn kalender!

Oh, misschien kunnen we er een apart topic van maken? Voor de mensen die alleen op het onderwerp van de threads afgaan, staat het hier niet zo heel duidelijk.

Groetjes

bolleke 12 mei 2009 23:13

Hé Jolien!

Wat ben ik blij om jou hier terug te zien! Lang geleden, hopelijk ben je een beetje stabiel...
2 Augustus is nog veraf. Alle tijd dus om je voor te bereiden en eindelijk eens anderen te ont-moeten, leuk! Het kan je echt heel veel nieuwe moed geven om door te gaan! Sterkte! (Examens binnenkort??)

Je hebt gelijk wat betreft die nieuwe thread, maar ik ben daar zo onhandig in :confused:

Lila 12 mei 2009 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bolleke (Bericht 203661)

Je hebt gelijk wat betreft die nieuwe thread, maar ik ben daar zo onhandig in :confused:

Zal ik er eentje maken dan?

bolleke 13 mei 2009 11:20

Ja graag!! :D

Voorlopig kan ik alleen zeggen dat het Antwerpen zal zijn en op 2 augustus. De verdere details komen later wel... Ik had het er trouwens gisteren met mijn man over. Hij stemde volledig toe en zei zelfs: "Ik dacht het laatst nog, dat je zo weinig deed met en voor die mensen, je hebt ze indertijd zo veel hoop gegeven..." Oeps, shame on me :o

Lila 13 mei 2009 16:54

Hier issie: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...733#post203733

lies 14 mei 2009 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bolleke (Bericht 203697)

Ik had het er trouwens gisteren met mijn man over. Hij stemde volledig toe en zei zelfs: "Ik dacht het laatst nog, dat je zo weinig deed met en voor die mensen, je hebt ze indertijd zo veel hoop gegeven..." Oeps, shame on me :o

Waarom? Er zijn meer mensen met ttm hoor. Niet altijd dezelfde mensen hoeven de kar te trekken. Helemaal niets om je schuldig over te voelen. echt niet.
en staat in de agenda!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.