Citaat:
En al helemaal op sociale fora? :D Zoals Christopher Hitchens altijd zegt: Ik ben niet verkiesbaar, dus ik hoef helemaal geen ideale schoonzoon te zijn. Ik sluit mij in meervoud aan bij een hoop standpunten die hij inneemt. Kijk, in plaats van klagen, kan je vragen wat er nou wordt bedoeld. Maar: tot nu toe heb je bewezen dat je kiest voor klagen i.p.v. vragen. En je doet het ook helemaal zelf, dan .. |
Citaat:
|
Citaat:
"Jij dit, jij dat, jij dit" :D Ik ken dit gedrag van een kind van 5. Waarom ben je zo gefrustreerd, vertel dat maar eens? En wat beschrijf je met " Verder denk je vanaf die rose wolk daar hoog boven ons, dat wij allemaal achterlijk zijn en probeert derhalve het nu ineens over een andere boeg te gooien."? :D Noem hier eens 1 woord voor? hahaha. Inderdaad, nu valt er een kwartje. |
Citaat:
|
Zeg, geen beroemdheid vandaag het loodje gelegd?
Dat off-topic gedoe altijd, kan me daar zo druk om maken!!! |
Citaat:
En om de sfeer coûte que coûte lollig te houden, zetten we er maar weer een smiley achteraan. :D |
Citaat:
(ik fin dat vmbo nifo bes wel moelluk) |
Citaat:
En waarom denk je dat ik mateloos gefrustreerd ben? En waarom denk je dat ik Ambo, Limbo, Agatha, Anthonie en Henk achterlijk vind? En wat bedoel je met die zin met die roze wolk, wat voor een persoon wil je daarmee omschrijven? Vertel .. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of dit een 1 of andere bijbelse uitdrukking is, of zo. Citaat:
Die is heel goed op deze zin van jou toe te passen. |
Citaat:
|
Citaat:
Terminste, het kan ook zijn dat ze met "wij" zij en haar hond bedoeld, maar dat lijkt mij niet erg aannemelijk. Dus daarom vraag ik waarom ze dat denkt. |
Iedereen die mij achterlijk vindt, die geef ik groot gelijk. :P
Ik weet niet meer welke held van mij de volgende tekst ooit gepost heeft op Haarweb, maar ik vind hem in elk geval treffend: Don’t argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience. P.s: met "idiots" had ik niemand specifiek in gedachten. |
Citaat:
:D Zit vooral een heel amerikaanse context achter die zin. |
Citaat:
Ach ja, idioten zijn er overal. En iedereen heeft weer een andere definitie van "idioot". |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.