Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Resultaten Minoxdil (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40483)

chrisseinstra 27 oktober 2022 15:41

Resultaten Minoxdil
 
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu een een maand of 2,5 minoxdil, ik zie zeker resultaat en ik dacht misschien is het leuk als anderen hier ook resultaat met fotos kunnen delen!

chrisseinstra 27 oktober 2022 15:44

2 Bijlage(n)
Zie hier de eerste resultaten
Links voor het gebruik, en rechts na 2 maanden

Pionier 27 oktober 2022 19:36

Ik zou microneedling toevoegen.


En hopelijk binnen een paar maanden geef je volgende update

hairry 28 oktober 2022 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chrisseinstra (Bericht 471024)
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu een een maand of 2,5 minoxdil, ik zie zeker resultaat en ik dacht misschien is het leuk als anderen hier ook resultaat met fotos kunnen delen!


Ik kan het eerlijk gezegd niet zien. je haar ligt niet precies hetzelfde en lichtinval op beide foto's is ook anders.

ik gebruik nu ook 2,5 maand Minox maar heb ook een HT laten doen 3 maanden geleden. ik zie nu een paar hele dunne krullende haartjes , kan van de minox of de ht zijn. denk het laatste want 2,5 maand Minox is nog wel erg vroeg voor resultaten.

Marschalk 14 november 2022 19:45

Ik ben bijna 2 maanden geleden begonnen met minoxidil 5%. Ik maak elke maand foto's. Als ik wat maanden verder ben (maand 6) zal ik mijn ervaring delen en laten zien of en hoe het mij heeft geholpen. De eerste 6 weken heb ik vooral shedding meegemaakt, laatste week begint dat te stoppen. Dus nu is het de komende maanden kijken hoe het zicht ontwikkeld. Ik ben positief gestemd. Ik gebruik het overigens voor de voorkant (inhammen) en niet de achterkant (ben achter nog niet kalend). Het is deels voor mij ook preventief.

Ikwileenht 15 november 2022 09:59

Waar haal je dat medicijn? En hoe du uur is het

Marschalk 16 november 2022 19:48

ebay is een goede plek om het te halen. Ik heb er goede ervaringen mee in ieder geval.

Duygu 17 november 2022 08:14

Hebben jullie (als Minoxidil) gebruikers (oraal dan) last van enige bijwerking? Ik ben me aan het ori๋nteren wat het fijnste is om te gebruiken. Dus hoop dat iemand meer informatie kan geven. Er is online veel te vinden maar dat zijn vooral buitenlandse sites.

HairExpert 17 november 2022 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duygu (Bericht 471517)
Hebben jullie (als Minoxidil) gebruikers (oraal dan) last van enige bijwerking? Ik ben me aan het ori๋nteren wat het fijnste is om te gebruiken. Dus hoop dat iemand meer informatie kan geven. Er is online veel te vinden maar dat zijn vooral buitenlandse sites.

2,5mg en 0,0 last van bijwerkingen.

Marco Veen 18 november 2022 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert (Bericht 471529)
2,5mg en 0,0 last van bijwerkingen.

Dank je! Van jou komend geef me dat een gerust gevoel.

broekieman 18 november 2022 17:09

Ik neem om de dag 2.5 mg en het gaat goed.

robbert166 31 januari 2023 22:21

Heeft iemand ervaring met 5mg? Of zou 2,5 in principe genoeg moeten zijn voor mannen? Meeste top haarklinieken schijnen voor mannen toch wel 5 mg voor te schrijven

Real Madrid F.C 31 januari 2023 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert (Bericht 471529)
2,5mg en 0,0 last van bijwerkingen.

Maar wel na een tijd last van shedding neem ik aan.

HairExpert 1 februari 2023 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Real Madrid F.C (Bericht 473944)
Maar wel na een tijd last van shedding neem ik aan.

Nee. geen shedding.
Ik gebruik overigens inmiddels 5mg.

geen bijwerkingen, geen shedding.

Bijkomend voordeel is dat ik sowieso een hoge bloeddruk had, wat nu hierdoor ook is verlaagd naar een perfecte bloedruk.

zoezel 1 februari 2023 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert (Bericht 473961)
Nee. geen shedding.
Ik gebruik overigens inmiddels 5mg.

geen bijwerkingen, geen shedding.

Bijkomend voordeel is dat ik sowieso een hoge bloeddruk had, wat nu hierdoor ook is verlaagd naar een perfecte bloedruk.

Ik gebruik ook 5mg.,geen bijwerkingen,neem het in voor slapen gaan...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright ฉ 2001-2024 Stichting HaarWeb.