Citaat:
|
En een VVD'er die verliefd op hem is. Schaamteloos is deze samenleving aan het worden:eek:Ze zouden geen minaretten moeten verbieden maar sommige mensen. Zouden we daar geen referendum over kunnen houden. Zal ook wel tegen een amendementje zijn of een verdag maar wie trekt zich daar nog iets van aan. En niet voor straf in Limburg laten wonen want daar komen ze nog enger uit, kijk maar naar Wilders:D
|
Citaat:
Vooral het nummer "Laat me" werd tot vervelens toe gedraaid, terwijl dat toch echt niet zijn beste nummer is. Ik heb 3 LP's van hem waar ontieglijk veel goede nummers op staan. |
Citaat:
|
Maar geen sex en dat schijnt hun relatie gered te hebben.
|
Citaat:
|
Ik heb met geen van mijn vrienden sex maar dit schijnt dan weer bijzonder te zijn:confused:
|
De relatie van Liesbeth en Ramses was wel dermate bijzonder, dat we 't echt niet kunnen vergelijken met een gewone vriendschap.
Bovendien was 't begin in een periode van provo's, flower power, mij kan niks gebeuren, heb me net nog laten keuren. Je kreeg destijds hoogstens platjes, een druiper of een moetje. Aids was nog niet uitgevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Officieel is Ramses inderdaad bagger. Ik heb namelijk iets van 230 nummers op mn mp3 staan en niet eén van hem. Dan kan je er inderdaad niks van al moet ik er wel bij zeggen dat ik ook nog nooit wat van hem gehoord heb. Een kleine verzachtende omstandigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja: Ze heeft echt een werkelijk super-getalenteerd orchestratieteam om haar heen. Dus ja: da's uiteindelijk ook niet met elkaar te vergelijken. Maar vertel eens Tato, loopt een Haarweb-lid jou met geweld te bedreigen? :D |
Tato heeft nog de leeftijd dat Ramses shit is:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk zou dat minstens een ban moeten opleveren om quotes aan te passen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ben je nogal van god los ja! :D |
Je hebt een heel selectief geheugen. In mijn jonge jaren zou je smeken om zo'n hippe vriendin. Wat zeg ik, dat zou je nu nog hebben:P
|
Citaat:
|
Citaat:
Vond het altijd zo burgertrutterig dat mensen hun auto in de garage/schuur zetten. Heb het vandaag ook gedaan voor het eerst in mijn leven.... Maar ik heb een goede reden: mijn autootje is zestien jaar oud en ik vrees dat hij anders de winter niet overleeft.... :( |
Citaat:
|
Nee, we doen het alleen nog maar......... foei had je me bijna weer verlaagd tot obsceniteiten:rolleyes:
|
Citaat:
|
Is dat inclusief met poep erbij:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het geen echte liefde is doe ik mijn trucendoos open... :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.