En ik me maar afvragen waarom er hier nauwelijks vrouwen zijn. Je zou er maar halverwege invallen:confused:(en ik heb dan niet over jouw poep maar wel over de verhalen erover)
|
Zijn vrouwen dan zo preutserig dat ze over dit soort onderwerpen niet praten?
|
Citaat:
De belediging van Neerlands grootste en meest geliefde kunstenaar is tekenend voor een gigantisch gebrek aan algemene ontwikkeling van de hamburger- en colageneratie en tevens tekenend voor het huidige bedroevend slechte veramerikaanste onderwijs. Ramses was niet alleen een bijzonder charismatische zanger met een geweldige stem en volume, maar maakte ook zijn eigen teksten en was performer, muzikant, componist, schilder, plus een groots acteur in diverse toneelstukken, waar hij meestal direct de hoofdrol kreeg; het is niet zonder reden dat hij in veel TV-progamma's zo uitgebreid als een koning/messias werd besproken en herdacht. "Wij zullen doorgaan" was één van zijn beste nummers en hij is inderdaad zo lang mogelijk doorgegaan. |
Citaat:
Eet 's wat minder, dan komt er ook niet zoveel uit en hoef je ook niet zo veel te trainen. Anders ben jij misschien de volgende dooie in dit topic. |
Nounounou ...
Verbaal uitdrukken van geweld waar het ook behoorlijk buiten de context ligt, indoctrineren van kritiekloosheid, op de persoon spelen en die persoon als dooie projecteren. Ambo, wat vind jij? :D |
O ja, even "jullie", de "oudere" generatie generatie testen, met "jullie" rooms-rode onderwijs: :D
Noem de meest invloedrijke Nederlandse componist ven 20e eeuwse hedendaags klassieke muziek? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verders ach, ik vind het meer zeggen over Hanna dan over mijzelf!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht Louis Andriessen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een beetje met twee maten meten? :D Citaat:
|
Eén nummer van Ramses "niets an" vinden, is heel iets anders dan zijn hele oeuvre "bagger" noemen.
Goed lezen blijkt toch een hele kunst te zijn. |
Iemand kan ook gewoon het genre van chansons niks vinden hoor.
Als die andere 200 nummers door Brel waren geschreven, dan nog niet eens zou die opmerking hout snijden, want rammen doen we niet. :eek: Dat maakt het allerzins niet inhoudelijk en ongefundeerd. |
Een ieder die zo respectloos is om een onschuldige overledene te beledigen, ram ik de grond in.
|
De enige die zich beledigd voelt ben jij.
Een goed artiest gebruikt juist kritiek om zich te profileren. Maar vertel eens, wat vind jij van Stockhausen? En, wat vind jij van Chistopher Hitchens, hij heeft letterlijk boeken geschreven over het hebben van kritiek op overledenen. En wat geeft jou het recht om iemand de grond in te rammen? Een gebrek aan inhoudelijke argumenten? |
Kritiek leveren is heel iets anders dan iets botweg "bagger" noemen.
Ik had nooit gedacht zoiets aan een wannabe PhD te moeten uitleggen. |
Citaat:
Dit is in zichzelf heel interessant, want er wordt in elk geval in NL al een paar jaar deze discussie gevoerd. Maar: probeer er eens inhoudelijk op in te gaan, i.p.v. in die FOX-News-achtige dogma's te vervallen van het semi-schelden: "de cola drinkende generatie met amerikaans onderwijs", een "wannabe-PhD" (zelfs Bill O' Reilly heb ik dit nog nooit horen zeggen :D ), e.d. Want zoals ik net liet zien: "Jullie" betichten van "Rooms-rood" onderwijs slaat natuurlijk een beetje nergens op. |
Citaat:
Die laatse zin begreepik niet in deze context. |
Citaat:
Dus het is wel belangrijk om te zien wanneer het een debat is over een mening of iets anders. In de context van Hanna beslecht zij iemands mening met verbale geweldsuitingen. En nu gebeurt dit dus wel binnen het debat over een mening. Het lag in de context van "ons" betichten van coladrinkend, met "amerikaans" onderwijs, o.i.d. |
Citaat:
Citaat:
Daarna heb ik aangegeven nooit wat van de man gehoord te hebben. Als ik dan in dezelfde zin aangeef dat het een prutser is, is het dus overduidelijk een grapje. Ik heb verder niks tegen Ramses en ik hoop dat er een mooie piramide voor hem gebouwd is waarin hij zijn weg naar de onsterfelijkheid kan vervolgen. Citaat:
(Weer een grapje, Hannepan, voordat je weer boos in het toetsenbord klimt....) |
Die Tato, je volgende banner mag wel een duif zijn met een olijf takkie in zijn bek:D
|
Oh, ik zie dat je er nog geen hebt,misschien is het dan goed idee. Tato "vredesmakelaar";)
|
Citaat:
|
Tsss, Tato, ik was net met een interessante discussie bezig, moet jij in ene engel spelen .. Wa's da nou .. :eek: :confused: :D
|
Citaat:
Mja goed, wat mij betreft blijven jullie op elkaar inhakken hoor. Ik weet alleen dan wel dat er dan echt affectie en aantrekkingskracht tussen jullie in het spel zit:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
PS: ik probeer de discussie even weg te leiden van Ramses. |
Citaat:
We hebben het nu over die "verbloemde" scheldpartijen (gericht naar mij) afgetopt met "rammen" omdat iemand zijn mening uit (gericht naar Tato). Leg daar nog eens die onsmakelijke opmerking over VMBO's naast, en we hebben een totaal pakket die nog absurder is dan HO en )Remco met elkaar vermenigvuldigd. |
Citaat:
|
Citaat:
:D Iemand anders dan? HO misschien? :D Hoef ik in elk geval niet de naam van mijn restaurant te veranderen: De KFH .. |
Ik hoop maar dat de volgende dode Demjanjuk is, geen plaatjes op de radio en geen fans (tenminste geen luidruchtige).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.