Citaat:
Kans zit er zeker in dat er een vervolg komt, maar mevrouw is wel een enorm twijfelkontje... En deze ook weer.... ze ziet me het liefst zonder haar op mijn hoofd... :confused: |
Citaat:
|
Ik zit me af te vragen:
Als iemand een enkele reis boek van Lagos naar Detroit via Amsterdam, met op zijn visum als reden: "bezoeken van een religieuze ceremonie". Is dat al geen reden genoeg om vraagtekens te stellen bij een dergelijk bezoek??? :eek: :eek: Ik bedoel wat is een groter gevaar, iemand die: [ ] Enkeltje Amsterdam - New York, met als reden op de visum: "Ik wil teveel geld uitgeven aan waardeloze coke op Times Square" [ ] Enkeltje Lagos - Detroit (of all places), met als reden: "relgieuze ceremonie" Toch zal de eerste eerder worden tegengehouden bij de douane. |
Oei Zameer. Daar heb ik niet aan gedacht. Sterker nog, daar ga ik niet eens over nadenken!:P
|
Citaat:
:D Maar goed, het is eigenlijk simpeler, wie heb je liever je huis: [ ] Jules Deelder die komt stofzuigen. [ ] Nigeriaan met een enkeltje voor een religieuze ceremonie in je huis. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar amai, wat een vrouwenfilm was dat zeg... Wel een hoop bloot erin trouwens... :P |
Citaat:
Kluun heeft het ook in het boek de hele tijd over tieten enzo. Aldus mw. Limbo. Ik heb het niet gelezen en zoals gezegd, ik ga het ook niet lezen! |
Citaat:
Mijn date van gisteren kon trouwens, in tegenstelling tot mij, begrijpen waarom hij zo vaak vreemd ging, zelfs toen zijn vrouw doodziek was... Ze had natuurlijk ook het boek gelezen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marcus Bakker dood.
En dit forum ook nog eens!:eek: |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.